Kattan a zár a komornyik mögött, ezt pedig egy sejtelmes vigyor követi ami ajkaira kúszik. Lassan, démonhoz illően sétál Gazdájához, aki oly nyugodtan ül a kanapén, fejét támasztva, s hogy kímélje magát a fullasztó melegtől zakója mellette pihen.
Mögé ér a feketébe öltözött férfi, szemfedőjétől egy könnyed mozdulattal fosztja meg. Most pedig már előtte áll, a fiú álla alá nyúl, és felemeli azt. Csak pár pillanat kell neki, hogy elmerüljön a pecséten, melyet maga rakott a szemére. Lejjebb hajol, majd egy csókot lehel mestere ajkaira, ki nem is haboz a viszonzással...
S míg a démon és az ember csak egymással foglalkozik, a szolgálók kint vannak a kertben. Most nincs egyéb dolguk, csak annyi, hogy pihenjenek. Tanaka emberi formájában -Sebastian kérésére-, ügyel arra, hogy ne csináljanak baromságot. Sok gondot nem okoznak neki, vidáman beszélgetnek, bevonva őt is, miközben néha bele isznak a hűsítő italukba.
Nem mindenkinek van ilyen szerencséje mint nekik. A halálistenek még ilyenkor is dolgoznak. Grell, William és Ronald egy tetőn állnak, mindenki a maga fegyverén támaszkodik, pár perc pihenés, ki kell használni.
-Ajjj... Ez annyira unalmas... -szólal meg a vörös hajú, hangnemében pedig érezhető a fáradtság kezdetleges jele.
-Én is szívesebben lennék szép nőkkel körülvéve... -válaszol egyetértően Ronald, miközben arcát kezeibe temeti, majd lesimítja róla a verejtéket, mit a hőség okozott.
-Fejezzétek be a nyavalygást, és inkább dolgozzatok. Nem fogok miattatok megint túlórázni. -végül a harmadik is bekapcsolódott a "beszélgetés"-be, de nem időzik sokáig ott, tovább indul a következő helyszínre.
Hm~ Mintha egy halálisten kimaradt volna~ Milyen jó dolga is van a temetkezési vállalkozónak. Egy koporsón ül és csont alakú kekszeket majszolgat. Nyitódik az ajtó és belép rajta három férfi, csak a középsőn látszik, hogy nemes lenne, valószínűleg a másik kettő csak testőrként szolgál. Hangosan felkuncog Undertaker, az idejüket pedig nem rabolja inkább, rögtön helyet is kínál nekik.
Valahol, egy sötét helyen van egy föld alatti nagy terem, melyet átjár a fehér füst, és annak kellemetlen szaga. A férfiakat körülveszik az alul öltözött kínai nők, míg ők iszogatnak, és elszívják a maguk szivarját. A helyiség végében, egy férfi ül, távol-keleti ruhában, mellette pedig csak egy lány van, Ranmao. Mosolyogva beszél valamiről neki, miközben maga is meggyújt egy szivart.
-Hé Lau! Keres téged valami fura fickó. -kiabál oda neki egy mély hang, ajkaira pedig már-már ijesztő vigyor csúszik.
És Victoria... Levelét írja a Phantomhive gróf számára, melyet a napokban fog neki elküldeni. Lehet, hogy megint feladatot akar adni? Végül is, ő a Királynő kutyája, az ördögi nemes, de nem, szó sincs semmilyen munkát igénylő dologról, itt egészen más a helyzet...
YOU ARE READING
Kuroshitsuji Book of Love
FanfictionA Phantomhiveok mindig is a királyi családot szolgálták. Victoria királynő került trónra, ez pedig mindent felforgatott. A nemesi családot megölték, kivéve egy valakit, Ciel Phantomhiveot, aki akkor még csak 10 éves volt. Szörnyű dolgokat élt át, am...