Imbasan kembali :
Jin menarik tangan kecil jihyo. Menghalang Jungkook daripada bermain main dengan Jihyo. Jungkook memandang Jihyo yang tidak mengetahui apa apa.
"Hyung.. I wanna play with her.."
"Oppa, i wanna play with kookie.." Kata Jihyo.
"Andwae.. Youre playing games with me, ok.. Princess?" Tanya Jin lalu mencubit pipi Jihyo.
Jungkook hanya mengalah. Tidak berani untuk merampas Jihyo dari Jin. Takut sekiranya Jin memaksanya untuk mencuri barang kepunyaan Jihyo lagi.
Jin membawa Jihyo ke pondok kecil yng dibuat oleh appanya untuk dia dan Jungkook.
Jihyo duduk bersila sambil memandang Jin. Jin tersenyum. Dia mengeluarkan gelang kaki yang berloceng..
"Wah!!!" Kata Jihyo lalu mengambil gelang kaki itu dari Jin.
"Gumawo, oppa.."
"Start from now, im your future husband.. Dont let anyone including kookie to touch you.." Kata Jin.
Jihyo tersenyum. "Janji tau, kahwin dengan Jihyo. Jihyo nak gelang kaki banyak banyak!" Kata Jihyo lalu mendepakan tangannya.
Jin tersengih. "Jihyo janji yea."
Jihyo mengangguk. Tapi, dalam masa yang sama.. Jihyo berasa simpati melihat Kookie yang sedang mengintip mereka dari jauh..
♬♬♬
Jihyo memeluk lututnya sambil menutup matanya berharap agar lelaki ini pergi. Apbila dia membuka matanya, wajah Jin sdh begitu dekat dengannya sehingga membuatkan Jihyo menjerit.
"Shhh.." Jin meletakkan jari telunjuknya ke bibir Jihyo. Memandang wajah ketakutan Jihyo tanpa rasa jemu.
"Do u miss oppa?" Tanya Jin.
"I dont even know you!!" Kata Jihyo cuba untuk memberanikan diri.
Jin memegang kaki Jihyo. Jihyo memberontak agar Jin melepaskan kakinya. "Ok, I wont touch you.."
Jihyo memandang Jin dengan pandangan benci. Air matanya mengalir disebabkan rasa takut yang amat sangat pada lelaki ini.
"What do you want from me?" Tanya Jihyo.
"Jihyo masih pakai gelang kaki yang oppa berikan. Mesti Jihyo suka kan?" Kata Jin lalu mengusap rambut Jihyo.
Jihyo menggeleng. Wajah Jin diludahnya.
Jin tersngih. "Youre such a disrespectful girl.. Wanna know how I look like if I become a monster?" Tanya Jin lalu memandang Jihyo dengan senyuman sinis di bibir.
"Jungkook!!"
Jihyo berteriak sekuat hatinya apabila Jin menampar pipinya. "Keep yelling.. It wont change anything.. Youre mine!"
Tiba tiba, pintu dibuka.. Jungkook berdiri di hujung pintu sambil memegang kayu besbol.
"You wanna beat your hyung with that?" Tanya Jin sambil tersengih lalu berdiri. Menarik tangan Jihyo agar tidak dapat melarikan diri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Multiple Identity Disorder
FanfictionDia mulai mendapat chat daripada aplikasi twitter daripada seseorang lelaki yang tak dikenali. Boleh diktakan, setiap hari lelaki itu menganggunya... 'Aku cemburu bila nampak kau dengan lelki lain...' Itu merupakan satu ancaman bagi Jihyo. Macam ma...