Pohled Brada:
Seděla ve vraždící místnosti. Posadil jsem si ji tam na židli. Seděla volně, nebyla vůbec svázaná. Rozhlížela se kolem sebe. Zaschlá krev na stěnách, železný stůl, kamera, počítač a spoustu nářadí. Asi se necítila zrovna příjemně. Dveře jsem zamknul, vím, že by chtěla odejít. Ovšem, odešla by jen z téhle místnosti a jen tak daleko, aby nebyla pryč ode mě.
,,Mluvil jsem s tvou matkou."prohodil jsem, když jsem k ní byl otočený zády a hledal určitou věc, na jejíž použití jsem se dnes velmi těšil.
,,Ty jsi s ní mluvil? Co říkala?" Tón jejího hlasu si asi dokážete vybavit sami. Měla naději.
,,Dovolila mi to."odpověděl jsem.
,,Co?" Otočil jsem se k ní a podíval se jí dlouze do očí.
,,Víš, co je sex?" Nechápavě na mě koukala.
,,Jo."odpověděla potichu.
,,Předpokládám, že si nic jako koitus ještě neprováděla." Přestala se dívat na mě. Nechtěla toto téma příliš rozebírat, tohle bylo na ní jasně vidět. Myslím, že ano, dokonce se i začervenala.
,,Odpovídej, nebo tě k odpovědím donutím."zvedl jsem její pohled, aby se rovnal tomu mému.
,,Víš, co je to anál?"zeptal jsem se.
,,Ano."odpověděla. Násilím jsem ji nutil, aby se mi dívala do očí. Vyžíval jsem se v tom.
,,Vstaň."poručil jsem jí. Ona vstala a čekala, co se bude dít. Podíval jsem se jí do očí a řekl jsem jí, že je krásná. Nic takového nečekala a tak ani nebyla moc proti, když jsem ji následně začal líbat. Jediné, co na sobě měla bylo triko, takže jsem ho z ní sundal a stála přede mnou nahá. Nehybně se mi dívala do očí. Bylo to až děsivé. Jakoby najednou mezi námi přeskočila jiskra. To není možné. Beze slov jsem se otočil a v rychlosti odešel. Zamknul jsem ji tam. Vyšel jsem na čerstvý vzduch a tam jsem rozkopal nějakého čokla. Byl jsem naštvaný? Já vůbec nevím, co se dělo. Nemám rád, když něco nevím. Po půl hodině jsem se vrátil zpět. Seděla na židli, už oblečená, a ubrečeně hleděla do země. V tichosti jsem ji popadl za paži a odvedl ji do její cely. Zkazila mi náladu. Když jsem zamknul dveře její cely, odešel jsem ven a zapálil si. Jedna krabička mi vydrží tak měsíc, nejsem silný kuřák. Ale jestli to takhle půjde dál. A co to vůbec bylo?
Z myšlenek mě vyvedl zvuk motoru. Greg přijel. Vystoupil z dodávky a šel ke mně.,,Ahoj, rád tě vidím."pozdravil mě.
,,Ahoj."pokleslým tónem jsem odpověděl.
,,Vezu zábavu."usmál se.
,,Pomoz mi je přemístit nahoru, zítra nás čeká stream."pobídl mě, abych s nim šel k dodávce. Když ji otevřel, uviděl jsem pět lidí, kteří byli svázaní, jako otroci. Greg jim řekl ať vystoupí, oni to udělali a já jen udiveně zíral. Byla tam jedna žena, tak 20 let bych řekl. Ostatní byli muži okolo třicítky, možná až čtyřicítky. Jeden dokonce mluvil cizí řečí. Odvedli jsme je nahoru a ženu zavřeli do jiné místnosti než ty muže. Nechali jsme je tam jen tak, jen ženě jsme řekli, že ji čeká peklo.
,,Jinak mám pro tebe dnes práci."řekl Greg.
,,O co jde?"zeptal jsem se.
,,Opět to samé. Video. Tentokrát to nechám na tobě, někoho si sežeň a něco dobrýho natoč."usmál se. Tohle slyšet bylo až vzrušující. Nedal mi žádné podmínky. To znamená, že mi věří. Věří, že to zvládnu udělat sám. Řekl jsem jen:
,,Jasně šéfe."a odešel. Mohl bych sehnat někoho jiného a uspokojit se. Ale musím dořešit svůj problém jménem Amanda. Vím, že je to hloupé a přeci jen to není nic, co by potřebovalo radikální řešení, nýbrž volný průběh, ale to je přesně to, co nechci. Nechci to nechat být. Přišel jsem tedy k ní do cely a odvedl si jí do vraždící místnosti. Celou dobu jsem si zachoval odstup a kamennou tvář. Až když jsem jí utahoval provazy, musel jsem se na chvíli ztratit v jejích očích.,,Jsi opravdu moc hezká a mučí mě jen představa, že bych k tobě mohl něco cítit."
,,Proč se vyhýbáš emocím?"zeptala se.
,,Nechci tě tu nijak diskriminovat, protože si holka a vlastně ještě dítě, ale myslím si, že to nemůžeš chápat. O mé emoce tu vůbec nejde. Nebo vlastně trochu ano. To hlavní ale je, že jedna láska u mě skončila teprve nedávno. A nemohu se znovu zamilovat tak brzy. Tím pádem nemám ani ponětí, co to může být."mluvil jsem a přitom byl k ní otočený zády. Snažil jsem se, aby to vypadalo, že zase něco hledám, ale pravdou je, že jsem se jen na ní nechtěl dívat.
,,Co se mnou uděláš?" Otočil jsem se.
,,V podstatě jsi problém, který musím vyřešit."lehce jsem se pousmál a zapnul kameru, která mířila přímo na ní.
,,Nebylo by lehčí mě pustit? Šla bych zpátky k rodině a oba bychom byli šťastní."
,,Jsem přesvědčen, že pár sladkých slov a krásných činů by tě přimělo zůstat tu. Domů nechceš. Když jsem tě poprvé viděl, chtěl jsem se tě zeptat, jestli si vůbec naživu. To, co si tu zažila, bylo přesně to, co jsi potřebovala. Před tím jsi jen existovala."
,,Znáš mě ze všech nejlíp. Proč jsi tak ofenzivní?"
,,Huh...za to ty mě neznáš vůbec." Dřepěl jsem u ní s úsměvem na rtech. Dívala se na mě a já ten pohled moc dobře znal. Chtěla, abych jí políbil. Jako kdyby jí bylo úplně jedno, že je svázaná v domě, který nemá daleko od toho, aby byl nazýván peklem, že na ní míří kamera a vedle ní dřepí chlápek s nožem v ruce. Řekl jsem si, že je ten správný okamžik. Zabodl jsem jí nůž do kolena a ona začala křičet. Chtěl jsem to mít rychle za sebou a zabít ji co nejdřív, ale byl jsem moc vzrušený, tak jsem ji uvolnil z provazů a posadil na stůl. Hned, jak jsem nastavil kameru a vyndal jí nůž z nohy, začal jsem ji tam nelítostně mrdat. Nevěděl jsem, jestli křičí, kvůli kolenu nebo proto, že jsem jí právě tvrdě odpanil, ale necítil jsem, že ji znásilňuji. Nejen, že se nebránila, ale dokonce měla orgasmus. Stůl byl celý od krve a dokonce i podlaha už nebyla čistá. Tolik bolesti a ta holka se mi tu prostě udělala. Nevěděl jsem, jak na to mám reagovat. Po chvilce začala vzdychat. Když jsem skončil, zeptal jsem se jí:
,,Líbilo se ti to?" Přikývla. Byl jsem překvapen. Cítím velkou potřebu ji zabít.****
ČTEŠ
Vrah z Deep Webu
HorrorJaké to je být vrahem z Deep webu? Myslím, že všechny to zajímá, ale nikdo by se neodvážil sám sobě odkrýt pravdu, pod kterou se skrývají hnusné děsivé stopy po vraždách a nekončící temnotě.. Spravedlnost neexistuje. Víru v Boha zahodili do odpadků...