Czulam czyjś oddech na swoim ramieniu ..
Co jeżeli on nie śpi ?
Nie Rose nie przekręcaj się !- mówiłam do SiebieA może zaczne od nowa ?
Wiec tak... Jestem Rose Weasley mam 15 lat za tydzień skończę 16. Ogólnie mieszkam z ciotka i kuzynka, z którą mam dość dobre kontakty. Już wyjaśniam czemu z nimi mieszkam. Więc tak, Gdy miałam dwa lata mój ojciec został zabity przez Voldemorta, moja matka znalazła sobie nowego "chłopaka" i tak ten wychowywał mnie do 17 października 2014 w ten dzień gdy wracał z pracy zasłab i wtedy stracił kontrole nad panowaniem kierownicy w samochodzie i uderzył w drzewo.. Mama gdy dowiedziała się o tym załamała się i trafiła do wariatkowa. Tak juz mieszkam u ciotki przez prawie 2 lata.. Z zawodu chciałabym zostać - jak mój legendarny ojciec Ron Weasley (po którym odziedziczyłam nazwisko) CZARODZIEJEM. Tak pomyslicie ze to niedorzeczne ale naprawdę chciałam .. I to bardzo!
Mam dwie przyjaciółki Came i Aiko. Aiko tez nie ma rodziny mieszka u babci jej rodzice zginęli w pożarze za to Cama (Camile) posiada zwyczajna rodzinę i dwóch braci: Tomek 21 i Filip 17. Z Filipem jesteśmy para juz od 5 miesięcy.Gdy wracalam ze szkoły gdzieś około 15 zadzwonił mi telefon:
-Halo ? Kto mówi ?
-Dzień Dobry tu Sarah nowa opiekunka pani mamy.. Mam dla pani bardzo złą wiadomość..
-Coś nie tak z mamą ? - moje serce stanęło.
-W pewnym sensie.. Dziś rano gdzieś zniknęła nie wiadomo co się z nią dzieje dużo osób mówi ze widziało jak wchodziło 5-6 osób w czarnych maskach lecz nie zareagowali gdyż Ci powiedzieli ze jeśli pisną słówko zamordują ich.
-O matko !- Łzy napływały mi do oczów. - Będę za 10 minut !Rozłączyłam się. Pobieglam do domu ciotki nie było była natomiast Jessi (moja kuzynka) wiec w biegu powiedziałam jej żeby przekazała ciotce jak wróci ze jestem u Camy i w domu zjawie się ok. 19 i wyszłam..
Dzięki dachowiec_ za wsparcie i wg :* Jeżeli chcecie więcej to piszcie :)
CZYTASZ
Obecność wroga
Fanfiction15-letnia Rose Weasley za wszelka cenę chce znaleźć swoja zaginiona matkę która została najprawdopodobniej porwana z wariatkowa do którego trafiła po śmierci drugiego męża. Rose zawsze marzyła, by tak jak jej ojczym- Legendarny Ron Wesley zostać cza...