Vajon mennyi idő telhetett el azóta, hogy a szeretett Királynő megírta azt a levelet? Hmm~ Mindenesetre, amióta az egyik kis fiókban pihen jól beporosodott. Nyár vége felé járunk, ekkor pedig végre kiveszi a borítékot, melyben egy finom anyagra van valami egészen fontos írva. Rögtön hívatja is komornyikjait, Grey-t és Phipps-t. Kezükbe adja a már hivatalos, lepecsételt levelet. Ők pedig egy hajolás után indulnak is a birtokra.
Eközben a kastélyban Sebastian sürög-forog. Gazdája pedig szokásához híven a papírjai felett ül. Lovak patájának zaját lehet hallani, kivételesen szép hintó érkezik a birtokra. Két fehérbe öltözött férfi száll ki belőle, nyilvánvalóan a Királynő levelét hozták.
Nem hiába démon a komornyik, már messziről hallotta a lovaskerekek nyikorgását. Már a hatalmas épület előtt várta őket, mikor megérkeztek és rögtön ki is ugrottak a csodálatos szállítóeszközből.
-Szép napot kívánok, Uraim. -rögtön el is mosolyodik a frakkos férfi, majd meg is hajol a két vendég előtt. -Mi járatban erre felé?
-Hello-hello~ -köszön Grey integetve, mire Phipps csak enyhén meghajol a komornyik előtt. -Levelet hoztunk a Királynőtől, üzeni, hogy nagyon fontos.
Sebastian kezébe nyomja a borítékot, melyre csak egy pillanatra néz rá a démon. Ujjai közé veszi, majd int is a komornyikoknak, hogy fáradjanak beljebb.
-Megkínálhatom Önöket valamivel?
-Köszönjük, majd talán máskor, még sok dolgunk van. -válaszol Phipps, mielőtt még társa a hévben beleegyezne.
-Ez esetben további szép napot kívánok! -arcáról nem fagy le a mosoly, sőt, szélesebbre húzza azt.
-Bye, bye~ -integet az alacsonyabbik, miközben visszasétál a járgányhoz és be is száll abba.
-Viszont látásra. -köszön el végül a komorabb, és követve "barátját" maga is beül.
Miután ismét egyedül marad a férfi újra szemügyre veszi az ujjai közt pihenő lepecsételt borítékot. Nem is habozik, felsiet Gazdája dolgozószobájába, de mielőtt bemenne kopog a faajtón.
-Gyere be! -szól ki egy hang, mire a férfi be is lép.
-Elnézést a zavarásért, de az imént hoztak egy levelet Victoria Királynőtől a komornyikjai. Azt is mondták, hogy nagyon fontos. -végig egyhangúan beszél, majd mikor látja, hogy mestere szemei tágra nyílnak oda is adja neki, azt amiről ezidáig beszélt.
Elő is vesz egy kést a fiú mivel a megmerevedett pecsétet fel tudja vágni. A boríték most már nyitva is van, ő pedig a benne lapuló papírt ki is veszi belőle. Igényesen van belehajtogatva, ahogy az várható is volt az országuk irányítójától. Ahogy végigolvassa a levelet egyre inkább sápad le, ezt pedig a komornyikja is észreveszi, mindenesetre nem kérdez.
Lerakja asztalára a sokkot okozó írás tartalmának hordozóját, majd székével kicsit az ablak felé fordul, úgy szól démonjához.
-Sebastian, készíts elő egy szép szobát, női ízlésnek megfelelően, ugyanis... Ma estétől egy nemes Hölgy fog velünk élni.
Először csak kérdőn felvonja szemöldökét a férfi, majd belátva, hogy a kis gróf semmit nem fog mondani meghajol előtte.
-Ahogy óhajtja, Bocchan.
Azzal ki is sétál a szobából, és rögtön egy szép szoba készítésére indul. Igazából nincs tisztában azzal, hogy mi a nő ízlése, így inkább csak ismét kitakarítja a szerinte megfelelő szobát, a kertből bevisz pár friss, és szép fehér rózsát egy vázában, majd mikor megérkezik elmondja mit is szeretne.
Eközben mind a négy halálisten összegyűlt Undertaker kis "rejtekén". Végre pihenhetnek, nyújtózkodhatnak, kicsit beszélgethetnek... Bármiről, csak nem a munkáról...
-Hé! Rég láttam már Sebaschant~ Azt hiszem el is megyek hozzá~~ Gyertek Ti is~~
Mosolyodik el Grell, mire a temetkezési vállalkozó fel is áll, jelezve, hogy ő indulásra kész, rég volt már barátja birtokán, mellesleg, Ciel se volt mostanában nála valamilyen ügyben. Ronald is remélve, hogy lesz egy kis izgalom az életében fel küszködi magát. Már mindenki indulásra kész, egyedül William az akinek semmi kedve ismét találkozni azzal a személlyel akinek a faja csak több munkát szokott adni neki. Most viszont egyszer az életben megadja magát, csatlakozik hozzájuk, kilépnek a sötét helyiségből, a már nem egészen világos "szabadba".
Úgy látszik Lau is unatkozik. Mivel ő már a halálistenek előtt a kastély falai között élvezhette a gróf társaságát.
-Ha jól emlékszem azt mondta, hogy ma este egy új "lakó" érkezik a birtokra. Nemsokára beesteledik. Biztosan már nagyon várja, Grófom~ -mosolyodik el a kínai férfi, mire a fiú csak sóhajt egyet.
-Nem tudom miért akarja a Királynő, hogy nálam lakjon, de mivel ezt szeretné, nos... Kötelességem engedelmeskedni. Úgy gondolom oka van, hogy pont hozzám akarja elhelyezni, valami lehet a lány háta mögött. Azt pedig, hogy ez mi nem tudom megfejteni amíg nincs itt, úgyhogy várok. -megtámasztja fejét, majd oldalra is pillant.
-Kíváncsi vagyok miféle Hölgy lehet~
A komornyik csak csöndben figyeli a beszélgetést mikor megérez hirtelen egy szagot... Ismerős. Észre veszi Gazdája a démon arcán az érdeklődést, vajon kik lehetnek?
-Mi a baj, Sebastian?- kérdezi mire a férfi csak mosolyogva meghajol.
-Ha megengedik megnézném a szolgálókat, hogy minden rendbe-e velük.
Távozik is és kisétál a kertbe. Lám, lám~ A halálistenek. Egészen megszokta őket, de... Grell ölelgetését még mindig nem sikerült, pedig épp ezt csinálta most is. Összerándul hirtelen szemöldöke, de az illem azt kívánja, hogy először köszönjön.
-Jó napot, vagyis, inkább estét kívánok Önöknek! Grell-san... Kérem engedjen el, összegyűri a ruhámat... -lepillant a férfire aki ezek után sem hagyja abba, nem is kell neki több, erősen eltolja magától. -Kérem fáradjanak beljebb, ha már idáig elfáradtak! Igazán érdekes lesz ez az este~ -elmosolyodik, majd int is kezével nekik, egy picit pedig meg is hajol.
Követi is a démon karjával megmutatott utat, de nem sikerül beérniük, egy hintó érkezik a birtokra... Megint egy csodálatra méltó~ Sejtette a komornyik, hogy ez bizony "az" a vendég lesz. Már indult is volna Gazdájáért és Lauért, de megelőzték, amikor megindult volna szembe is találta magát velük, így csak a fiú mögé áll. Az újonnan érkezett vendégek nem értik mi történik, így Sebastian gyorsan le is vázolja nekik, a grófnak pedig úgyse kell magyarázkodnia miattuk, nem tudja jelen pillanatban érdekelni az érkezésük. A szolgálók is időközben megérkeznek, most már mindenki együtt várja a lányt.
Megáll ellőttük a kocsi, hirtelen mindenki nagyot nyel, vajon milyen lehet az a személy aki valószínűleg megváltoztatja eddigi életüket? Jól fogja érezni magát itt? De tényleg, milyen lehet?!
Nyitódik a jármű ajtaja...
YOU ARE READING
Kuroshitsuji Book of Love
FanfictionA Phantomhiveok mindig is a királyi családot szolgálták. Victoria királynő került trónra, ez pedig mindent felforgatott. A nemesi családot megölték, kivéve egy valakit, Ciel Phantomhiveot, aki akkor még csak 10 éves volt. Szörnyű dolgokat élt át, am...