,,Máš dost odvahy pracovat s deep webem?"zeptal se.
,,Jistě."odpověděl osmnáctiletý kluk v kožené bundě a černých botách. Jeho zelené oči byly natěšené k získání nové práce.
,,Jsi moc mladý, nechceš si to přeci jen ještě rozmyslet?"znovu se optal čtyřicetiletý muž se šedivějícími vlasy na hlavě.
,,Mám snad na výběr?"lehce se pousmál mladík s krásnými vlasy. Byl to takový opak mladého staříka, který s ním dělal pohovor.
,,Ovšem..nemáte."zdvořile odpověděl.
,,Dobře tak pojďte za mnou. Začneme."vedl mladého kluka do jakési kanceláře, která byla úplně v horním patře čtyřpatrového domu.
,,Sedněte si prosím."pobídl ho a sám si usedl naproti němu.
,,Životopis."zašeptal stařík a natáhl ruku před sebe, aby mohl uchopit papír, který mu podával.... Bradley Jacob.
,,Moc mě těší Brade. Mimochodem já jsem Greg."potřásl mu rukou a jeho mimika napovídala budoucí šťastné zprávě.
,,Vypadá to pro tebe dobře, ale ještě mi pověz, proč si tu..?"poznamenal Greg po chvíli zírání do papíru.
,,No nebudu lhát, jsem tu hlavně kvůli penězům a ubytování, mám v sobě plno hněvu a nebojím se zabíjet kohokoliv. Jsem sice zdvořilý a chápavý, ale pod touto jemnou vrstvou sympatického vzhledu a láskyplnosti, se skrývá psychopatický úchyl.."domluvil a nezapomněl ani na jemný úšklebek.
,,Líbíš se mi Brade, takže tě beru. Ale doufám, že si uvědomuješ, že tady se dějí i horší věci než jen pouhé vraždy. A ty budeš jejich činitel.."upřímně a napínavě se na něj Greg kouknul a doufal, že tentokrát se nebude muset zbavit dalšího poseroutky.
,,Jsem si toho plně vědom, a jak jsem už jednou říkal, jsem úchyl..a mé choutky jsou často hodně zvrácené."odpověděl. Vypadal tak klidně, jakoby byl přesvědčený, že mu nic nehrozí.
,,Dobrá tedy. Přijímám tě. Tak pojď provedu tě tu."řekl Greg a vstal ze židle. Bradley udělal totéž a oba se vydali z kanceláře na chodbu. Brad byl plný adrenalinu, viděl svoji zářicí budoucnost. Jakoby začínal nový život. Lepší život, než doposud žil.
,,Tohle je 4 patro, zde je kancelář, která je málo používaná, ale většinou zde plánuju red roomy. Kromě kanclu tu je ubytování pro oběti live streamů. Zrovna teď tu nikdo není, ale už brzo bude."slibně pohlédl do jeho zelených očí plných očekávání. Bylo na něm vidět, jak moc byl natěšený. Připomínal malé dítě s nevinnou aurou těšíc se na pouť, která měla do pár hodin ovládnout celé město.
,,Můžeme jít dál?"zeptal se Brada.
,,Jistě jdeme."odpověděl.
,,Tohle patro je určeno pro točení live streamů a normálních videí. Tady začneš. Tohle je hodně populární. Lidi si vždy rádi připlatí za ukojení jejich choutek."vysvětloval Greg když vystoupili z výtahu.
,,Dobře."
,,Jsou tu tři větší místnosti. Místnost číslo jedna..."řekl když dorazili k prvním dveřím na kterých byla vytesaná jednička a pod tím nápis Red rooms. Když do té místnosti vešli, první čeho si Brad všiml, byla krev na zdech přímo za velkým kovovým stolem, kde se nejspíš často zabíjelo. Hodně často..
Potom tam byla židle vedle toho stolu. Tohle bylo přesně uprostřed místnosti. U zdi byla kamera s počítačem na stole, u něhož byla židle na kolečkách. V rozích byly skříně, a když je Bradley otevřel, našel v nich přesně to, co čekal. V tichosti obdivoval vražedné nástroje a už si představoval, jak je používá. Tohle byla pro něj rozkoš.,,Vidím, že se ti to líbí..takhle nějak vypadají i zbylé dvě místnosti.. Pojď mám ještě práci, potom si to tu můžeš projít."usmál se Greg a naléhavě Brada vytlačil z místnosti.
,,Druhé patro patří Joshovi Benedictovi. Je to plastický chirurg, který si založil stránku The Doll Maker. Asi ti nemusím vysvětlovat, co tu dělá.. Kdyžtak budeš mít možnost se ho zeptat sám."zrychleně vysvětloval Greg když procházeli další patro domu plného temnoty.
,,Tak honem pak se sem podíváš."nervózně ťukal nehtama o zeď a koukal na hodiny do mobilu.
,,Spěcháš někam?"starostlivě se zeptal Brad.
,,Jo. Na chatě mám svoji dceru."
,,Ty máš dceru? No a v čem je problém?"
,,Zavřel jsem ji tam, protože mě chtěla udat, jenže utekla. Takže tam musím co nejdřív přijet a najít jí. Ona si myslí, že mám pro ni slabost. Ale já jsem schopný zabít i svoji dceru."
,,Dobře..tak jdem dál."řekl Brad a vešel do výtahu.
,,Tady je ubytování, kuchyň a koupelna. Tady máš pokoj."řekl Greg, když otevřel první dveře v prvním patře.
,,Dost velký."nadchnul se Bradley.
,,Jo a máš tu vlastní koupelnu."poukázal na dveře a Brad je otevřel.
,,Páni...takový luxus.."fascinovaně koukal po koupelně, která byla velká jako jeho pokoj.
,,Máš z nás tady největší pokoj. Můj pokoj je ten hned vedle tebe a ten poslední má Josh. My máme společnou koupelnu, ale nejsme tu tak často. Já jsem většinou na chatě, nebo ve svém starém domě a Josh pracuje ve společnosti The Human Experiment. Pro ně taky pracujem. Já jim často hledám oběti. Dobře tak sem si pak můžeš hodit věci a zabydlet se tu, ale teď ti ještě musím ukázat sklep. Tak pojď."nasměroval Brada ke schodům.
,,Tady jsou 4 pokoje..no spíš cely. Do nich dávám holky pro vlastní potřebu. V cele číslo jedna je Anna, která je jenom moje. Je jí 29 a už je tu se mnou deset let. Mám ji rád, takže nechci aby se jí něco stalo jasný !?"rázně řekl.
,,Jasně šéfe, na Annu nesahat."ujistil ho Brad.
,,V druhé cele je nějaká patnáctka. To bude tvoje první práce. Natočíš s ní video. Můžeš si v podstatě dělat, co chceš, jen musí na konci videa umřít. Poslední dvě cely jsou prázdné a jedna je rezervovaná pro tvoji holku. Po nějaké době až ti to tu půjde, ti dovolím najít si nějakou holku jenom pro tebe. Takže v pokoji ve skříni máš klíče od celého domu a to video chci do zítřka ano?"shrnul Greg a už si oblíkal bundu.
,,Rozkaz šéfe!"natěšeně se usmál.
,,Tak já jdu ahoj."vzal si klíče a šel ke dveřím.,,Jasně čau."rozloučil se a zavřel za ním dveře.
***
Co říkáte na první kapitolu? :)
Tahle je ještě slabá, ale v další už bude násilí, přísahám!! ;)
ČTEŠ
Vrah z Deep Webu
HorrorJaké to je být vrahem z Deep webu? Myslím, že všechny to zajímá, ale nikdo by se neodvážil sám sobě odkrýt pravdu, pod kterou se skrývají hnusné děsivé stopy po vraždách a nekončící temnotě.. Spravedlnost neexistuje. Víru v Boha zahodili do odpadků...