♬♬♬
"Jin meninggal pada usia 16 tahun.. Kalau dia msih ada, mesti sekarang dia dah bekerja..." Kata seorang pembantu rumah apabila menyapu habuk habuk yang berada di bilik Jin.
"Siapa suruh kau masuk bilik ni?" Kata kata seorang lelaki mmbuatkan perempuan itu terkejut.
"Maaf encik Jungkook.. Saya masuk saja tadi.. Saya ingat..."
"Get out!" Halau Jungkook. Wajahnya dingin.. Tiada secalit senyuman yang berada di bibirnya..
"Ba-baik.."
Jungkook duduk di atas katil itu. Perlahan lahan dia menuju ke laci yang terletak cantik disebelah katil. Laci dibuka. Senyuman terpamer dibibirnya apabila melihat sekeping gambar seorang remaja yang memakain seragam sekolah menengah sedang tersenyum memandangnya.
"Jihyo, tunggu saja.. Aku akan dapatkan kau balik.. Jangan risau, hati aku hanya utk kau.. Saranghae.. Song Jihyo.."
Jin.. Stop this! We need to stop this shit..
Kau diam saja.. Jangan bercakap.. Biar aku yang kawal badan kau..
Jin! This is not right.. Jin!! Jin!!
Lelaki itu tersenyum. Oh ya, lelaki yang sedang mengawal badan lelaki itu ialah Jin.. Bukan Jungkook.
♬♬♬
Encik song dari tadi memerhati kereta yang bewarna hitam yang berhenti di hadapan rumahnya. Entah kenapa hatinya tak berapa sedap. Dia rasa ada sesuatu yang buruk akan berlaku nanti..
"Kenapa ni oppa?" Tanya Puan Song sambil memegang bahu suaminya.
Encik Song menggeleng. Namun, tetap saja hatinya masih lagi dibelengu dengan perasaan yang mengacaukan Jiwa.
♬♬♬
Jihyo yang tadinya diulit mmpi indah sedikit sbnyak terganggu apabila mendapati ada hembusan nafas yang mengena di lehernya.
Dia membuka matanya. Apabila dia hampir mahu menjerit.. Mulutnya ditekup dengan tangan oleh lelaki itu.
"Shhh..." Kata lelaki itu lalu perlaham lahan mengalihkan tangannya dripada mulut jihyo.
"J-Jungkook ah.." Kata Jihyo. Dia seolah olah terpukau dengan pandangan mata Jungkook yang begitu dekat dengannya.
"Bogoshipeo.."
Jihyo tersenyum apabila mendengar kata kata Jungkook. Perlahan lahan dia memegang pipi Jungkook.
♬♬♬
Stop!! Jin!! Control yourself!!
Teriakkan Jungkook tidak lagi dihiraukan. Sisi gelap yang bernama 'Jin' itu meneruskan lagi rancngannya. Bibir Jihyo dikucupnya.
Jin!! What are you trying to do?
"Saranghae Song Jihyo.." Kata Jin.
Jihyo yang tidak mengetahui bahawa sisi gelap Jungkook mengambil alih badan Jungkook hanya mengangguk dan tersenyum sahaja.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Multiple Identity Disorder
FanfictionDia mulai mendapat chat daripada aplikasi twitter daripada seseorang lelaki yang tak dikenali. Boleh diktakan, setiap hari lelaki itu menganggunya... 'Aku cemburu bila nampak kau dengan lelki lain...' Itu merupakan satu ancaman bagi Jihyo. Macam ma...