Οι 3 Δοκιμασίες

19K 513 46
                                    

              ΟΙ 3 ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΜΑΞΙΜΟΥ

''ΑΧΧΧΧΧΧ ΜΕ ΚΑΥΛΩΣΕ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ Η ΝΑΤΑΛΙΑ.ΑΘΩΑ ΚΑΙ ΠΟΝΗΡΟΥΛΑ ΜΑΖΙ.ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΙΣΜΑΤΑΡΑ.ΝΑ ΠΩ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΞΑΦΝΙΑΣΤΗΚΑ ΟΤΑΝ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΘΕΝΑ.ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΕΧΘΗΚΑ ΚΑΛΑ.ΕΓΩ ΘΑ ΤΗΝ ΜΥΗΣΩ ΣΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΣΕΞ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ.ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΕΙ ΟΛΑ.ΘΑ ΓΙΝΩ Ο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΤΗΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΣΤΟ ΣΕΞ.ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΕΓΩ.ΤΗΣ ΕΧΩ ΕΠΙΒΑΛΕΙΣ 3 ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ.3 ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΤΙΜΩΡΙΕΣ.ΑΝ ΤΙΣ ΦΕΡΕΙ ΕΙΣ ΠΕΡΑΣ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ.ΑΝ ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΘΑ ΧΩΡΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ.ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΩ ΜΕ ΤΗΝ ΝΑΤΑΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟ.ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΣ ΕΠΙΒΑΛΛΩ 3 ΣΕΞΥ ΤΙΜΩΡΙΕΣ.ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΣΕ ΔΥΣΚΟΛΗ ΘΕΣΗ.

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΠΡΩΤΗ: ΘΑ ΤΗΣ ΣΤΕΙΛΩ ΜΥΝΗΜΑ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.ΘΑ ΤΗΣ ΠΩ ΝΑ ΦΟΡΑΕΙ ΚΑΥΤΑ ΕΣΩΡΟΥΧΑ.ΟΤΑΝ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ,ΘΑ ΤΗΣ ΠΩ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΜΟΥ.ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΗΣ ΠΩ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΣΙΑΚΑ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΣΩΡΟΥΧΑ ΤΗΣ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ ΕΝΤΕΛΩΣΓΥΜΝΗ.ΟΤΑΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΓΥΜΝΗ, ΘΑ ΕΡΘΩ ΚΟΝΤΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΧΑΙΔΕΨΩ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΦΙΛΑΩ ΠΑΝΤΟΥ.ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΞΑΠΛΩΣΩ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΣ ΚΑΝΩ ΣΤΟΜΑΤΙΚΟ ΣΤΟ ΜΟΥΝΑΚΙ ΤΗΣ.ΘΑ ΤΗΣ ΤΟ ΓΛΕΙΦΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΠΕΙ ''ΦΤΑΝΕΙ''.ΜΕΤΑ ΘΑ ΦΟΡΕΣΩ ΕΝΑ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΟ ΜΕ ΓΕΥΣΗ ΦΡΟΥΤΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΣ ΠΩ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΓΛΕΙΨΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΕΙ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΗΣ.ΕΓΩ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΘΟΔΗΓΩ.ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΓΥΝΑΙΚΑ ΑΠ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ.

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ: ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΩ ΣΕ LIVE SEX SHOW.ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΣΤΡΙΠΤΙΖΑΔΙΚΟ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ''DIAMONDS OF SEX''.ΕΚΕΙ ΧΟΡΕΥΟΥΝ ΑΙΣΘΗΣΙΑΚΑ ΧΟΡΕΥΤΡΙΡΕΣ ΚΑΙ ΑΝΔΡΕΣ ΜΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΕΡΩΤΑ ΕΠΙ ΣΚΗΝΗΣ.ΠΡΩΤΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ ΛΙΚΙΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΙΣΘΗΣΙΑΚΑ ΓΥΜΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΖΕΥΓΓΑΡΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΕ ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ LIVE ΣΕΞ ΠΑΝΩ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΡΕΘΙΣΤΕΙ Η ΝΑΤΑΛΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΡΙΚΑΡΕΙ ΟΤΑΝ ΔΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΩ ΣΕ ΣΤΡΙΠΤΙΖΑΔΙΚΟ.ΘΑ ΤΗΝ ΚΕΡΑΣΩ ΕΝΑ ΠΟΤΟ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΕΙ.ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΗ ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ.

ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΤΡΙΤΗ: Ο ΤΕΛΙΚΟΣ ΑΣ ΤΟ ΠΟΥΜΕ.ΘΑ ΒΓΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΟΤΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΩ ΣΕ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΒΙΑΙΟΣ.ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΣ ΜΕΙΝΕΙ ΑΞΕΧΑΣΤΗ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ.ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΩ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΩ ΣΕ ΕΝΑ ΠΟΛΥ LUX ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ.ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΗ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ,ΟΜΟΡΦΑ ΠΑΠΛΩΜΑΤΑ,ΓΙΓΑΝΤΙΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΚΑΙ ΜΠΑΝΙΟ ΜΕ ΤΖΑΚΟΥΖΙ.ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΡΟΥΤΑ,ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΣΑΜΠΑΝΙΑ ΣΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ.ΕΚΕΙ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΔΙΚΗ ΜΟΥ.ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΕΝΤΟΝΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΞΙΛΑΡΙΑ.ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΗΚΕΙ ΜΟΝΟ ΣΕ ΕΜΕΝΑ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΑΝΗΚΩ ΣΕ ΕΚΕΙΝΗΝ.

ΑΥΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ 3 ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΛΟΙΠΟΝ.ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΦΡΙΚΑΡΕΙ ΟΥΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ ΑΣΧΗΜΑ.ΚΑΙ ΑΜΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΤΗΣ ΕΞΗΓΗΣΩ ΟΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΤΗΝ ΕΞΟΙΚΙΩΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΕΡΟΧΟ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥ ΕΡΩΤΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΕΞ.ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΠΩΣ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ.ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΕ ΘΕΛΕΙ.ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ.''


ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΕΣ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥ ΑΡΓΗΣΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.ΤΡΕΧΑΜΑΤΑ,ΔΟΥΛΕΙΕΣ,ΙΔΟΥ ΟΙ 3 ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΣ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ Ο ΜΑΞΙΜΟΣ.ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ Η ΝΑΤΑΛΙΑ;

SinaBlue92

Κάτσε ΚαλάWhere stories live. Discover now