Kapitola 2. Pár panáků mi neublíží

38 4 4
                                    

Nervózně se podívám na dům, ve kterém byla párty už v plném proudu. Otočila jsem se a chtěla jít domů. Někdo mě ale chytil za ruku, až jsem se musela zastavit. ,,Kde si tak dlouho ?!" Ptá se mě Sam s úsměvem na tváři.  ,,No ahoj..." ,,Kam si chtěla jít??" ,,Jen jsem si chtěla..."

Samanta ani nečekala co jí řeknu a vtáhla mě do středu dění. Rukama jsem si stále držela šaty u stehen. ,,Poď se trochu bavit!" Zaječí Sam, když do sebe kopla skoro celou flašku rumu. ,,Na dej si." Sám mi podala zbytek tekutiny.

,,Tak jo ale jen trošku..." Usmála jsem se na ni a trošku si cucla. Karamelově zbarvená tekutina mi ale zachutnala a já se nemohla ubránit. Začala jsem nasávat a to že jsem neměla kalhotky, mi přestalo vadit. Za půl hodinky jsem v sobě měla dvě Becherovky a půlku vodky.

Najednou jsem z obřích repráků uslyšela, jednu z mích nej songů. Reesa Lunn- pentakill.  Samanta ke mě doběhla a začala mě prosit, abych do rytmu začala tverkovat. Moc se mi do toho nechtělo, ale Sam říkala, že to je její narozeninové přání a že když to neudělám, tak se semnou přestane ve škole dělit o jupíky.

,,Tak to teda ne!! Ty se se mnou o jupíky rozdělíš!" Snažím se přehřívat ohlušující hudbu. Kopnu do sebe ještě jednoho panáka a du do prostřed dění. Rukama jsem se opřela o stůl a dala se do pohybu. Cítila jsem, jak se mi šaty pomalu do rytmu nadzvedávají. V tu chvíli jsem si uvědomila že na sobě nemám kalhotky Re.

V tu samou chvíli mě někdo chytl že zadu za šaty, a odtáhl mě z hlavní pozornosti. Odtáhl mě do obíváku a svalil na gauč. ,,Hele co si jako myslíš že děláš ?!" Zaječím na něj. ,,Noo... myslím že jsem tě právě ušetřil pořádného ztrapnění..." Řekl mě známí hlas.

Pss... Bude To Naše TajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat