Minden lány életében, legelábbis a legtöbbnek, van egy pofátlanul helyes, idióta szomszédsrác. Tudod, az, aki miatt majdnem minden héten hívja valaki az utcából a rendőrséget a hangos zene miatt. Aki a gimi egyik legmenőbb sráca és minden lány odavan érte. Tisztelet a kivételnek. Akinek csak egy mosolyba kerül minden. Aki mindig mindenben első. Aki a lányok szívét egy pillanat alatt összetörheti és él is a lehetőséggel. Aki a legtöbb férfimodellt lealázó testtel rendelkezik, ráadásul még mutogatja is magát. Aki felteszi a legújabb képét a facebbokra és tíz perc alatt lájkolják vagy ezren. Akinek a stréberek rögtön felajánlják a zsebpénzüket és, hogy megírják neki a háziját. Aki rendkívül jó minden sportban. Aki a suli sportcsapatának a csapatkapitánya. Akinek ha rosszabbodik a jegye valamilyen tantárgyból, akkor a szülei a legjobb magántanárokat fizetik meg. Akire rengeteg nyomás nehezedik. Minden miatt, de nem mutatja.
Nos nekem is van egy ilyen szomszédsrácom. Csak az a külömbség köztem és a többi ilyen sablon történetes női főhős között, hogy nekem ez a srác a legjobb barátom. De szerintem kezdjük az egészet előről.
A nevem Rebecca Jenna Scott. 17 éves vagyok. Torontoban lakok, pedig egyáltalán nem vagyok kanadai. Anyukám francia, apukám angol. Jut eszembe, anyukám Anne Charpentier apukám Jason Scott. Mindketten negyven évesek. Mitne mondjak, korai gyerek voltam.
A helyi művészeti gimnáziumba járok. Én vagyok a diáktanács elnöke és a szurkoló csapat kapitánya, erre majd késöbb kitérek hogy miért. Éltanuló vagyok. Az iskola egyik legjobbika. Emellett én szervezem meg a legtöbb iskolai rendezvényt és én vagyok a fogadóbizottság egyik tagja.
Több nyelven is tudok, anyukám miatt, aki nagyon a szíve ügyének tekinti, hogy tanuljam a nyelveket. Éppen ezért még kikoromban megtanított franciául, majd németül és olaszul. Később magántanárhoz íratott, mondván ha már ennyi érzékem van hozzá, akkor használjuk ki, így megtanultam spanyolul, portugálul, svédül, finnül, horvátul, oroszul és magyarul. Így itt állok 17 évesen és már 11 nyelvet beszélek folyékonyan ( az angolt is beleszámítva).
Ezen kívül több hangszeren is tudok játszani köztük van a zongora, gitár, hegedű, dob sőt, még hárfázni is megtanultam. Emellett rengetegszer járok fellépni. Hobbiból rajzolni is szoktam.
Amúgy külsőre teljesen átlagos vagyok. Egyenes, sötétbarna hajam a hátam közepéig ér. Kerek kékeszöld szemmel. Viszonylag magas vagyok, 172 cm. Ehhez társul a vékony, sportos alkatom.
Jah, és a legjobb barátom Shawn Mendes. Igen, az a Shawn Mendes. Nem mintha több is lenne, de na. Na akkor egy kicsit róla.
A teljes neve Shawn Peter Raul Mendes. 17 éves. A kis görény képes volt két héttel előttem megszületni. Teljesen kanadainak vallja magát (pedig nem az!!). Utánam ő tudja a legtöbb nyelvet (mondjuk engem eléggé nehéz lekörözni).
Ő a suli "legmenőbb" sráca. Egyedül csak én és a legjobb barátai mernek neki visszaszólni. Mondjuk ehhez lehet valami köze annak, hogy milyen állat a jégen. Mindenki fél, hogy nekimegy.
A szülei a legjobb fej szülők az egész világon, bár az apukáját nagyon ritkán látom.
Ő a kis dalospacsirtám. Persze én jobb vagyok nála. És nem vagyok egoista, nem, én nem. Viccet félretéve, tényleg nagyon jó. Zongorázik és gitározik. Próbáltam rávenni a hegedűre, de azt mondta, hogy az neki buzis (de az nem, amikor rámászott Andrewra, hogy "szia cica van gazdád").
Andrew (Andy) és David (Dave) a legjobb barátai. Borzasztóan hülyék, de így szeretjük őket. Máskülönben már rég kinyírtam volna őket. 11 éve lopják már velünk a napot. Andy magas, göndör, sötétbarna hajú, szemüveges, barna szemű. Dave szintén magas, sötétszőke hajú, sötétkék szemű. Mindketten sportolnak. És ez a sport nem lehet más mint (jó kanadaihoz méltóan ) a hockey.
Gondolom mindenki tudja hogy néz ki Shawn. (ha meg nem, akkor nagyon szégyeldd el magad. a szerk.). Ha meg nem akkor elmondom gyorsan.
Barna haj, barna szem. Nagyon, nagyon magas. Pofátlanul helyes. Ezt szinte mindig ki is használja. Nagyon cukin mosolyog. Nagyon vicces. És nagyon hülye, de ő az én hülyegyerekem.
-Tamyphoto
YOU ARE READING
Legjobb Barátom, A Szomszédsrác ( Shawn Mendes Fanfiction)
RomanceMinden lány életében, legelábbis a legtöbbnek, van egy pofátlanul helyes, idióta szomszédsrác. Tudod, az, aki miatt majdnem minden héten hívja valaki az utcából a rendőrséget a hangos zene miatt. Aki a gimi egyik legmenőbb sráca és minden lány odava...