"You were talking in your sleep.." Kata Jihyo lalu menghulurkan kopi yang dibancuhnya.
"Gumawo."
"Wanna share with me?"
Jungkook menggeleng tanda tidak mahu.
"Wae? Im going to be your future wife!" Kata Jihyo lalu memeluk tubuh. Berpura pura merajuk.
Jungkook ketawa perlahan apabila melihat wajah Jihyo yang masam mencuka.
"Jihyo ah.."
Jihyo terus menoleh ke arah Jungkook dan.. Cupp!
Jungkook terus mencium bibir Jihyo.
♕♕♕
Taehyung meletakkan beg galasnya di atas kerusi. Wajah lelaki tadi bermain di mindanya. Siapa dia? Lelaki yang berambut perang itu berjaya menarik perhatian para gadis. Termasuk Taehyung.. Dia seperti mengenali lelaki itu.
"Macam mana dengan kes Jihyo?" Tanya Hana.
"Masih sama.. Belum dijumpai.."
"Ooh... Gwenchana.. Ramai lgi perempuan lain.." Kata Hana.
"Youre right.." Kata Taehyung yang dah putus asa.
♚♚♚
Pisau yang masih lagi berada di dadanya membuatkan darah mengalir setelah pisau itu diambil. Air matanya mengalir.
"Im sick.."
Youre right.. Why dont you jump from this building? Suara sisi gelapnya bercakap.
Tiba tiba.. Wajah seseorang menganggunya.
"Ji-Jihyo."
"O-oppa.. Im your future wife, right? Come and get me.. Im waiting for you.." Kata bayang bayang Jihyo. Senyuman di bibir gadis itu membuatkan dia tersengih..
No.. I cant die like this.. Shes mine!
♔♔♔
Jihyo bangun dari tidurnya. Jungkook yang masih tidur di sofa hotel itu dibiarnya saja.. Tidak mahu menganggu tidurnya yang lena.
Dia menuju ke bilik air. Memandang diri sendiri dalam cermin. Terdapat beberapa kesan calar di wajahnya.
"Omma, appa.. Mianhe.. I cant go home.." Kata Jihyo lalu menundukkan kepalanya. Sedih apabila terkenangkan appa. Dia sendiri masih keliru.. Adakah appanya masih hidup atau...
"Why youre crying?" Tanya Jungkook.
"Kajja.. Saya dah penat melarikan diri.."
Jungkook tersenyum kelat. Pipi Jihyo diciumnya.
"Saranghae, sunshine.."
Kata kata Jungkook sudah cukup membuat hatinya cair..
"Youre my new doctor.. Help me.. Daya dah tak tahan dengan sakit ni.. Saya dah tak tahan dengan suara yang berbisik.."
Jihyo memandang mata Jungkook. Tubuh lelaki itu dipeluknya.. "Gwenchana.. Stay strong.. Ini tubuh awak.. Dont let him to take over your body.."
♔♔♔
Motor berkuasa tinggi itu diletakkan di tempat parkir kereta. Senyuman jahatnya terpamer. Nak tahu siapa dia? Dia lah lelaki psycho yang mengejar Jihyo.
"Yea encik.. Apa yang kami boleh bantu?" Tanya seorang penymbut tetamu.."
"Yeah.. Saya cari perempuan ni.."
Gadis itu tergamam. Membocorkan maklumat customer boleh membuatkan dia hilang pekerjaan ini. Namun, dia mulai takut apabila wajah lelaki itu terus berubah. Seolah olah marah kerana menunggu terlalu lama.
"Dia di bilik no. 222.. Tapi, bersama dengan kekasih dia.."
"Perempuan ni kekasih saya, lelaki yang dia bawa tu kekasih gelapnya.." Bohong Jin berpura pura sedih.
"M-mwo? Ma-maaf encik.. Saya tak sangka.. Masih wujud rupanya perempuan macam tu.." Kata gadis itu lalu mengeluh berat. Kasihan melihat Jin yang berpura pura sedih. Dasar psycho!
Tbc
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Multiple Identity Disorder
FanficDia mulai mendapat chat daripada aplikasi twitter daripada seseorang lelaki yang tak dikenali. Boleh diktakan, setiap hari lelaki itu menganggunya... 'Aku cemburu bila nampak kau dengan lelki lain...' Itu merupakan satu ancaman bagi Jihyo. Macam ma...