Οι σκέψεις του Μάξιμου

20.3K 625 51
                                    


''Ήταν σήμερα η πρώτη μέρα στο Πανεπιστήμιο.Όταν μπήκα στην αίθουσα και άρχισα να συστήνομαι τότε την αντίκρυσα.'Ηταν εκείνη.Εκείνη η όμορφη , ντροπαλή κοπέλα που καταλάθος συγκρούστηκε μαζί μου με αποτέλεσμα να πέσουν κάτω εφημερίδες και ντοσιέ.Ήμουν τόσο μαλάκας που της μίλησα απότομα.Αλλά ευτυχώς το διόρθωσα και της ζήτησα συγνώμη.Και εκείνης δεν της ήμουν αδιάφορος.Όση ώρα παρέδιδα μάθημα το βλέμμα της ήταν καρφωμένο επάνω μου.Με κοιτούσε με αγάπη και θαυμασμό.Διέκρινα και ερωτισμό στο βλέμμα της.Μπορώ να πώ πως κι εμένα μου αρέσει.Πολύ.Είναι τόσο ευγενική,τόσο γλυκιά,τόσο αθώα.Μου πε και ότι το μάθημά μου είναι το τελευταίο της μάθημα για πτυχίο.Μακάρι να το περάσει.Ήταν με την φίλη της.Ωραία γκόμενα και αυτή.Αλλά σαν τη Ναταλία δεν είναι.Με την Ναταλία θέλω να κάνω πολλά πράγματα στο κρεβάτι.Θέλω να νιώθω το υγρό μουνί της,να χαρίζω φιλιά σε όλο της το κορμί,να την κάνω να ανατριχιάζει απο ηδονή,να την έχω δική μου.Πρέπει να βρώ έναν τρόπο να την προσεγγίσω.Μην με περάσει για κανέναν κάφρο.Ήδη απο ότι βλέπω σοκαρίστηκε απ την μοιραία συνάντησή μας.Ας περάσει λίγο καιρός να εξοικειωθεί μαζί μου και τότε κάνω το πρώτο βήμα.Η Ναταλία είναι ένα συνεσταλμένο άτομο.Ας υποθέσω ότι τα φτιάχνω μαζί της.Και αν δεν έχει κάνει σεξ;Και αν είμαι ο πρώτος της;ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ.ΕΓΩ ΘΑ ΤΗΣ ΜΑΘΩ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙ ΗΔΟΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΗ!!!!!!!!


Η Χρύσα από ότι κατάλαβα είναι πιο πεταχτή απ την Ναταλία.Αν δεν υπήρχε η Ναταλία άνετα θα πήδαγα την Χρύσα.Αλλά η Χρύσα είναι μόνο για το καλό γαμήσι της μιας βραδιάς.Η Ναταλία είναι να της κάνεις έρωτα μια ζωή.Η Ναταλία χρειάζεται τρυφερότητα,ρομαντισμό και μπόλικη ηδονή να το απολαύσει όχι μόνο εκείνη αλλα κι εγώ.Πολύ θα ήθελα να βρω την ευκαιρία να βγούμε και να μιλήσουμε μαζί να δούμε αν ταιριάζουμε.Να γίνει κάτι θέλω να την πλησιάσω...''


ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ-ΔΩΡΑΚΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΤΕ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΜΟΥ.ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΟΥΝ Ο ΕΝΑΣ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ?ΔΕΝ ΦΑΝΤΑΖΕΣΤΕ ΜΕ ΤΙ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝΕ ΚΟΝΤΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΟ.ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΕΧΩ ΜΟΝΟ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΩ: ''ΟΙ 3 ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ''.....

ΜΕ ΟΛΗ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ

SinaBlue92

Κάτσε ΚαλάOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz