„Tady to je."
„Já si myslel, že to nezvládneš. Co ti pomohlo?"
„Míša. Teda myšlenky na ni."
„Takže sis honil s myšlenkami na ni?"
Zrudnu jako rak. Opravdu nemám rád debaty na tohle téma. Bohužel je Michal miluje.
„Já se tam ani nedotkl. Stačilo si představit, jak se mě tam dotýká ona. A už se o tom odmítám bavit."
Zbytek dopoledne čekám na svoje výsledky. Asi v půl druhé se objevuje rozzářený úsměv mého kamaráda a já mám v tu chvíli chuť mu jednu vrazit.
„Posaď se."
„Já radši postojím."
„Ne, ty si chceš sednout, protože jinak to s tebou třískne."
„Fajn."
Sedám si. Naproti mně zaberou svá místa i oba Riegerové.
„Já asi začnu. Porovnali jsme vaše výsledky a..."
„A? S kým jste je vůbec porovnávali?"
„Steve, uklidni se."
„Možná, až mi to řeknete."
„Bojím se, že nás při nejlepším prohodíš oknem."
„Michale, žádné okno tu není."
„Tak nás prohodíš zdí. Počkat. Nepřipomíná ti to něco?"
„Jestli myslíš ten hloupý film, tak ti už asi po milionté připomínám, že já nejsem on."
„To bych netvrdil."
„Co sis to mumlal pod vousy?"
„Sedni si Steve. A ty ho přestaň provokovat."
„Řeknete mi konečně, co mi je?"
„Já ti to klidně řeknu, ale bojím se, že mi vyrazíš zuby."
„Riegere!"
„Řeknu ti jen dvě slova. Kapitán Amerika."
„Co?"
„Má pravdu. Po tom, co jsme zjistili, jak se ti změnil organismus, mi to něco připomnělo. Sedl jsem k internetu a nechal si vyjet schopnosti Kapitána. Téměř ve všech bodech se shodovaly. Jsi rychlejší, silnější, máš zvýšené reflexy a metabolismus. A tak bych mohl pokračovat. Samozřejmě to kromě fyzických vylepšení mělo vliv i na tvou psychiku. Měl bys být inteligentnější. A neunavíš se a zpomalilo se ti stárnutí."
„Tak to je úžasný. Já se vytřískám s autem a ejhle najednou je ze mě ten největší debil, co kdy lidstvo vymyslelo. Měl jsem tam radši umřít."
Vycházím ze dveří. Teda spíš procházím dveřmi, protože je ve svém rozčílení zapomínám otevřít. Běžím domů, kde samozřejmě nikdo není. Hledám na věšáčku klíče od auta, když mi dojde, že moje milovaná audinka musela být po té nehodě úplně na šrot. Tak si beru klíče od garáže a motorky. Vlastně to není zase tak špatný nápad. Aspoň si provětrám hlavu. V garáži nechávám helmu na svém místě a vyrážím k jediné osobě na světě, která mě v tomhle ohledu chápe.
C
ČTEŠ
Jak jsem se stal Kapitánem Amerikou
FanfictionPříběh o tom, co způsobí jedna drobná autonehoda, jejíž účastník neměl vůbec přežít. Naštěstí pro nás se tak stalo a vy si můžete přečíst příběh o jednom normálním klukovi z Brooklynu, který se stal superhrdinou. Že vám to něco připomíná? Nenechte s...