Meghan Trainor - Like I'm Gonna Lose You ft. John Legend
(multimedyada güzel bir şarkı var benden okurlara gelsin :))
Fatiha okuyanlara teşekkürler ama henüz ölmedim.
Allahım yareppim ya ,ben ne günah işledim de bana bu zulümleri reva gördün.Kesin var ya bu çocuk olmadık şeyler isteyecek benden, ya hani filmlerde olur ya ,kız çocukla iddaya falan girer bir şekilde kaybeder ve sonunda çocuk kızdan onu öpmesini ya da benzeri bir şeyler ister.
Aman yareppim ben şuan ne geçiriyorum aklımdan ya diye düşünürken,içimdeki ses, bana orta parmağını göstererek bana adeta 'boşuna hayal kurma ,taş gibi çocuk seni neden öpsün ki.'dedi. nıçnıçnıç hiç yakıştıramadım iç ses sana.'kimin iç sesiyim' , bir de hazır cevap ya , Tamam biraz abartmış olabilirim ama filmlerde hep öyle oluyor yani yoksa ben istediğimden değil değerli içsesciğim hehehe.İç sesim bana yeniden orta parmağını gösterecekken tenefüs zili çaldı.
Allahıma şükürler olsun ki ,iç sesimle atışırken ne çabukta zil çaldı .Come on Derin kimi kandırıyosun çocuk adını söyleyip oturduktan sonra ,mal gibi kaldın.insan bir kelime eder ,çocuğu kendi sınıfından zorla çıkarmaya çalıştım neticede ama yok aslan görmüş geyik gibi kaldım orda .Kafamda zilin çalmasını ve kaçışımı tasarladım ve sonrasında döndüm pencereye ders boyunca ,dışarıdan gelip geçenleri izledim .
Hatta bir ara o kadar odaklanmışım ki Deniz hocaya sesini duyurmamak için bana yaklaşarak ;
"Sanki ilk defa insan görüyorsun ,uzaylı falan mısın yoksa ,bence olma ihtimalin var ,yani en azından saçma davranışlarını buna dayanarak açıklayabilirsin."
dedi bende sadece o an kafamı çevirip ona reflex olarak ,delici efso en sinirli bakışlarımdan fırlattım sonra hemen napıyorum ben dedim eski halime döndüm. Hazır zil çalmışken kaçmam gerek.Ama nasıl?
Atakan.atakan nerdesin lo gardaşımmm ,kurtar beni .oha ya bu çocuk ne ara bu kadar popüler oldu bu sınıfta. uzaktan kankamı kızların arasında ,görünce resmen gurur duydum, yakışıklı çocuk ama kızlar arasında bu kadar popi olabileceğini kim tahmin ederdi ki .Altına ettiğini biliyorum ben bunun ya.Tamam içses tamam, bir daha abartmayacağım şimdi o orta parmağı yavaşça yerine koy.
Deniz hala sırada oturuyordu ve ben geçebilmek için ürkekçe işaret parmağımla onun omzuna hafifçe dokundum ,beni takmadı acaba yavaş mı dokundum yoksa bilerek mi beni takmıyor diye düşünürken sinirlendim ve öfkeyle ,bu sefer biraz daha hızlı bir şekilde kafasına doğru elimi hareket ettirdim tam kafasına vuracakken bana doğru dönünce elim şlap diye Deniz'in yanağına geldi.
Ovvv Yoooo ben bunu yapmak istememiştim ama .Denizin yüzünde hafif bir kızarıklık oluştu ve bütün sınıf tokat attığımı sanıp ,yani temelde tokat atmış oldum ama niyetim bu değildi valla ,bizim olduğumuz tarafa doğru dikti gözlerini ,Atakan da dahil herkes bizi izliyordu.
Deniz'in bu sefer gerçekten sinirlendiğini anlayabiliyordum .Gözlerini gözlerime dikmiş beni felç edecek gibi bakıyordu ve çenesini öyle bir sıkıyordu dişleri kırılır diye korktum. ama içsesim beni kendime getirdi 'bence şuan kendin için endişelenmelisin' aynen ya bence de çocuk her an bana okkalı bir yumruk geçirebilir ama neden hala bir şey yapmıyor merak içerisindeyim .
Hazır Deniz sessizken ve bütün sınıf yanlış anlamadan ,çünkü sonradan bu hareketi açıklama fırsatım olmayabilir, ayağa kaltım ve ;
"Deniz be.. benn gerçekten çok özür..."
Sözümü bitiremeden deniz sinirle ayağa kalktı ,omzumu sertçe tutarak konuşmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİZ ŞİMDİ NEYİZ?
Umorismoİlk aşk kaçınılmaz mıdır? Yoksa kaçınılmaz olan sadece aşk mıdır? Bir insan önce aşık olduğu birinden nefret edip, sonra yine ve artarak aynı kişiyi sevebilir mi? Ya da aşk bir insanı değiştirmeye yeter mi? Bütün bu soruları kendine neden şimdi sor...