Taş Gibi Olsan Ne Olur?

118 4 3
                                    

Medyadaki:Derin Erdinç

Her ne kadar ''vallah çok rahat, iki dakika dursam'' demek istesem de, daha o kadar arsızlaşmadığım için şöyle cevap verdim;

''Yıktın hayallerimi god dam it''

''Efendim?''

''Şey diyorum,çok pardon, ben bir baş belasından kaçıyordum,görmemişim''

''Öyle mi, neden kaçıyorsun?''

''Eşşek şakası yaptım da birazcık hehehe''

Diye gülerken ben, çocuk yüzüme malmışım gibi bir bakış attı.Bunun üzerine bende ciddileşip,ona delici bakışlar attım,tam gözlerimle onu dövecekken.Allah'ın belası Atakan geldi.

Aman allahım ne yapıyor bu çocuk dememe kalmadan Atakan beni formamla boğmaya çalıştı.

''derinnnn!! Gel lan buraya,bittin sen Öküz müsün kızım,benim gibi bir kankaya yapılır mı bu vicdansız,rezil ettin beni''

Lannn bir dakika nefes almama izin ver de cevap verim bari.

''Ta..mam, öhöğğ öhöğğ, kağankaaa yaka..mı öhöğğğğğ bır..akksann konuş...şamıyorum öhöğ öhğğ''

Sana lanet olsun Atakan, taş gibi çocuğun önünde beni rezil ettin.Hemen bir ateşkes,bir ittifak,bir anlaşma ,ne bileyim işte rezil olmamı önleyecek bir şeyler yapmam lazım ,ben bu düşüncelerle boğuşurken ,ahh pardon boğulurken  bu daha doğru olur,insan görünümlü yakışıklı yaratık, ben ve Atakan'a baya ciddi sorunumuz varmış gibi bakıyordu.

Kesin içinden ''bu delileri bu okula kim soktu'' diye geçiriyordur.Allahım ya daha fazla bu durumda bulunmamam gerek ,çocuk cidden deli olduğumu düşünmeden ,Atakanın kulağına eğilerek ,reddedemeyeceği ultra zeki bir teklif sundum.

''Kanka okuldaki bütün güzel kızları tanıyorum ... Hemde hepsini,gel anlaşalım,

sen kankacığını  şu karşıdaki yağuşuklunun önünde rezil etme,bende sana istediğin kızın numarasını alayım ha''

Atakan beni önce bir süzdü,sonra sinsice gülümsedi ve beni boğmaktan vazgeçmiş olacak ki elini yavaşça çekti,yakamı düzellti,kulağıma eğilerek;

''Come on derin,hadi ama sen daha bizim sınıftaki kızları bile doğru dürüst tanımıyorsun ,ne bir de okulun hepsi öyle mi? Ufak at da civcivler yesin tatlım''

Tamam bir an Atakan'ın kanacağını sandım ama beni benden daha iyi tanıyor bu çocuk kimi kandırıyorum.

''Tamam da ,kankalık öldü mü senin için okuldaki bütün kızlarla tanışırım gerekirse ayıpsın,buna ne dersin ?''

Bir an yicek gibi oldu ama yemedi tabi.Daha da yaklaştı ve saçımı kulağımın arkasına atarak;


''Sen hayırdır ya ,daha önce hiç çekinmezdin böyle durumlarda ,yoksa şu karşıdaki sümüklü böcek tipli herif yüzünden mi?'' dedi ve çocuğa tam bir boğa gibi baktı,az daha bakışsalar dövcekti valla ama ben konuşunca bana baktı.

''Öncelikle seni bu yorumun için kınıyorum,çocuk taş lan bildiğin,baya yakuşuklu bence,sonralıkla Allahım sen bu cahil kulunu affet ,ne dediğini bilmiyor hadsiz,konuşasıvar garibanın sen  hoşgör.''

''Derin ne diyosun kızım, kafayımı yedin ,yoksa boğazını çok sıktım da beynine kan mı gitmiyor nedir.''

''Daha kafayı yemedim ama bu gidişle sen onu da yedirirsin bana,Diyorum ki çocuğa 'sümüklü böcek tipli' dedin ama çocuk gayet taş yani çarpılacaksın senin yerine Allah'tan af diliyorum canım kankam''

BİZ ŞİMDİ NEYİZ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin