"Si mizerný."povzdychla som si a hodila sa na jeho posteľ.
"To mi je ale novinka."Pretočil očami a uškrnul sa.
"Čo teraz?"spýtala som sa ho a nadvihla sa na lakťoch.
"Povec si."naďalej sa uškŕňal.
"Mala by som nápad."tiež som sa uškrnula a postavila sa. Pomaly som prešla ku stolu za ktorým sedel. Sledoval ma lačným pohľadom, ktorý sa snažil zakryť, ale nedarilo sa mu.
"Nemáš náhodou frajera?"nadvihol pravé obočie. Nechápavo som sa na neho zamračila.
"Myslíš Martina?"zasmiala som sa keď mi to došlo. "Iba kamarát."
"Tak fajn."uškrnul sa a tiež sa postavil. Silno ma chytil za boky a vrhol sa na moje pery.
Oprela som sa o písací stôl na ktorý ma následne vyložil. Moje nohy sa automaticky obkrútili okolo jeho pásu a pritiahli si ho bližšie. Hruďami sme do seba narazili a naše bozky sa prehĺbili. Bozkával ma dravo a strašne nedočkavo. Mala som chuť ho nechať čakať ale aj ja som bola nedočkavá. Začala som mu vyťahovať tričko, ktoré som mu pretiahla cez hlavu a odhodila bohvie kam. Tak skončilo aj moje tričko. Chvíľu sme sa ešte bozkávali až kým ma nezodvihol a nepreniesol na posteľ. Ani raz sa nám pery neodtiahli. Ležala som na chrbte a rukami prechádzala po jeho bruchu smerom ku opasku. Rýchlo som ho odopla a stiahla mu rifle. On tiež nezaostával a o chvíľu sme už ležali nahý a naše pokožky sa stretávali na každóm kúsku tela. V mojom vnútri sa ozval starý známy hlas, ktorý cítil vinu za tú kameru v izbe, že to práve teraz Martin sleduje na ploche svojho laptopu a celé si to neskutočne užíva. Rozhodla som sa ten hlas zatlačiť do úzadia, aspoň na teraz a poddala som sa svojmu telu a jeho potrebám.
___________________________________
Pretiahol som Miu Argentovú. Páni. Myslel som si, že o tom sa mi bude iba snívať a aj sa mi snívalo. V sne to bolo dokonalé ale v reálnom živote je to impozantné. Ani nenachádzam slová ako to celé opísať jedným slovom. Na to by som potreboval celý slovník v anglickom aj francúzskom jazyku. Možno by ani to nestačilo.
Pocit, ktorý som cítil na koži, keď sa ma dotýkala, keď som do nej vnikol a jej vzdychy, ktoré sa rozlievali mojím vnútrom a celou izbou ma načisto pohltili a cítil som sa ako výherca lotérie. Ako keby som mal práve na účte milióny. To bol pocit, ktorý som vnímal, keď som sa zvalil vedľa nej a spolu sme predíchavali orgazmus.
Hlavu si položila na moju hruď a prikryl som nás perinou, ktorá bola pokrčená na posteli. Fascinovane som pozeral na jej červené nechty prechádzajúce po mojom tele. Opíjal som sa korenistou vôňou jej vlasov, hebkosťou jej pokožky. Bol som uchvátený jej telom, jej skúsenými pohybmi a prácou jej jazyka.
"Nad čím premýšľaš?"z premýšľania ma vytrhol jej hebký hlas, ktorý ma skoro zase priviedol do orgazmu. Rýchlo som sa snažil vymyslieť odpoveď na jej otázku.
"Ani neviem."usmial som sa na ňu. Pozrel som sa jej do tých úžasných zelených očí a skoro som sa v nich stratil. Snažil som sa niečo z nich vyčítať ale jediné čo som tam videl boli...výčitky?
"Budem musieť ísť."povedala po chvíli a snažila sa vymotať z môjho náručia, ktoré ju nechcelo pustiť ale nakoniec ju aj tak pustilo. Ako sa odo mňa odtiahla tak som ucítil chlad. Chýbali mi jej dotyky a teplo jej tela.
"Tak skoro?"
"Je skoro pol noc."zasmiala sa nad mojou nevedomosťou a začala sa obliekať do svojích vecí, ktoré boli rozhádzané po celej izbe.
"Môžeš tu prespať."
"Zajtra je škola a nemám tu veci." už oblečená sa postavila a pozerala na mňa, ako ešte stále ležím na posteli. Nechcelo sa mi vstať. Ešte som tu cítil pozostatky jej tepla a vôňu, ktorá dúfam tak skoro nezmizne.
"Tak fajn."povzdychol som si a posadil sa. Obliekol som si iba boxerky a išiel ju vyprevadiť ku dverám. Keď sme zišli schody tak sa zastavila a kontrolovala si vrecká. Nadvihol som na ňu pravé obočie.
"Zabudla som si u teba mobil."rozpačito sa usmiala a ukázala prstom hore. "Vybehnem si poň."
Sledoval som ako vybehla po schodoch a stratila sa mi za rohom steny. Ešte stále som ju mal pred očami, ako podo mnou leží a zatvára oči od slasti. Ako zatína prsty do môjho chrbta.
"Mám ho."povedala víťazne a obula si botasky. Z vešiaka si zobrala koženú bundu, ktorú asi nikdy nenechá doma. Musel som sa nad tým usmiať. "Tak zajtra." usmiala sa na mňa a pred odchodom ma ešte letmo pobozkala na pery. Neponáhľala sa odo mňa odtiahnuť a mne to vyhovovalo. Chcel som si zapamätať chuť jej pier lebo som neveril, že sa to ešte niekedy zopakuje.
Vyšla von do snehu a nastúpila do svojho auta. Zatvoril som po nej dvere a vyšiel naspäť do izby. Zvalil som sa na posteľ a vdychoval jej vôňu z vankúšov. Nedalo mi to a chytil som do ruky mobil. Zapol som fb a napísal Benovi. Síce nebol prihláseny ale neubehla ani minúta kedy by ten imbecil nevisel na mobile.
J: neuveríš :D
B: čomu???
J: hádaj kto práve teraz odišiel :D
B: Kim???
J: kto?
B: tá čo za tebou furt behá ako psíček :)
J: nie :) niečo lepšie...krajšie...božské
B: jediný božský na škole som ja a Mia ale pochybujem, že s tebou stráca čas :)
J: imbecil... bola tu Mia...ak si zabudol tak ma mala doučovať fráninu
B: no a natlačila ti do tej tekvice aj nejaké semiačka :D
J: ona nie ale ja som do nej natlačil koreň :D
B: čo si si sňupol???
J: ju...celú
B: uverím až uvidím :)
J: uvidíš jedine hovno v záchodovej mise ak to roztrúbiš po škole
B: nechám si to iba pre seba...aby ti nestúplo ego tak sa nebojím teba, ale Mii
J: to ma zabolelo -_-
B: lebo si padavka :D
J: to hovorí ten, čo sa bojí dievky :D
B: kámo to dievča má zbraň
J: sranda, keď som ju vyzliekol, tak som žiadnu nevidel :-)
Zobrazené
Nech sa páči ďalšia časť. Chcela som ju pridať už včera ale prišla som o niečo pozdejšie ako sme plánovali. Keďže som bola na dovolenke a nemala som wifi tak som nevedela pridať novú časť ale tak dúfam, že sa vám páčila a že svoje názory necháte v komentoch :D
YOU ARE READING
Bitch
ActionMafiánsky šéf je 18 ročné dievča? Pomerne zvláštne a neuveriteľné. Mia Argentová si ale verí a za jej odvahu trpí viacej, ako ostatný. #2 Action #1 Action 😍26.9.2017😍