Probudí mě paprsky slunce. Pootevřu jedno oko. Hned ho ale zavřu a otočím se na druhý bok. Přimáčknu se k někomu a hlavu mu položím na hruď. Rychle otevřu oči a uskočím. Popadnu peřinu, kterou obmotám kolem sebe a viděšeně pozoruji spícího Vadima. ,,To nee... to ne, co sem to udělala?" Ptám se sama sebe.
Chytnu se za hlavu a snažím se vzpomemout co se včera dělo. ,,Dobré ráno zlato.'' Podívám se na postel. Vadim se na mě spokojeně koukal a opíral si rukou hlavu. ,,A-ahoj." Zašeptám, když nevěřícně zírám na Vadima. ,,Děje se něco?" ,,Ne ne já jen... Sedla jsem si na postel. Co se včera v noci dělo?"
,,Pchee... ty si to nepamatuješ?" Usmál se a chytl mě za ruku. Já se mu ale vysmmíkla. ,,Co se děje?" Ptá se starostlivě. ,,Víš... ty si můj nejlepší kamarád a... o tomhle, co sme včera dělali, se mi hodněkrát zdálo." Zavzlykám a z oka se mi vykutálý slza. ,,A... prostě... když se mi to teď splnilo tak, se bojím že se mezi námi něco změní."
,,Tak počkat..." Řekne a dá mi prst ke rtům. ,,Ty si měla o mě mokrý sny?" Začal se smát. Nic jsem neřekla, jen jsem se koukala do peřin. ,,Ale to Teda znamená... ty mě miluješ?" Zeptal se tázavě a hodil na mě vážný pohled. To už jsem nevydržela a začala jsem brečet.
,,Už to tak bude." Chvilku se nedělo nic. Pak se Vadim posadil a usmál se. ,,Noták neplakej." Jednou rukou mi utřel slzy. ,,Já jsem v poslední době začal k tobě cítit to samé." ,,O-opravdu?" ,,Joo. I když mě někdy štveš."
Shodil mě na záda a začal mi líbat krk.
Já se usmívám a směju se. Jednou rukou si mě přitáhne k sobě, takže se vším zadkem dotýkám jeho rozkroku. ,,Takže.... když teď sme se jeden druhému vyzpovídali... Taak..." Ptám se ho. ,,Taak... Spolu chodíme?" Ptá se mě s úsměvem...
ČTEŠ
Pss... Bude To Naše Tajemství
RomanceAch ta láska... konečně se mi splnil sen. Začla jsem chodit s mím nejlepším kamarádem Vadimem. Milovala jsem ho... moc... než jsem poznala jeho otce...