ΟΧΙ ΚΕΦΑΛΑΙΟ-ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΟΛΟΙ

7.4K 190 11
                                    

ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΕΛΕΙΨΑ ΜΙΑ ΒΔΟΜΑΔΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΣΩ,ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΩ ΚΑΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΩ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.ΕΙΔΑ ΣΗΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΠΟΛΛΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΨΗΦΟΥΣ ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ.ΜΙΑ ΚΟΠΕΛΑ ΕΓΡΑΨΕ ΠΩΣ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ΠΑΡΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΤΟΥ WATTPAD.ΠΡΩΤΟΝ,ΟΙ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΜΕ ΤΟΛΜΗΡΕΣ ΣΚΗΝΕΣ,ΤΟ ΠΑΡΑΔΕΧΟΜΑΙ.ΔΕΥΤΕΡΟΝ,ΤΟ WATTPAD ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΜΙΑ ΤΟΛΜΗΡΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΗ ΣΗΜΑΝΣΗ ''ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ''.ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΗΜΑΝΣΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ.ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΠΩΣ ΟΙ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΛΛΗΛΕΣ ΓΙΑ ΑΝΩ ΤΩΝ 18 ΕΤΩΝ.ΤΡΙΤΟΝ,ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΣΟΦΟ,ΤΟΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗ,ΤΟΝ ''ΕΞΥΠΝΟ'' Η ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΟ.ΕΓΩ ΑΠΟΦΑΣΙΖΩ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΘΑ ΓΡΑΨΩ.ΚΑΙ ΑΠ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΤΟ WATTPAD ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΗΜΑΝΣΗ'' ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΓΙΑ ΕΝΗΛΙΚΟΥΣ'',ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΗΜΑΝΣΗ ΤΗΝ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΜΑ ΟΛΕΣ ΜΟΥ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ.ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΕΡΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΑΠ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ WATTPAD ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΙΣΤΟΡΙΩΝ ΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝ ΘΑ ΤΗΣ ΕΣΒΗΝΕ.ΑΝ ΜΟΥ ΧΕ ΕΡΘΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΘΑ ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ.ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ''ΚΑΤΣΕ ΚΑΛΑ'' ΚΑΙ ''ΠΙΚΑΝΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ''. ΤΟ ''ΚΑΤΣΕ ΚΑΛΑ'' ΚΟΝΤΕΥΕΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ.ΔΥΟ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΑΚΟΜΑ ΘΕΛΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ.ΤΑ ΔΥΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΣ ΤΟΛΜΗΡΩΝ ΕΡΩΤΙΚΩΝ ΣΚΗΝΩΝ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΙΣ ''ΠΙΚΑΝΤΙΚΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ'' ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.


Κάτσε ΚαλάWhere stories live. Discover now