Hi
Hi
You look beautiful.. I'm J.K.
Saya S.J..
Did anyone tell you that you
look so pretty?No... Wae?
Sekurang kurangnya saya org
Pertama yang puji...Hahaha.. K.. Thanks..
You look cute when you're smiling..
♚♚♚
You look cute when you're smiling..
Jihyo tergamam. Dia melihat sekelilingnya. Yang dia nampak.. Semua pelajar pelajar di sekolahnya sedang sibuk menghabiskan makanan masing masing.
Jihyo jadi tertanya tanya.. Lelaki yang dikenali sbg 'J.K' ni org yang dia kenalkah?
Girl, youre trying to find me, huh?
Yup.. But..
I like your eyes, nose, beautiful
lips, your hair... You are so prettyHahaha.. You make me scared, dude.
Some people think that I'm a monster..
I dont believe that..
Fu*k.. Bila tgk kau takut saja dah
buat aku bernafsu gila..Jihyo menutup aplikasi twitternya. Dia melihat ke arah sekelilingnya lagi. Mana budak J. K ni? Detik hati Jihyo.
"Hi, chagi.." Ujar Taehyung lalu memeluk bahu Jihyo.
"Hi Tae..." Kata Jihyo mulai menutup rasa takutnya dengan senyuman yang tak lekang dari pipi manisnya.
"Wanna go on date?"
Jihyo menggelengkan kepalanya.. Tiba tiba, dia dapat rasakan getaran pada telefon bimbitnya yang menandakan ada panggilan atau pesanan ringkas yang masuk.
I'm jealous..
Jihyo mennutup semula aplikasi twitter itu. Siapalah budak si Jk ni? Bisik hatinya yang dah mulai ketkutan separuh mati.
"Chagi, what's wrong?" Tanya Taehyung.
"Ah? Aniya... Saya cuma check phone.. Mana tau ada org call.. Rupanya rupanya tak ada apa apa pun.." Kata Jihyo lalu memeluk lengan Taehyung.
"Chagi... Public.." Kata Taehyung mulai mengingatkan Jihyo.
Jihyo melepaskan tangan Taehyung. Dia mencebik. "Jom masuk kelas. " kata Taehyung.
Jihyo mengangguk lalu berjalanan seiringan dengan Taehyung.
♬♬♬
Jihyo duduk di tmpat duduknya. Namun dia menyedari ada pelajar baru duduk di belakangnya. Jihyo terus menoleh ke belakang sambil tersenyum memandang budak baru itu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Multiple Identity Disorder
FanfictionDia mulai mendapat chat daripada aplikasi twitter daripada seseorang lelaki yang tak dikenali. Boleh diktakan, setiap hari lelaki itu menganggunya... 'Aku cemburu bila nampak kau dengan lelki lain...' Itu merupakan satu ancaman bagi Jihyo. Macam ma...