Kapitola.4 Vždyť je to můj nej kámoš

35 4 2
                                    

Chtěla sem se z něj hned zvednout. On mě chytl za boky a přidržel si mě na sobě. ,,Ne prosím... nikam neodcházej." Řekne a pevně mi sevře boky. Pomalu jsem mu sjela na ruce. Vadim se usmál, vzal mě do náručí a potichu přešel okolo těch vožralejch prasat na schody

Vynesl mě jako malou princeznu do jednoho z pokojů. Hodil mě na postel a zamknul za sebou. Hned se začal vslékat. Sundal si triko a kalhoty. Zůstal tam jen v boxerkách. Já jsem se culila do polštáře a pevně jsem ho měla u obličeje. ,,Mě se neschováš kočičko." Ušklíbl se a skočil na mě.

Strhl ze mě polštář a začal mi sundavat oblečení. Za nedlouho jsem před ním byla jen v podprsence, kterou ze mě taky hned sundal. ,,Začneme menší předehrou ok?" Chytl mě za nohy a roztáhl je. Svými prsty pomalu sjížděl po mích stehnech. Dostal se až k mé píči. Rychle do ní zabořil svůj obličej a strčil do mě jazyk.

Začal s ním pohybovat. Bylo to skvělý. K jemnému laskání přidal i svoje zuby, kterými se jemně zabořoval do mého klitorisu. Když už i on vytušil, že se udělám, tak ze mě jazyk hned vyndal a sledoval, jak ze mě vystříkla šedivě bílá tekutina. Zrychleně jsem dýchala.

Když jsem se podívala na Vadima, tak jsem v jeho očích viděla nadrženost a chtíč, mě celou vopíchat. Sednu si k němu a začnu ho líbat. Rychle ho ale svalím na postel a sednu si mu na jeho pytlík. ,, Teď je řada na mě." Zašeptám smyslným hlasem a pomalu mu věnuji polibky od krku až k jeho lemu boxerek.

Posunu se zadečkem o něco níž a rukama mu sundám boxerky. Jeho péro, bylo v pozoru, jako louskáček a bylo připraveno, na úkoly, které odemě dostane. Vzala jsem si tedy jeho chloubu do ruky, a začala mu honit...

Pss... Bude To Naše TajemstvíKde žijí příběhy. Začni objevovat