6.fejezet: Book of Love

254 10 0
                                    


Love.

Szerelem.

Ez egy könyv a szerelemről.

Könyv a szerelemről, az utókornak.

Tulajdonképpen ki fogja ezt elolvasni?

Ez az Én naplóm egy szerelemről ami állandóan fejfájást okoz.


Kedves Naplóm!

Kellemetlenül érzem magam, hogy egy naplóhoz beszélek, de valakinek mindenképpen szeretnék mesélni. Mesélni a Phantomhiveok életéről. Arról, hogy néha az őrületbe kerget ez az egész. Hogy néha az idő lelassul. Hogy itt milyen emberek élnek. Vagyis... Jó az ember megnevezés?

1 éve élek itt. Annyi, de annyi minden történt!

Először is. Megtudtam, hogy Sebastian és Ciel vonzzák egymást. Mármint érted... Hagyjuk szerintem. Majd kiderült, hogy ez mind csak  összezavarodás volt, és megígérték, hogy többé nem csinálnak ilyet.

Aztán, rengeteg ruhát varrattak nekem Ninával, akit mára imádok. Olyan jó érzés, hogy nem csak férfiakkal vagyok körülvéve. Hiszen, Mey-Rinnel, Ninával, és Elizabeth kisasszonnyal is nagyon összebarátkoztam.

Sebastian elkezdett különórákat tartani nekem. Végül is nem lehetek tudatlan Hölgy, nemde? Olyan szigorú... Néha úgy érzem, hogy nem is ember, és élvezi, hogy kínozhat. Tulajdonképpen mindig azt mondja, hogy ő egy démoni komornyik... Bár én nem igazán hiszek az ilyesmiben.

Finny fél évvel a beköltözésem után szerelmet vallott. Nem tudtam rá mit reagálni, de ő azt mondta, hogy megvárja, amíg Én is ugyanúgy fogok érezni mint Ő. Hát ez még mindig felejtős...

Aztán, most megjelent Claude és Alois... Mondd meg könyv! Mit tegyek? Félek! Minden fenekestül megváltozott! Ha esetleg... Nem. Ki kell találnom valamit! Válaszolj, kérlek... Kérlek... Jó, tudom, hogy nem fogsz válaszolni. Mára elég is.

                                                                                                                                     Annie


Waaaa...

Sajnálom, hogy csak most jelentkezem, és egy ilyen kis rövid cuccal, de... Közkívánatra Claude! Nemsokára (ugyan Yami, ne áltasd magad, lesz az egy hónap is...)  Claude erőszeretettel rombolja szét a fantáziátokat, miszerint biztos Sebastiannal jön majd össze~

Na?

Szerintetek kit választ majd?

Kommentben írjátok le! (okosok, lehet más is a kettőn kívül~ *3*

Kuroshitsuji Book of LoveDonde viven las historias. Descúbrelo ahora