4. Vysoká laťka

1.3K 79 17
                                    

Pohled Brada:
Miluju pocit, když se ráno probudím a vím, že jsem konečně tam, kam patřím.

,,Bradley!"klepal mi na dveře Greg.

,,Co potřebuješ?"zeptal jsem se, když jsem mu otevřel.

,,Normálně nejsem tak nezdvořilý a neformální, ale kurva tvoje video má úspěch!"

,,Fakt?"

,,No jistě. Líbíš se jim a náš počet klientů narůstá. Lidi si připlácejí za tebe. Jeden si připlatil za znásilnění a zabití malého chlapce, dal za to dost hodně, ale pochopím, když to odmítneš. Já bych to asi neudělal. Ale kdybys chtěl tak si vem dodávku, v kuchyni na stole máš adresu jedné školy, děti končí ve 14:15. A když tak by ho chtěl vidět do pátku."usmál se a odešel.

,,Jo a nahoře ve čtvrtém patře v jednom z pokojů je moje dcera..tak jen abys to věděl."ještě dodal.

,,Jasně."

Dal jsem si snídani a šel jsem do sprchy. Překvapen svým úspěchem. Udiven novým přáním. Zvládnu to? Co je na tom...vždyť mám jenom znásilnit a zabít jedno usmrkané děcko. To zvládnu. Výzvy jsou od toho, aby se přijímaly. Po sprše jsem na sebe hodil nějaké to oblečení a vyrazil jsem ke škole. Nenechám to na konec školy, vezmu si dítě hned. Zastavil jsem na parkovišti a šel se podívat ke škole. Většinu dětí doprovází rodiče.

,,Dobrý den. Co tu pohledáváte?"přišla za mnou jedna paní.

,,No já tu čekám."

,,A na co?"dotěrně se zeptala.

,,Na svého dealera, co mi má předat herák.. Slečno, co si o mě myslíte?"jemně jsem se na ní pousmál. Díky odlišnému dětství je moje charisma silná zbraň. Vždy jsem byl zdvořilý gentleman, i ve svých 10ti letech.

,,Omlouvám se. Já..jen je toho na mě poslední dobou moc. Víte nedávno se jedno dítě ztratilo a já jsem už lehce paranoidní."úsměv mi oplatila.

,,To je mi moc líto."

,,A vy jste svobodný? Kolik vám vůbec je?"házela po mně, jak se říká očkem.

,,No...já..",,Mamí!!"přiběhl za ní malý chlapec a držel si ruku.

,,Oo broučku, co se stalo?"zděsila se.

,,Spadl jsem."brečel.

,,Promiňte, mám v autě lékárničku, mohl bych mu to ošetřit."nabídl jsem jí.

,,To byste byl moc hodný. Oni dneska píšou vědomostní test, nechci ho zbytečně vláčet k doktorovi."

,,Tak pojďte za mnou prosím."vedl jsem je k dodávce doufajíc, že můj hrůzostrašný plán výjde.

,,Omluvte mě..měla by být někde ve předu."hledal jsem ji.

,,Tak jo. Pojď sem chlapče."otevřel jsem dodávku ze zadu.

,,Ou..to jste ji takhle předělal sám?"prohlížela si to. Nedokázal jsem poznat, jestli ji to děsí, nebo tu dodávku obdivuje.

,,Tak se posaď."pobídl jsem chlapce aby si sedl. Hned jakmile to udělal, nacpal jsem tam i jeho matku a zamknul jsem. Měl jsem v plánu to úchylné video udělat ještě úchylnějším. Občas si příjdu, jako samotný syn ďábla. Ale ani ten by tohle neudělal. Kde se ve mně bere ta odvaha? Kam až jsem schopný zajít?
Zavřel jsem je do pokojů ve 4 patře. Každého zvlášt. Šel jsem se upravit a nachystat si místnost na natáčení. Potom jsem šel pro chlapce. Byl překvapivě v klidu. Přivázal jsem ho ke stolu a přinutil jsem ho, aby klečel zády ke kameře. Potom jsem šel pro jeho matku. Ignoroval jsem její řvaní. Matka je matka. Jakmile jde o život jejího syna, je to mocný člověk. Ale já jsem víc..
Jak nejvíc ublížit matce?
Klíčem je samozřejmě její dítě.
Matka nesnese pohled na mučení jejího dítěte. Zvlášť, když je bezmocná.

,,Proč tohle děláš?"ptala se mě se slzami v očích.

,,Protože takový prostě jsem. Stejně jako ty jsi milující matka, tak já jsem psychopatický, sériový vrah. Ou vlastně až vás dva zabiju, budu sériový."usmál jsem se.

,,A mám tu i jeho atraktivní mámu."usmíval jsem se do kamery a pak jsem začal konat. Mučil jsem toho malého chlapce před ní. Cítil jsem se jako bůh. Ale nebyl jsem si jistý jestli se dokážu dostatečně vzrušit nad malým klukem. Přece jen, pedofílií jsem nikdy netrpěl. Stejné pohlaví mě nebere. Ale to bych nebyl já, kdybych si neporadil.

,,Jak se jmenuješ?"zeptal jsem se jí.

,,Kate."odpověděla doufající, že už nechám jejího malého synka na pokoji.

,,Dobře Kate. Máš jenom jedno dítě že? Na milfy taky moc nejsem."přišel jsem k ní a nožem od krve jsem jí roztrhal tričko. Pěkné mlékárny. Teď už to půjde. Ano, šlo to. Nemůžu uvěřit... Právě jsem si nastavil laťku zase o něco výš. Překonal jsem svoje hranice.

                 *****

,,Ty píčo. Já se v tobě opravdu nevyznám Bradley. Nečekal jsem, že bys tohle udělal. Dobrá práce!"řekl Greg, když se na to podíval.

,,No, nebudu lhát, potřeboval jsem trochu nabrat odvahu."

,,Lidi milujou tvůj smysl pro detail. Si odpornější než oni, což jim dodává sebevědomí."

,,Asi opravdu nejsem normální vrah."lehce jsem se pousmál.

,,Jseš nejúchylnější člověk, kterého znám a přesto tak sympatický, okouzlující a charismatický. Ženský po tobě musí šílet."

,,No jsem něco jako Christian Grey z 50ti odstínů šedi, ale pravda je o něco horší než ve filmu."

,,Ten film jsem neviděl, ale dcera o něm něco mlela. Když už jsme u mé dcery, potřebuju, aby ses o ní teď pár dní staral. Musím vymyslet, co s ní udělám. Chtěl jsem, aby to tu po mně někdo převzal, rozšířil, vydělával.. Ale když máš dceru, je to těžké."

,,Chápu a rád se o ní postarám."usmál jsem se a odešel.

          *****

,,Ahoj."pozdravil jsem ji.

,,Čau. Ty jsi tátův otrok?"ignoransky se na mě zadívala, ale já věděl, že se ji líbím. Musím se jí líbit.

,,Ne. Jsem jeho zaměstnanec. A teď i tak trochu tvoje chůva."

,,Potřebuju dohled? Bože každej by ho udal.. Nechci ani pomýšlet, jaké hrozné věci se tu dějí."

,,Neboj, ty jejich součástí nebudeš. K dceři šéfa, bych nemohl být tak nezdvořilý. Ale to neznamená, že si tě nemůžu ohnout přes koleno a naplácat ti."zadíval jsem se jí do očí a ona se jemně kousla do rtu. Hormony mladé puberťačky.. Vsadím se, že by mě teď nejradši...ale to je vlastně jedno.

,,Takže máš za úkol mě jako hlídat? Tak do toho, ale zlehčovat ti to nebudu."snažila se tvářit vážně.

,,Ano. Tak vstávej krásko, přece tu nechceš umřít hlady."pomohl jsem ji ze sedu na nohy.

,,Kam jdem?"zeptala se, když jsem ji táhl do auta.

,,Na večeři."mrkl jsem na ni a nastartoval jsem auto.

****
Jak se vám to líbí? Já vím, je to hodně zvrácený, ale takhle to ve světě deepwebu chodí..

Vrah z Deep Webu Kde žijí příběhy. Začni objevovat