Orta Parmak Önemli Arkadaşlar

105 2 2
                                    

Deniz beni ciddiye almaya karar vermiş olacak ki ayağa kalktı , yanıma oturarak elini uzattı ve

"Peki Derin artık seni daha fazla ciddiye alıcam, ne de olsa artık çenemde senin imzanı taşıyorum,hadi dost olalım ha ne dersin?" dedi.
Demek benimle dost olmak istiyordu,ee anladı sonunda benimle düşman olunamayacağını.Napıcam ben şimdi,dost değil kanka olalım desem ergen der mi acaba?

Önce uzattığı eline sonra Deniz'e baktım sonra elimi uzatarak,Onun güven veren ve sıcacık elini tuttum.

"Dost değil de kanka olsak nasıl olur?"

Allah'ım lütfen ergen demesin.Tabi ergen der, kanka ne ya Allah için Derin.Napim içses ya kanka kelimesi daha samimi geliyor, hem sen hayırdır ya ne güzel bayadır sesin çıkmıyordu.Yüce Allah’ım iç sesime bir çene vermiş susmuyor.konuş babam konuş.lan yeter bir sus.

Deniz kısa bir düşünmeden sonra ,elimi daha da sıkarak ve 32 diş gülümseyerek

"Pekala istediğin buysa,öyle olsun... Kanka."dedi

Ohh be ergen demedi, heheheh noldu içses.Ben Deniz'le kanka mı oldum la şimdi ,yuhh nerden nereye.

"Valla mı ? Tamam o zaman seni diğer kankamla tanıştırmanın zamanı geldi, hadi sınıfa gidelim" dedim ,kapıya doğru gittik ve Deniz kapıyı açtı benim için.Bu kibarlık neden lan.Korkuyorum.

"Tamam gidelim Derin kankacığım,sınıfta yanımda oturacaksın değil mi?"

Ayy bu Deniz bir uysallaştı mı ne.Böyle daha tatlısın Deniz Taş, hep böyle kalırsın umarım ama hiç sanmıyorum.

"Tabiki Deniz kankacığım, benim yerim senin yanın ne de olsa." dememle bu Deniz hıyarı en güzel melodileri,sanatçıları kıskandıracak kadar güzel bir kahkaha attı. Sesi okulun geniş koridorunda yankılandı adeta. Niye güldü ki şimdi bu.

"Ne gülüyorsun Deniz hıyarı"dedim sinirle.

"Sana gülüyorum 'benim yerim senin yanın' dedin ya kendimi evli ama boşanmak üzere olan koca gibi hissettim."

Ohaa ruh öküzümü buldum galiba. Bende Deniz'in kahkasına kahkaha atarak güldüm, karnım ağrıdı gülmekten ,en son ne zaman bu kadar sesli ve içten güldüğümü hatırlamıyorum bile.Sınıfa yaklaşınca;

"Hahahahha yeter kocacım gülme lan, boşanma davamız var yakında, sen eğleniyormusun."

Deniz daha da gülerek karşılık verince, ensesine geçirdim bir tane, neden mi?Bokunu çıkarmasın.

"Haklısın karıcım ,hadi sıramıza gidelim."

"Peki,aç bakalım kapıyı yaver."

"Vay be kocalıktan yaverliğe mi düştüm, öyle olsun Derin hanım buyrun."

Deniz sınıfın kapısını açtı ve eğilerek geçmemi işaret etti.Yerim ya ben seni ne de tatlı bir yaver olurmuş hemen.Bende onun bu hallerine gülerek sıramıza ilerledim, Atakan sırasında bir kızla gülerek konuşuyordu, bizi farkedince, bana gözlerinden tıpkı lazer ışını çıkarır gibi baktı ama ben onu takmayarak sırama oturdum ,Deniz de hemen yanıma oturdu ve soran gözlerle

"Beni diğer kankanla tanıştıracaktın, kimmiş bakalım bu şanssız"dedi.

Şansız mı ? No no no,şanslı demen gerekirdi yakuşuklu. Önde oturan Atakan'ın sırtına dokundum hafifçe ,hemen bize doğru döndü ,nedense sinirli gözüküyordu.

"Sırtına dokunmamı mı bekliyordun gardaşım, hemen döndün bakıyorum" dedim sırıtarak.
O da tekrar sinirle önüne dönecekti ki omuzundan tuttum ve Deniz'i göstererek;

BİZ ŞİMDİ NEYİZ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin