S chalanmi sedíme v novom klube, ktorý otvorili pred pár mesiacmi. Za ten čas sa to tu stalo obľúbeným miestom stredoškolákov. Nie že by som ja medzi nich nepatril. Už iba rok a pol a konečne vypadnem zo strednej školy.
"Netvár sa ako na poprave."drgol do mňa lakťom Ben.
"Sklapni."obrátil som do seba ďalší pohárik a príjemne ma zaštípalo v hrdle.
Pozrel som sa na neho ale on sa neprítomne pozeral niekam za mňa. Pozrel som sa na ostatných a tí tiež čumeli a mali pootvorené ústa. "Vlietnu vám do huby muchy."uchechtol som sa."Nepičuj a radšej sa pozri za seba."zavrčal Tomáš.
"Sakra to je kosť."zavrčal nadržane Ben. Ja som sa uchechtol a tiež sa pozrel za seba.
Doprdele! Ju asi vyvrhlo samotné peklo. Tmavo hnedé vlasy miestami aj čierne jej siahali do polovice chrbta. Prekliato dlhé nohy na ktorých mala členkové čižmy na opätku. Tým ešte doplňovala svoju výšku. Takú dokonalú postavu som ešte na žiadnej nevidel. Bolo vidno, že na sebe tvrdo maká.
"Ak bude v našej triede, tak máme z vyučovania jedine tak veľké hovno."poznamenal som.
"Hodina mi je tak vieš kde, hlavne nech sedí predo mnou. Chcem mať výhľad na tú dokonalú prdelku." nadržanec jeden.
"Vy rozmýšľate nad školou, ale ja už si ju predstavujem ako sa podo mnou zvíja od rozkoše."tak toto na Tomáša nesedelo. Nikdy sa tak nevyjadroval a nemal perverzné myšlienky. No nie tak často ako ja s Benom.
"Ale ale. Aj nášho anjelika rajcuje ten výhľad?"uškrnul som sa na neho. Iba po mne hodil vražedný pohľad a ďalej sa venoval skenovaniu jej tela.
Muselo sa uznať, že nám nechala bujnú predstavivosť.
Jej vyzývaví outfit nás nechal sa kochať jej prednosťami.
Jej sebavedomá chôdza mala namierené ku baru. Sadla si na barovú stoličku a hneď ku nej pricupkal mladý barman. Niečo mu povedala a on sa zohol pod bar. Narovnal sa a podal jej plnú fľašu Jacka Danielsa. Zobrala si fľašu a bez platenia sa postavila a odišla ku výťahom. Pozeral som ako sa za ňou zatvorili dvere výťahu a Benov smutný pohľad, že už odišla.
"Všimli ste si to?"spýtal som sa.
"Kto si ju nevšimol tak musel byť slepý."poznamenal Ben a naraz vypil dva poháriky vodky.
"Nie to."zavrčal som a prehrabol som si svetlo hnedé vlasy rukou.
"Neplatila za fľašu."no haleluja! Aspoň Tomáš si to všimol.
"Presne."povedal som a postavil sa.
"Kam ideš?"spýtal sa zaskočene Tomáš.
"Pre informácie."uškrnul som sa a zamieril som ku baru.
Sadol som si na stoličku, kde pred chvíľou sedela ona. Zavolal som na toho mladého a on poslušne prišiel ku mne.
"Kto bola tá super kosť?"spýtal som sa a nadvihol pravé obočie.
"Niekto, kto ťa vôbec nemusí zaujímať, ak nechceš prísť o hlavu s vystreleným mozgom."uchcechtol sa.
"Ver mi, ka mozog nemám."zasmial som sa.
"Ona si nejaký nájde."povedal a nalial mi do pohárika whisky. "Dám ti pár rád ako neprísť o život."
"No daj."uškrnul som sa a napil sa z pohára.
"Nekomentuj jej postavu. A hlavne jej nevrav tvoje perverzné myšlienky, ktoré zahrňujú ju."povzdychol si. "Je za každú srandu, ale ako štetka sa nechová a nemá rada, keď sa s ňou tak zaobchádza. Má svoju hrdosť."
"Rozprávaš ako chlap, ktorý si to odskúšal na vlastnej koži."uškrnul som sa.
"Ma sakramentsky tvrdé koleno."spravil grimasu bolesti.
"Nezávidím ti kámo."smial som sa na celé kolo a on sa po chvíli tiež pridal. "Tak ďakujem za info."dopil som whisky a vrátil sa naspäť ku chalanom.
"Tak? Čo povedal?"vysypal na mňa otázky Ben a Tomáš tiež nevyzeral nezaujato.
Rozmýšľal som, či im to povedať alebo sa zabaviť. Rozhodne zabaviť!
"Je za každú srandu. A vraj sa s ňou vyspal. Že je sakramentsky dobrá v posteli."uškrnul som sa a Ben radostne pošuchal rukami. Hviezdičky vzrušenia v jeho očiach ešte nabrali na intenzite a uškŕňal sa diabolským úsmevom.
Ahojte všetci. Ak ste došli až sem, tak som rada, že sa vám to zapáčilo. Rada si prečítam vaše názory na kapitolu. Ak by ste si niekde všimli nejakú chybu, tak mi napíšte pod odstavec. Ďakujem 😚
YOU ARE READING
Bitch
ActionMafiánsky šéf je 18 ročné dievča? Pomerne zvláštne a neuveriteľné. Mia Argentová si ale verí a za jej odvahu trpí viacej, ako ostatný. #2 Action #1 Action 😍26.9.2017😍