Jin tersenyum tawar. Junhyuk.. Junhyuk itu Jungkook.. Dilahirkan semula dan menjadi adik kepada Jin. Ini memudahkan lagi kerjanya. Mungkin Tuhan sengaja aturkan semua ini..
Agar dia dapat balas dendam terhadap Junhyuk.
Lelaki lemah.. Jihyo yang tertidur itu dipandangnya. Dia mengeluarkan jarum mudah lentur.. Lalu dia masukkan jarum itu ke tengkuk Jihyo.
Dia tersengih.. Setelah ini, Jihyo akan lupa siapa Jeon Jungkook. Dia hanya akan ingat siapa Jin. Ya, dia tukarkan memori Jihyo kepada memori mereka berdua.
Bijak kan? Sudah pasti.. Kalau tidak.. Mana mungkin dia menjadi presiden Korea pada suatu ketika dahulu..
♚♚♚
Jungkook pov
Aku menuju ke rumahku. Berharap agar Jin membawanya ke sini. "Encik Jungkook!" Ujar Wonwoo apabila melihat wajahku dipenuhi darah.
"Im ok.."
End of Jungkook pov
"Encik Jin.. He's awake.." Kata Wonwoo.. Takut untuk melihat wajah Jungkook.
"I know..wonwoo.. Aku nak kau cari Jihyo.. Dia ada dengan Jin."
Wonwoo mengangguk. Lega kerana tuannya tidak marah.
"Gumawo.."
Wonwoo tergamam. Ini adalah kali pertama tuannya menyebut perkataan itu. Sebelum ini, pengawal di rumah ini dianggap sampah.. Tapi, kali ini Jungkook berubah.
Jungkook masuk ke dalam bilik.. Mianhe, Song Jihyo.. Jeongmal mianhe. Detik hatinya.
Dasar lelaki lemah.. Kau, kau melepaskan peluang untuk berjmpa dengan Jihyo.. So pabo..
"I know Jin.. Stop saying that. How many time I have to tell you... I love her.."
♔♔♔
J
ihyo terbangun. Matanya kabur. Tidak dapat melihat sekelilingnya dengan Jelas. Disebelahnya.. Ada seorang lelaki yang memandangnya dengan penuh rasa sayang.
"Jin.." Kata Jihyo sambil tersenyum.
Jin tersengih. Cecair yang di masukkan ke dalam saraf Jihyo memang berkesan. Akhirnya,Jihyo hanya akan ingat dia saja..
Jin mengusap pipi Jihyo.
"Kita di mana? Ju-Jungkook tak jumpa kita kan?" Tanya Jihyo.
Di dalam memorinya, Jungkooklah yang jahat. Yang mengejar dia.. Bukanny Jin. Dia lupa. Dia tidak ingat bahawa Jungkook itu kekasihnya.
"Sa-saranghae.." Kata Jin. Serba salah. Kerana dia tahu, dia memaksa Jihyo.
Jihyo tersenyum. "Dont leave me.." Kata Jihyo lalu memegang tangan Jin sambil tersenym.
"Hes not here.. We are free now.." Kata Jin.
Jihyo memeluknya. Rsa lega. Namun, kenapa perasaan cinta trhadp Jin tidk terasa.
♔♔♔
"
Mana kau sorokkan Jihyo?!" Teriak Taehyung. Tidak dapat menahan api kemarahan yang dia rasa sekarang..
Dia.. Dia mahukan Jihyo. "Aku tak tau.." Katanya.
"Celaka!" Kata Taehyung lalu menolak Jungkook.
"The police will come here in anytime.. So you better choose.. Leave or.."
Taehyung terus pergi. Smpt lagi dia menendang pasu bunga rumah Jungkook..
"Dikesan! Lokasi mereka berdua dikesan!!" Teriak Wonwoo. Teruja!!
"Jinjja? Mereka di mana?"
♧♧♧
L
oceng berbunyi. Jihyo yang sedang memeluk Jin berasa terganggu dengan loceng yang berbunyi berkali kali. Pelukan terhadap Jin dilepaskan.
"Saya periksa siapa yang datang.." Kata Jihyo lalu menepuk paha Jin.
Jin memandang ke arah kaki Jihyo. Gelang kaki yang dia beri dulu masih sesuai.. Namun, mungkin Jihyo sudah tambahkan perak padanya.
"Jin!!" Teriakkan Jungkook membuatkan Jim terkejut lalu segera mendapatkan Jihyo.
♔♔♔
"Jihyo.." Kata Jungkook apabila melihat Jihyo yang membuka pintu.
"Jin!!" Teriak Jihyo panik apabila melihat wajah Jungkook.
Jin datang dari belakang. Mengacukan pistol tepat di di wajah Jungkook. Wonwoo pula terus mengacukan pistol itu terhadap Jin.
"Dont come near me!" Kata Jihyo apabila Jungkook cuba untuk mendekatinya.
"Jihyo.. Ini saya Jungkook!"
"Pergi!" Halau Jihyo.
Jin tersengih. "Hes a psychopath!" Teriak Jungkook.
"Its you!!"
"Jihyo.. Im your first love.. Look at this..I bought this necklace waktu kita berada di hotel.. Awak pun ada.."
Jihyo memegang rantai itu. "Dia masukkan cecair ke dalam saraf awak.. So you will not remember me.." Kata Jungkook berharap agar Jihyo ingat.
Jihyo memandang ke arah abjad yang tertera pada rantai itu. Memang sama..
Jin yang mulai tak sedap hati terus mengheret Jihyo ke dalam dakapannya. Mengacukan pistol ke kepala Jihyo.
"Jin! What are you doin?!" Teriak Jihyo panik.
"Stop it hyung!"
"Kau! Kau takkan boleh rampas dia lagi! Dari dulu sampai sekarang, kau memang nak lebih dari aku." Teriak Jin.
"Maksud kau apa?" Kata Jungkook.
"Kau pengkhianat Junhyuk! Kau rampas Jihye dari aku bila aku dah tak dapat nak bergerak. Kau heret isteri aku dengan alasan aku tak da peluang untuk selamat!"
"What are you talking about?!" Tanya Jungkook.
Dapat rasakan yang dia makin lama makin merepek..
"Kalau Jihyo pilih kau, aku rasa... Lebih baik dia mati saja bersama suami dia.. Kan Jihyo?"
Tbc..
Author nak siapkan story ni scpat mungkin.. Mungkin next chapt adalah chapter terkhir.. Author memang kena siapkan cepat... Sbb request reader makin lama makin banyak... Harap korng ok... Next story tajuk dia Mr. Stalker..
Watak utama
Jimin
JihyoCerita ni sedih.. Mungkin panjang.. Entahlah.. Request ditutup..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Multiple Identity Disorder
FanfictionDia mulai mendapat chat daripada aplikasi twitter daripada seseorang lelaki yang tak dikenali. Boleh diktakan, setiap hari lelaki itu menganggunya... 'Aku cemburu bila nampak kau dengan lelki lain...' Itu merupakan satu ancaman bagi Jihyo. Macam ma...