Αποτελέσματα Εξετάσεων ''Πρακτική Ψυχολογία 2''

9.5K 382 14
                                    

Απο τότε που έδωσε το μάθημα μια βδομάδα είχε περάσει αργά και βασανιστικά για την Ναταλία.Ευτυχώς έβγαινε με την Χρύσα και συναντιόταν με τον Μάξιμο στο διαμέρισμά του.Στον Μάξιμο δεν είχε αναφέρει καν αν κοίταξε το γραπτό της και αν το είχε διορθώσει.Δεν έκαναν κουβέντα για το μάθημα.Δεν ήταν ο κύριος Ανδρεάδης που δίδασκε ένα απ τα πιο δύσκολα μαθήματα.Ήταν απλά ο Μάξιμος.Ο Άνδρας της Ζωής της.Ο άνδρας που την αγάπησε,την δέχτηκε όπως είναι ,την έκανε γυναίκα και την ξενάγησε στα μονοπάτια του έρωτα.Και για εκείνον δεν ήταν η δεσποινίς Φωτίου.Ήταν η Ναταλία του.Ο μεγάλος του έρωτας.Ένα πλάσμα που άνηκε μόνο σε εκείνον.Μια ύπαρξη που θα την υπερασπιζόταν και θα την αγαπούσε για πάντα.

Ένα μεσημέρι η Ναταλία είχε πάει στο σπίτι της Χρύσας.Είχε φέρει περιοδικά και διαβάζανε και σχολιάζανε το κάθετι.Έκαναν πλάκα και γελούσαν.

Χ-ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ E-CLASS.ΝΑ ΔΩ ΑΝ ΕΧΕΙ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Ο ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ

Ν-ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ

Χ-ΕΣΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΕΣ ΤΙΠΟΤΑ;

Ν-ΤΙ ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΩ ΒΡΕ ΧΡΥΣΑ; ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΝΟΜΙΣΕΙ ΟΤΙ ΠΑΩ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΠΩΣ ΕΧΩ ΣΧΕΣΗ ΜΑΖΙ ΤΟΥ.ΕΞΑΛΛΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΑΝ ΕΧΕΙ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΜΟΥ ΟΥΤΕ ΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΚΑΝ.

Χ-ΚΑΤΑΛΑΒΑ.ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΝΑΤΕ....

Ν-ΕΛΑ ΤΩΡΑ...

Χ-ΑΝΟΙΓΩ ΤΟ ΛΑΠΤΟΠ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΦΩΝΑΖΩ....

Η Ναταλία έβαλε τηλεόραση να ξεχαστεί για λίγο.Η Χρύσα άνοιξε το λαπτοπ,συνδέθηκε στο ιντερνετ και μπήκε στο e-class.Πάτησε το μάθημα ''ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 2'' και είδε ότι είχε δύο νέες ανακοινώσεις.

''ΧΘΕΣ ΑΝΑΡΤΗΘΗΚΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ 2.ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΤΑ ΔΕΙΤΕ ΑΝΟΙΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΑΡΧΕΙΟ EXCEL.ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΦΤΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΦΟΙΤΗΤΗ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ.ΜΑΞΙΜΟΣ ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ''.

Χ-ΕΦΤΑΣΕ Η ΩΡΑ , μουρμούρισε η Χρύσα

Χ-ΝΑΤΑΛΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ φώναξε η Χρύσα

Η Ναταλία έτρεξε στην κρεβατοκάμαρα

Ν-ΤΙ ΕΓΙΝΕ;

Χ-ΕΒΓΑΛΕ Ο ΑΝΔΡΕΑΔΗΣ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Ν-ΩΧ ΩΧ ΜΗΝ ΛΙΠΟΘΥΜΗΣΩ ΠΑΛΙ

Χ-ΘΥΜΑΣΑΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ ΣΟΥ;

Ν-ΝΑΙ

Η Χρύσα ανοίγει το αρχείο των αποτελεσμάτων

Χ-ΠΡΩΤΑ ΕΣΥ ΘΑ ΔΕΙΣ

Ν-ΟΧΙ ΚΟΙΤΑ ΕΣΥ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕΣ

Χ-ΕΠΙΜΕΝΩ ΕΣΥΥΥΥΥΥ

Ν-ΚΑΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Η Ναταλία έψαχνε απο πάνω μέχρι κάτω τον αριθμό μητρώου της.Έκανε 2 λεπτά να το βρεί.Όταν τον βρήκε

Ν-ΠΕΡΑΣΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΜΕ 8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Χ-ΚΟΡΙΤΣΑΡΑ ΜΟΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

Αγκαλιάστηκαν και χοροπήδαγαν ζητωκραυγάζοντας επί 10 λεπτά.

Χ-ΠΤΥΧΙΟΥΧΑ ΜΟΥ ΕΣΥΥΥΥΥΥ

Ν-ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΗ

Χ-ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ ΡΕ ΝΑΤΑΛΙΑ.ΤΟ ΑΞΙΖΕΙΣ

Ν-ΕΛΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ

Η Χρύσα έψαξε τον κωδικό της.Τελικά τον βρήκε

Χ-ΜΕ ΠΕΡΑΣΕ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ

Ν-ΕΛΑ,ΜΠΡΑΒΟ

Χ-ΜΕ 6 ΜΕ ΠΕΡΑΣΕ.ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΒΑΖΕ ΕΝΑ 9.

Ν-ΤΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΕΡΑΣΕΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.

Χ-ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΡΕ ΝΑΤΑΛΙΑ...

Ν-ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΧΡΥΣΑ ΜΟΥ

Χ-ΠΑΕΙ ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ.ΜΟΥ ΕΦΥΓΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.ΣΤΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΔΩ ΤΙ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ

Ν-ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

Χ-ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕΣ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ''ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΕΙΣ''ΤΟΝ ΜΑΞΙΜΟ ΜΕ ΚΑΤΙ ΣΠΕΣΙΑΛ.

Ν-ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.ΜΕ ΤΗΝ ΤΖΕΣΥ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΩ;

Χ-ΤΙ ΘΑ ΕΛΕΓΕΣ ΜΕΘΑΥΡΙΟ ΝΑ ΒΓΑΙΝΑΜΕ ΓΙΑ ΚΑΦΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΙ;ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΠΑΣ ΤΟΥΑΛΕΤΑ,ΚΑΙ ΑΝ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΞΙΜΟ ΘΑ ΤΗΣ ΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΦΤΙΑΞΑΤΕ.ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΣ ΠΩ ΟΤΙ ΣΕ ΕΠΙΑΣΕ ΣΤΑ ΠΡΑΣΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΑΝΤΕΓΡΑΦΕΣ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ,ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ 3 ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ  ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΒΑΛΕ ΩΣ ΣΕΞΥ ΤΙΜΩΡΙΑ.ΘΑ ΠΩ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΦΤΙΑΞΑΤΕ.

Ν-ΚΑΛΗ Η ΙΔΕΑ ΣΟΥ.ΟΣΟ ΛΙΓΑ ΞΕΡΕΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

Χ-ΑΝΤΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΜΑΓΕΙΡΕΨΟΥΜΕ ΤΩΡΑ.ΠΤΥΧΙΟΥΧΑ ΜΟΥ....

Πήγανε στην κουζίνα και ετοιμάσανε σπιτική πίτσα.Σε μισή ώρα ήταν έτοιμη και την απολάμβαναν με ένα ποτήρι λευκό κρασί.Η Ναταλία πρότεινε στη Χρύσα να πάρει την Τζέσυ τηλέφωνο,αλλά η Χρύσα της είπε να της τηλεφωνήσει εκείνη.


ΝΩΡΙΣ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΗΜΕΡΑ.ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ...

SinaBlue92

Κάτσε ΚαλάWhere stories live. Discover now