Ahoj. Moje jméno je Lucie Valerie Drake. Je mi šestnáct let a bydlím v Olomouci. Mám špinavě blond vlasy, které mi padají kousek pod ramena. Za pár hodin se má konat párty, mojí kámošky Samanti... Už se nemůžu dočkat...
,,yey, konečně! Na tuhle chvíli, jsem se těšila celej týden." Řeknu svému mopsíkovi Piškotovy, který na mě jen vyplazoval jazyk. ,,Ooo ty seš tak cute, když na mě čumánkuješ jako retard." Musela jsem se usmát.
Vrátila jsem se zpátky k přehrabování a štrachání ve skříni. ,,Aaa tady jsou!" Ze skříně jsem vyndala černé šaty. Vslékla jsem se a chvilku se dívala na sebe do zrcadla. Musím uznat že na to jak jsem hubená,tak mám docela velká prsa.
Jsem úchylný člověk a proto se nedivím tomu, co jsem udělala. Naslinila jsem si ukazováčky a začala jsem jima obkružovat bradavky. ,,No Valerie... jak můžeš bejt tak úchylná?" Začnu se smát. Spadnu na postel a ještě chvilku se směju.
,,Kolik vlastně je?" Kouknu se na svoje hodinky. 9:47. ,,Boha, v deset tam mám bejt!" Rychle si stoupnu, oblékmu si šaty, v koupelně si rychle rozčešu vlasy a v předsíni naskoším do svých černých lodiček. Před domem už stálo taxi. ,,Tak kde ste paninko?!"
Ptá se nevrle taxikář. ,,Promiňte... dám vám za to dýško." Zamumlám a nasednu. Za deset minut jsme zastavili před domem. Vystoupila jsem a hned jsem ucítila pod šaty závan větru. ,,Shit.. já jsem blbá." Zblednu a rychle se otočím na taxík. ,,Prosím mohl by ste mě hodit zpět domů??"
,,Je mi líto paninko, jsem obědnanej už někde jinde." Řekl a chtěl šlápnout na plyn. ,,Prosíím... je to důležité." Zaskučím. ,,Už jsem řekl že ne!" Zavrčí a odjede. Sleduji auto jak mizí za roh ulice, když si zoufale držím šaty u svých stehen. ,,Já jsem tak blbá!" Řeknu a fláknu se do hlavy.
Při tom spěchu jsem si zapoměla vzít kalhotky...
ČTEŠ
Pss... Bude To Naše Tajemství
RomanceAch ta láska... konečně se mi splnil sen. Začla jsem chodit s mím nejlepším kamarádem Vadimem. Milovala jsem ho... moc... než jsem poznala jeho otce...