5. Moje!

1.2K 81 10
                                    

Pohled Brada:

,,Ale Brade, Carly je prostě hnusná. Ale každej se s ní chce vyspat. To nechápu."koketně se zasmála.

,,No Ivet musíš pochopit, že Carly přece každýmu dá. Takže je to taková rychlovka, když se kluk nechce snažit. Chápeš."

,,Nojo jenže ona je fakt taková hnusná. To není možný, že na ni chce vůbec někdo sáhnout. Hej a můj táta tě jako najal, abys tady zabíjel?"zeptala se.

,,Jo.. Řeknu to narovinu. Jsem vrah."

,,A zabiješ mě?"dělala si z toho srandu.

,,Když budeš zlobit.."upřel jsem na ní flirtující pohled.

,,Počkej. Takže, když budu chtít jít s kámošema ven, půjdeš jako se mnou?"

,,Kdybys měla nějaký kámoše."zasmál jsem se.

,,A můžu vůbec nějaký mít?"

,,Ehm..ne. Musí ti stačit ty ve škole."

,,Brade pojď sem!"zavolal na mě Greg.

,,Jistě."odpověděl jsem a zvedl jsem se z její postele.

,,Co potřebuješ?"

,,No jde o Ivet. Chci, aby ses jí teď ujal. Můžeš si s ní dělat, co chceš. Je v tvojí pěči."

,,Fajn, takže je teď výhradně moje? To bych nečekal, ale když na tom trváš."

,,Ano. Uvědomil jsem si, že k tobě mám blíž, než k ní. Já už vím, že ty to tu za mě vezmeš až už tu nebudu. S Ivet si nerozumím, ta holka je totálně pitomá. Nestojím o ní. Takže až ji zabiješ, samozřejmě bez kamer prosím, hoď ji když tak do rybníku, přece jen, je to moje krev."

,,Jasně šéfe."usmál jsem se a odešel. Nebudu ji zabíjet hned. Dám jí trochu času, líbí se mi její obdiv. To, jak mi věří, jak mi dává najevo, že se jí líbím..

,,Kam jedeš?"přiběhla za mnou k dodávce.

,,Neměla bys už jít spát?"

,,Vždyť je pět hodin odpoledne."

,,No a? Já ti to přikazuju."

,,Ty? Pche. To určitě.."rozhodila rukama.

,,Jo já. A ty mě budeš poslouchat holčičko, protože teď jsi moje."

,,Tvoje? Nejsem tvůj majetek!"zařvala.

,,Ale přesně to jsi Ivet. Moje panenka. Můžu si s tebou dělat doslova, co chci. A brzo s tím začnu, pokud budeš takhle zlobivá."přitiskl jsem ji na auto. Ztichla. Sklopila pohled dolů a pomalu se mi podřizovala.

,,Hodná holka. A teď běž spát. Jdu si najít, znásilnit a zabít nějakou holku."nastoupil jsem do auta, když se rychlým krokem vrátila zpět do domu. Tohle chování mi není cizí. Snaží se být dominantní, ale to ji nedovolím.
Vyrazil jsem do baru.

,,Džus."řekl jsem barmance.

,,Džus?"nadzvedla obočí.

,,Jednadvacet mi ještě nebylo krásko."podíval jsem se jí do očí.

,,Tady to máš."podala mi džus. Napil jsem se. Nevydržel jsem to, pořád jsem po ní musel koukat. Měla divokou škálu barev na vlasech. Takovou duhu jsem ještě neviděl. Pro takový slečinky mám slabost. Ani co se týče oblečení nebyla prostá. Uplý kožený džíny stačily abych věděl, že tahle holka bude dnes v noci moje.

,,Co je?"zeptala se se smíchem, když si všimla, že z ní nemůžu spustit oči.

,,Nemůžu si pomoct. Hypnotizuješ mě. Kdy končíš krásko?"

,,Za půl hoďky mi končí směna."

,,Chceš se se mnou projít?"

,,Ráda. Jsem Jane."podala mi ruku.

,,Brad. Moc mě těší."usmál jsem se na ní.

,,Mě taky."úsměv mi oplatila. Seděl jsem na baru s upřeným pohledem na ní.

,,Přestaň se na mě furt koukat. Znervózňuješ mě."řekla asi tak po čtvrt hodině.

,,Promiň. Si taková nesmělá a lákavá."zadíval jsem se jí upřeně do očí.

****

,,Tak jdem?"zeptala se, když skončila.

,,Jistě."vedl jsem ji pryč.

,,A kam jdem?"zeptala se venku.

,,Jane co ráda děláš ve volným čase?"ignoroval jsem její otázku.

,,No studuju umění, dělám krasobruslení. A co ty neznámý nezletilče?"

,,To nechceš vědět."

,,Pan tajemný.."zašeptala, načež si skousla spodní ret. Když jsme došli někam do parku, zastavil jsem ji. Upřel jsem na ni pronikavý pohled. Netrvalo dlouho a ona mě konečně začala líbat.

,,Půjdem ke mně?"zeptala se.

,,Né zůstanem tady."přitiskl jsem si ji k sobě. Na téhle holce je něco, co neměla patnáctiletá kurva, ani milfka s krásnýma prsama, dokonce ani šéfova dcera nemá nademnou takovou zvláštní moc. Vražda se odkládá na jindy.

,,Obvykle se nezbližuju tak rychle, prostě jen nechci mít pocit lacinosti."

,,Omlouvám se jestli se tak cítíš. Já taky nejsem tak společenský."

,,Asi bych měla jít."začala ode mě uhýbat pohledem.

,,Počkej!"zastavil jsem ji.

,,Dáš mi tvoje číslo?"  Usmála se, vytáhla si propisku z kabelky a napsala mi svoje číslo na ruku.

,,Ahoj."zašeptala mi do ucha a dala mi jemnou pusu na tvář. Potom se ztratila ve tmě. To jako vážně jsem ji teď nechal odejít? Já se nepoznávám.
Proč jsem ji nezabil. Dojel jsem domů dát si sprchu.

,,Aaaa co tady děláš? Vypadni!"zařvala Ivet.

,,Co děláš v mý koupelně kurva?"lekl jsem se.

,,Sprchuju se asi. Já tam nahoře koupelnu nemám a nechtěla jsem lízt k tátovi."sklopila pohled dolů a silněji stiskla si k sobě ručník.

,,Dobře."odešel jsem do pokoje. Bezradně jsem si sedl na postel a snažil se nepřemýšlet. Nedocházelo mi, proč jsem se neovládl, proč jsem ji nechal odejít.

,,Co se stalo?"přišla za mnou Ivet jen v ručníku.

,,Já nedokázal jsem to."povzdychl jsem si.

,,Ale to nevadí."objala mě. Lehce jsem se pousmál.

,,Co je?"

,,Nic. Jen, že máš mokrý vlasy a docela to studí."otočil jsem se k ní.

,,Promiň, ale fén mám na chatě."usmála se.

,,Tak stačí, když to hodíš takhle do culíku."s úsměvem jsem jí na vlasech vytvořil culík. Pak jsem si všimnul, že neustále kouká na mé rty. Viděl jsem na ní, jak dychtivě touží po mém polibku. Tak jsem to udělal. Začal jsem jí líbat. Ona mi svlékla bundu a mikinu. Potom si stoupla a shodila svůj ručník. Najednou přede mnou stála nahá. Nakonec si rozpustila i ten celkem nepovedený culík, co jsem jí před chvílí udělal. Přišla ke mně a vrhla se na pásek. Rozepla mi ho a pokračovala dolů. Mezitím jsem si sundal triko. Kousl jsem se do rtu, když jsem ucítil její chladný dech na mé citlivé pokožce. Okouzlila mě svým jazykem, že jsem ani nevnímal krev, co mi tekla ze rtu.

                                       ***
Wau! Překvapili jste mě 1 k, když tu jsou jen 4 části. No teď už 5. :D Líbí se vám to? Sorry, že tady není nijak moc velký násilí, nevešlo se mi sem, ale nebojte příště bude masakr. :D

Vrah z Deep Webu Kde žijí příběhy. Začni objevovat