Μέρα των Εξετάσεων

9K 417 24
                                    

Έφτασε η μέρα που η Ναταλία θα έδινε το τελευταίο μάθημα για πτυχίο.Τον τελευταίο καιρό είχαν γίνει τόσα πολλά.Ερωτεύτηκε τον καθηγητή της,έκανε σχέση  μαζί του και συν όλα αυτά διάβαζε με εντατικούς ρυθμούς για το μάθημά του.Η εξέταση του μαθήματος ήταν στις 11 το πρωί.Η Ναταλία είχε σηκωθεί απ τις 7 μιση.Ήπιε μόνο μια κούπα δυνατό καφέ.Το στομάχι της είχε κλείσει και δεν μπορούσε να φάει τίποτα.Μόνο να πιεί.Είχε πολύ άγχος.Ντύθηκε γρήγορα,έριξε  μια γρήγορη τελευταία επανάληψη και πήγε στη σχολή να βρεί την Χρύσα.Έφτασε στη σχολή και την συνάντησε.Μιλήσαν για άσχετα θέματα.Για όλα εκτός απ το μάθημα και τον Ανδρεάδη.Η ώρα πήγε 11 παρά 5.Άνοιξε η αίθουσα και οι φοιτητές μπήκαν μέσα. Η Ναταλία έκατσε στα πίσω έδρανα και η Χρύσα μπροστά της.Τελευταία στιγμή μπήκε η Τζέσυ αλλά έκατσε πολύ μακριά τους.Οι επιτηρητές ήταν ήδη στις θέσεις τους.11 και 5 μπαίνει  ο Μάξιμος μέσα

Μ-ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΙΜΑΙ ΠΙΟ ΕΠΙΕΙΚΗΣ ΑΠΟ ΠΟΤΕ.ΣΑΣ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΒΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ,ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.ΕΠΙΤΗΡΗΤΕΣ ΜΟΙΡΑΣΤΕ ΤΙΣ ΚΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ.ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΝ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ.

Οι επιτηρητές μοίρασαν τις κόλλες και τα θέματα των εξετάσεων με αναποδογυρισμένο το χαρτί που έγραφε τα θέματα.Αφού τελείωσαν την δουλειά τους το λόγο πήρε ο Μάξιμος.

Μ-ΕΙΝΑΙ  4 ΘΕΜΑΤΑ.4 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΓΕΤΕ 2 ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΕΛΕΤΕ.ΘΑ ΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.Ο ΧΡΟΝΟΣ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ.ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΑΣ , ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΡΑΨΤΕ ΤΑ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

Οι φοιτητές διάβασαν τα θέματα.Η Ναταλία άργησε λίγο να τα κοιτάξει.Μέχρι τις 2 και τέταρτο οι επιτηρητές θα μάζευαν τις κόλλες.Η Ναταλία ξεκίνησε να διαβάζει τα θέματα.Όταν πήγε στο 2ο θέμα το πρόσωπό της έλαμψε.Το ήξερε απέξω και ανακατωτά.Άρχισε να γράφει την απάντηση στην κόλλα με σιγουριά και όρεξη.Όταν το τελείωσε το έλεγξε 3 φορές και βεβαιώθηκε πως ήταν εντάξει.Πήγε στο 4ο θέμα.Είχε 2 υποερωτήματα.Ήξερε το πρώτο αλλά όχι το δεύτερο.Ξεκίνησε να γράφει την απάντηση στην κόλλα.Όλα καλά στο πρώτο υποερώτημα.Στο δεύτερο κόλλησε και κύλαγε γρήγορα ο χρόνος.Έγραψε μια απάντηση κατά προσέγγιση.Αφού τα έλεγξε όλα σηκώθηκε να παραδόσει την κόλλα της.Πλησίασε τους επιτηρητές και έδωσε την κόλλα και τα θέματα των εξετάσεων.Αφού υπέγραψε για την παρουσία της έκανε να φύγει προς την πόρτα κρατώντας την τσάντα της.Κάποια στιγμή ένιωσε ζαλάδα και όλα να μαυρίζουν γύρω της.Σωριάστηκε στο πάτωμα λιπόθυμη....



Κάτσε ΚαλάWhere stories live. Discover now