18. fejezet

3.5K 200 13
                                    

Bennt feküdtünk Shawnnal az ágyban és hallgattuk egymás lélegzését. Ezenkívül más zaj nem volt a szobában. De ennyi is elég volt, hogy emlékeztessen minket a folyton múló idő fojtogató karmaira. Mint a rab aki várja a kivégzését.

Csak vártunk. Minden egyes perc mázsás súlyként telepedett ránk. Magamban kívánam még több együtt töltött percet, de tudtam hogy ezek csak fogynak. Mintha egy álomnak lenne vége, és pontosan tudod hogy mikor. De nem akartam, hogy vége legyen. Csak azt akartam, hogy itt maradjunk, kettesben, örökre.

Felnéztem rá. Az ablak felé nézett, meredten. Láttam, ahogy egy könnycsepp lassan legurul az arcán. Előbb cselekedtem és csak aztán gondoltam át a dolgokat.

Az állánál fogva magam felé fordítottam az arcát és lecsókoltam a kósza könnyet, egészen idáig alig beszéltünk a búcsúról, de tudtam, hogy ideje lenne. Szinte teljesen felé kerekedtem.

-Csak négy hónap-suttogtam, miközben a kezembe vettem arcát. Felnézett rám, szemeiben ülő könnyeket tisztán láttam.

-Nekem túl sok az a négy hónap,-mondta ugyanolyan halkan, mint én az előbb-fogalmam sincs hogyan fogom kibírni nélküled.

-Talán nem kellett volna mára hagynunk a búcsút-suttogtam magam elé, majd éreztem, ahogy Shawn megfogta a csípőmet és maga alá fordított.

-Akkor egészen idáig arról beszéltünk volna, hogy mikor fogsz elmenni , és ahogy ismerem magam, tuti, hogy még a perceket is számoltam volna-ekközben a fejét lehajtotta, így összeérintve a homlokunkat.

Soha nem volt még semmi ilyen egész, mégis megcsonkított az életemben.
Azt akartam, hogy ennek az egy hónapnak tökéletes legyen a vége és nem azt, hogy mindketten sírva bámuljuk egymást, miközben egyre közelebb a búcsú pillanata.

Ezzel a gondolattal fogtam meg az arcát és húztam ajkamra ajkát. Éreztem, ahogy Shawn megdermedt egy pillanatra, majd a lehető leghevesebben viszonozta a csókot. Egy perc alatt képes volt elfelejttetni, hogy ez a búcsú és nem egy kezdet.

Vadul, mégis lassan és édesen húzott újabb és újabb csókokba, amiket visznoztam ,mielőtt gondolkodtam volna. Ujjaimat összefűztem sötét ticseivel, miközben ő a derekamnál fogva érte el azt, hogy szinte teljesen egymáshoz simuljunk.

Nem akartam abbahagyni. Nem akartam újra a fájdalmat érezni. Csak őt akartam érezni, a testem minden pontjával. És hiába tudtam, hogy ez nagyon nem helyes, akartam, vágytam rá. Azt sem tudom, hogy mióta akartam ezt. Hogy mióta vágytam az érintésére, az ajkára, arra, hogy ne csak barátként viselkedjen velem, arra, hogy egyszerre mozogjunk, tökéletes szinkronban.

Shawn elhajolt és a csóknak túl hamar lett vége. Levegőért kapkodva, széttúrt hajjal, csókmarta ajkakkal nézett le rám.

-Nem szabad-mondta alig hallhatóan, miközben mégközelebb húzódott hozzám-nem szabadott volna ezt megtennünk.

-Tudom-azon kaptam, hogy nem tudom elszakítani a tekintetem az ajkától-de meg kellett tennem.

Nem mondott semmit, csak újra csókolni kezdett, de most mélyebben. Tudtam, hogy csak miattam csinálja. Hogy nem akar tőlem többet, de abban a pillanatban nem érdekelt. Csak élveztem.

Ajkaink teljesen együtt mozogtak. Éreztem, ahogy a könnyeink egymással keveredve folynak végig az arcomon. Sosem tudtam, hogy milyen, amikor két félből egy teljes egész lesz, egészen addig a pillanatig. De többet akartam, sokkal de sokkal többet.

Alig harapott bele a számba, de rögtön elnyílt az. Egyikünk sem akarta abbahagyni. Úgy tűnt mind a kettőnknek szügsége volt a másikra.
Éreztem az ujjai után húzott hőséget. Éreztem, ahogy mégerősebben magáhozhúzott. Éreztem, ahogy mohón csókol, mintha szomjazna és én lennék a szomját enyhítő víz. Éreztem, ahogy a testem tökéletesen illett a testéhez. Éreztem, ahogy két csók között levegőért kapott. Éreztem, ahogy kínzó, égető vággyal tett meg mindent, amit akartam és amit ő akart. Éreztem, ahogy selymes tincsei kicsúsznak az ujjaim közül. Ahogy keményen, mégis puhán érintett. Ahogy a bőréből áradó forróság beterített engem is. Ahogy az ajka többet és többet követelt.

Hirtelen Shawn elhúzódótt az ajkamtól és fejét a vállamba fúrta.

-Jó éjszakát hercegnőm-suttogta, majd magára húzott.

Lehunytam a szemem, de közben csak egy dolog járt a fejemben. Az ajkának íze.

-Tamyphoto

Legjobb Barátom, A Szomszédsrác ( Shawn Mendes Fanfiction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora