Výťahom som sa dostala do svojho nového bytu. Strešný apartmán som ešte nemala. Porozhliadla som sa po už zariadenej hale ktorá bola spojená spolu s obývačkou. Svetlá podlaha a steny tvorili kontrast a tmavým nábytkom. Vždy sa mi páčila kombinácia bielej a čiernej. Ku tomu červené doplnky a máte nádherný dom alebo byt.
Fľašu whisky som položila na sklenený stolík a s taškou v ruke som zamierila do vedľajšej miestnosti. Z haly viedli dve chodby. Na ľavo bola kuchyňa a na pravo spálňa a kúpelňa. Ja som odbočila do prava ale nešla som do spálne ani kúpelne. Vedľa dverí vedúcich do spálne boli ešte jedny dvere.
Z bočného zipsu tašky som vybrala kľúčik a odomkla dvere. Vošla som dnu a prekvapilo ma, že je až taká veľká. Svetlej miestnosti dominoval mohutný stôl s drevenými nohami a skleneným vrchom. Za ním bolo kožené kreslo a za kreslom presklená stena s výhľadom na mesto. Tašku som položila na stôl a podišla ku stene. Bolo niečo po jedenástej večer a New York bol osvietenývpouličnými lampami. Veľké a slávne budovy boli osvietené farebnými reflektormi. Po cestách sa pretekali autá a po chodníkoch prechádzali ľudia náhliaci sa do barov alebo domov z roboty.
Konečne som odlepila pohľad od nočného mesta a sadla si do kresla. Odzipsovala som tašku a vytiahla z nej biely laptop. Zapla som ho a skontrolovala emaily.
Po hodine vybavovania roboty a kšeftov som sa rozhodla ísť dole do baru. Dneska večer som nemala čo robiť a tak som ani nerozmýšľala a nastúpila do výťahu, ktorý ma zviezol na prízemie. Hudba bola oveľa hlasnejšia ako keď som prišla. Moje nohy si robili čo chceli a automaticky zamierili ku baru. Sadla som si na volnú stoličku. Rony ma hneď zbadal a usmial sa. Cestou ku mne zobral fľašu whisky a pohárik. Položil ho predo mňa a nalial mi do neho jantárovú tekutinu.
"Páči sa?"nadvihol obočie.
"Dá sa."mykla som plecom. "Strešný apartmán a vila je niečo iné, ak chápeš."uškrnula som sa a napila sa.
"Jasne."pozrel sa niekam za mňa. "Jeden chalan sa na teba vypytoval."
"To mi je ale novinka."prekrútila som očami. "Čo si mu povedal?"
"Že si niekto, kto ho vôbec nemusí zaujímať, ak nechce prísť o hlavu."uškrnul sa.
"A on si myslel, že sranduješ."zasmiala som sa.
"Ako inak."spolu sme sa smiali.
"Kedy končíš?"
"O druhej."
"Vieš, že ťa môžem poslať domov a zavolať niekoho iného."pozrela som sa na neho.
"Mia."pretočil nado mnou očami. "Je to moja robota."
"No mňa by nebavilo nalievať a obskakovať opitých stredoškolákov."
"Obskakujem iba jednu stredoškoláčku."uškrnul sa a rukami sa oprel o bar a nahol sa ku mne.
"Ak sa ešte priblížiš tak ti odfaklím hlavu."povedala som úplne vážne ale on sa iba uchechtol.
"Jasne."povedal ironicky a prilepil sa na moje pery.
***
Ten bastard! Tak vraví, že sa jej mám vyhýbať pre vlastné dobro a teraz sa s ňou olizuje cez bar.
"Pozrite sa tam."kývol som hlavou ku baru.
Ben a Tomáš sa tam rýchlo otočili a zostali nemo pozerať s otvorenými ústami. Ja som bol na tom rovnako, len som ku tomu mal ešte strašné nervy a toho skurvysyna by som bol najradšej zabil.
"Kurva!Tá je rýchla."otočil sa ku mne. "Kedy sa sem vrátila?"zazrel na mňa.
"Pred chvíľou."pretočil som očami a postavil sa od stola.
"Kam zas ideš?"
"Neviem ako vy dvaja, ale ja som sa sem prišiel zabaviť a sú tu aj iné baby, nie len ona."mykol som plecom a vybral sa ku tancujúcim. Zahliadol som dve baby ktoré tancovali pri sebe. Neváhal som a využil situáciu.
YOU ARE READING
Bitch
ActionMafiánsky šéf je 18 ročné dievča? Pomerne zvláštne a neuveriteľné. Mia Argentová si ale verí a za jej odvahu trpí viacej, ako ostatný. #2 Action #1 Action 😍26.9.2017😍