Harmadik

854 59 1
                                    

Daenereys Wilson

Liam nem mozdult, de én se. Én nem mertem, ő meg valószínűleg nem tudta, hogy mit lépjen. Egy dolog jutott csak az eszembe. Elveszíthetem a legjobb barátomat. Egyszer csak Liam visszahúzta a fejét, átfordult a másik oldalára és durván lesmárolta a mellette ülő lányt. Meglepődtem. Tényleg azt hittem, hogy engem fog megcsókolni, de nem ezt tette. Lehet, hogy átgondolta és nem akarja tönkre tenni a barátságunkat, de az is lehet, hogy csak azt a lányt tartja a legszebbnek. Vélhetően az utóbbi lehetőség volt a nyerő. Liam pörgetett. És én jöttem.

- Merek.

- Csókold meg a nővéred. – gondolkodás nélkül levettem a pólómat. Egy bizonyos mennyiségű pia után lehet, hogy megcsinálnám, de józanul soha.

- Kár húgi. – biggyesztette lejjebb a száját. Meghökkent arcomat látva elnevette magát. – Vicc volt, te.

Minden fiú a dekoltázsomat nézte. Liamet fejbe vertem, Aidennel meg nem tudtam mit csinálni. Ő Aiden. Úgy néz, ahogy akar, de nem érhet hozzám.

- Szerintem mára ennyi elég volt. – szólalt meg Liam és felállt. Követtem a példáját.

- Szerintem is elég volt mára ennyi. Felmentem a szobámba.

Nem vártam meg a válaszukat, csak felrohantam az én kis menedékembe. Laptopomat az ölembe vettem, és a neten kezdtem el szörfölgetni. Nem sokkal később Cara bekopogott a szobámba, hogy elmentek, és rendel pizzát. Mondtam neki, hogy válasszon nekem. Ezután valaki rám írt Instagramon.

@AidenRamsay héj Rise, nincs kedved beszélni?

Mit akar ez tőlem? Hagyjon békén. Nem elég, hogy letámadott a buliban, még azután is zaklat. Nem fogok vele lefeküdni, bármennyire is akarja.

@RiseWils nincs.

@AidenRamsay naaaa

@AidenRamsay nem akarok semmit.

@RiseWils gondolom. Ne nézz idiótának Ramsay.

@AidenRamsay nem nézlek.

@AidenRamsay inkább te ne nézz engem annak.

De te egy hatalmas nagy idióta vagy. Miért ne nézzelek annak?

@AidenRamsay hé, itt vagy? Rizs, írj már vissza.

@RiseWils Risenak hívnak...

@AidenRamsay ah, visszatértél Hercegnő:')

@RiseWils tudod, ki a hercegnő...

@RiseWils mit akarsz tőlem?

@AidenRamsay meg akarlak ismerni.

@AidenRamsay képet küldött

Ramsay kutya sétáltatás közben. A képen csak a fekete cipője látszik és a kutyájuk bundája.

@AidenRamsay szereted a kutyákat? :p

@RiseWils igen.

@AidenRamsay és a cicákat? ;)

@RiseWils igen, de rossz poén volt. :D

@AidenRamsay nem akarsz kijönni kutyát sétáltatni? Olyan egyedül vagyok itt :'( Kell egy szép lány társasága. ;)

@RiseWils akkor mért engem hívsz? :'D

@AidenRamsay mert te az vagy. :D

@AidenRamsay na, kijössz vagy sem?

Jesszus, mit művelek. Ez nem én vagyok, ez csak a bennem lakozó felelőtlen tini lány, akit nagyon gyorsan vissza kell szorítani a helyére. Nem fogok elmenni vele kutyát sétáltatni, mert az azt jelentené, hogy ő győzött. Hogy beadtam a derekamat. Nem, ennél nagyobb a büszkeségem.

@RiseWils nem.

És ezzel a lendülettel ki is léptem az Instagramról. Nem akarom látni, hogy ezután Aiden miket írogat, mert biztosan csak idegesebb lennék tőle. Bár, Aiden nem néz ki rosszul, de egy bunkó. Lehet, hogy van egy kedvesebb oldala is, csak ehhez meg kell ismerni. De nem akarom megismerni. Rosszak a jegyei. Lehet, hogy oka van rá. Egy nőcsábász. Csak keresi a nagy őt.

Ilyen és ehhez hasonló prokat és kontrákat gyűjtöttem. Ezzel elment az egész estém. Remek. Nem valami hasznosra fordítottam az időmet, hanem erre az idiótára.

Lefürödtem, majd bedőltem az ágyamba. Még egy kicsit telefonoztam, majd elnyomott az álom.

Telefoncsörgés. Hogy el ne szégyellje magát! Felkeltett és ezt a hívó még alaposan vissza fogja kapni. Nyűgösen vettem fel a telefont.

- Ki az? – dünnyögtem, közben arcomat a párnák közé nyomtam és úgy éreztem, menten visszaalszok.

- Aiden vagyok édesem, hát ki más? – nevetett a vonal végén egy friss hang. – Jaj, felkeltettelek? Ne haragudj rám.

- Szemét. – motyogtam. Feltornáztam magam ülő helyzetbe. – Mit akarsz Ramsay?

- Téged és hogy gyere el velem sétálni. Most.

- Dehogy megyek. – rápillantottam az órámra. – Reggel nyolc van Aiden és nem szeretnék elmenni veled sehova.

- Adj egy esélyt Rise. Azt se tudod, milyen vagyok igazából. Csak azt az Aident ismered, aki a suliban csajozik és poénkodik. De meg se akarod ismerni a valódit, aki otthon vagyok.

- A te fajtád javíthatatlan, valld be, te is az vagy. Javíthatatlan, arrogáns, és nagyképű. - oktattam ki.

- Szóval te vagy maga a tökéletesség! – emelte fel a hangját. Hú, elég könnyen fel lehet húzni. Hallottam egy vékonyka hangot a telefon másik végéről. – Bocsánat Csillagom, nem akartam felemelni a hangomat. Csak tudod, az egyik ismerősöm makacskodik és nem hisz nekem, pedig igazam van.

- Persze, neked mindig Aiden. – gúnyolódtam.

- Menj hintázni Csillagom. – várt néhány másodpercet. – Szóval Wilson, lejössz?

- Hova? – sóhajtottam beleegyezően.

- Játszótér. A suli mögött. Fél órád van. Ne késs. – ezzel le is tette a bunkója. Mert a köszönés luxus.

Első egyben utolsóDonde viven las historias. Descúbrelo ahora