Η Ναταλία φρόντισε να συναντηθεί με τον Μάξιμο.Ο Μάξιμος έκλεισε τραπέζι σε ένα καλό εστιατόριο να γιορτάσουν την επιτυχία της στις εξετάσεις αλλά και το γεγονός ότι έπαψαν πια να κρύβονται.Η Ναταλία μίλησε στο τηλέφωνο με τον πατέρα της για την σχέση της με τον Μάξιμο.Ο πατέρας της χάρηκε πολύ για την κόρη του και της είπε να συναντηθούν όλοι μαζί να γνωρίσει τον Μάξιμο.
Ο Μάξιμος περίμενε στο εστιατόριο.Φόραγε ένα πολύ κομψό κουστούμι.Δέκα λεπτά μετά εμφανίστηκε η Ναταλία.Ο Μάξιμος την είδε και την ερωτεύτηκε για άλλη μια φορά.Είχε τα μαλλιά της πιασμένα κότσο,φόραγε ένα κόκκινο σκούρο κομψό μίνι φόρεμα,μπεζ γόβες,ένα μαύρο κοντό σακάκι και κράταγε μια μικρή μαύρη τσάντα.
Ο Μάξιμος σηκώθηκε την πλησίασε την φίλησε απαλά στα χείλη και της ψιθύρισε στο αυτί
Μ-ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ!!!!!!!!!!!!!!!
Ν-ΚΑΙ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟΣ
Κάτσανε και σε λίγο παραγγείλανε το κρασί που θα έπιναν καθώς και το φαγητό που θα έτρωγαν.
Μ-ΜΙΛΗΣΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΣΟΥ;ΟΛΑ ΕΝΤΑΞΕΙ;
Ν-ΝΑΙ ΜΑΞΙΜΕ.ΟΛΑ ΚΑΛΑ,ΕΥΤΥΧΩΣ!ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΣΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ.
Μ-ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ.Η ΤΖΕΣΥ ΕΜΑΘΕ ΓΙΑ ΕΜΑΣ;ΠΩΣ ΑΝΤΕΔΡΑΣΕ;
Ν-ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΜΕΙΝΕ ΛΙΓΟ,ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΧΑΡΗΚΕ ΓΙΑ ΕΜΑΣ...
Μ-ΠΑΛΙ ΚΑΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΧΕΣ ΠΕΙ ΟΤΙ ΕΙΧΕ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΟΥ...
Ν-ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΠΕΡΙΕΡΓΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΣΚΟΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΤΙ ΚΑΚΟ....
Μ-ΔΙΚΙΟ ΕΧΕΙΣ...
Ήρθε το κρασί.Ο σερβιτόρος έριξε κρασί στα ποτήρια του ζευγαριού και ο Μάξιμος ετοιμάστηκε για την πρόπωση
Μ-ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΗΣ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΗΣ,ΕΠΙΜΕΛΟΥΣ,ΓΛΥΚΙΑΣ,ΕΞΥΠΝΗΣ ΚΑΙ ΣΕΞΥ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΣΑ ΠΟΤΕ.ΣΤΗ ΝΑΤΑΛΙΑ ΜΟΥ...
Ν-ΣΤΗΝ ΣΧΕΣΗ ΜΑΣ...
Είπαν και τσούγκρισαν τα ποτήρια τους.Ήρθαν τα φαγητά.Ο Μάξιμος και η Ναταλία απόλαυσαν τα νόστιμα φαγητά και συζήταγαν για διάφορα θέματα.Πέρασε η ώρα πολύ όμορφα και ευχάριστα.Ο Μάξιμος ζήτησε λογαριασμό και πλήρωσε.Βγήκαν απ το εστιατόριο.Εκεί που περπατάγανε ο Μάξιμος τραβάει απ το χέρι απότομα τη Ναταλία και την κολλά στον τοίχο.Άρχισε να την φιλά παθιασμένα και το χέρι του σήκωσε ελαφρώς το φόρεμά της και άρχισε να την χαιδεύει απαλά ανάμεσα στα πόδια.Η Ναταλία είχε παραδοθεί στα χάδια του.
Μ-ΠΑΜΕ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΤΩΡΑ της ψιθύρισε με βαθιά φωνή
Ν-ΠΑΜΕ
Όση ώρα οδηγούσε ο Μάξιμος η Ναταλία τον κοίταζε γεμάτη έρωτα.Φτάσανε στο διαμέρισμά του και μπήκανε μέσα.Ο Μάξιμος κλείδωσε την πόρτα , την αγκάλιασε και την φίλησε.Είχε παραδοθεί ο ένας στα χάδια του άλλου.
Μ-ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΒΡΑΔΥΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΘΥΜΑΣΑΙ ΣΕ ΟΛΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΖΩΗ.ΜΟΥ ΑΝΗΚΕΙΣ.... της έλεγε ενώ ξεκούμπωνε σιγά σιγά το φόρεμά της ώσπου το έβγαλε τελείως.Θαύμασε για ακόμα μια φορά το όμορφο και θηλυκό σώμα της Ναταλίας.
Ν-ΣΕΙΡΑ ΕΧΩ ΕΓΩ ΤΩΡΑ είπε η Ναταλία και άρχισε να τον γδύνει με ηδονικές κινήσεις ώσπου ο Μάξιμος έμεινε μόνο με το μποξεράκι του.
Μ- ΜΩΡΟ ΜΟΥ της είπε και την σήκωσε στην αγκαλιά του και πήγανε στην κρεβατοκάμαρά του να ζήσουν άλλη μια μοναδική νύχτα έρωτα...
ΣΗΜΕΡΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ.ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΕ ΛΙΓΕΣ ΩΡΕΣ.ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΡΑΨΩ,ΤΗΝ ΕΧΩ ΗΔΗ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ.ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΙΚΗ,ΤΟΛΜΗΡΗ.ΠΡΟΣΟΧΗ: ΘΑ ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΝΟ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟ.ΟΠΩΣ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΓΙΑ ΑΤΟΜΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 18.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΙΣ ''ΠΙΚΑΝΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ''.
JE LEEST
Κάτσε Καλά
Overig-Μα κύριε τι κάνετε; -Σςςςςς μη μιλάς -Δεν πρέπει.... -Κάτσε Καλά και κάνε ότι σου λέω εγώ.Διαφορετικά θα το μετανιώσεις... ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΑΥΣΤΗΡΩΣ Η ΑΝΤΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΑΝΩ ΤΩΝ 18