0.5 vem är du

64 4 4
                                    

#Skyler#

Jag hade en stark smärta i bakhuvudet när jag kände att jag började bli medveten igen.

jag öppnade ögonen försiktigt och fick syn på den skumma killen som tidigare sagt att vi var syskon. Han satt mittemot mig i något som liknade vara en bakdel av en skåpbil.

Jag satt över kuddar och hade en filt runt magen. Han satt och kollade på mig och log.

- Du har blivit en vacker kvinna syrran, min kvinna. Sa han ned ett flin och lutade sig över till mig och pussade min panna men jag knuffade honom så han föll bakåt.

Någon tog ett grepp om min hals och han blev helt galen och beordrade den personen att släppa mig om hon inte ville dö, det var en ung tjej som hade handen runt min hals men släppte mig och jag åter tog andan igen.

Min mage började att verka och en smärta började sprida sig i hela kroppen och ner till bena.

Jag började att skrika av smärtan och killen sa åt dem att köra snabbare, han sa att det var dags... Jag fattade inte något men kunde inte tänka på det nu, smärtan var hemsk och jag kände hur min bebis rörde sig. Hoppas att du inte bestämt komma ut nu, mamma rekommenderar inte det nu älskling, lite fel tajming bebis tänkte jag för mig själv....

- Aahhh! Skrek jag och höll killens hand för han höll den så snabbt jag började att skrika.

- Håll ut Leonora, vi är snart där. Sa han och höll min hand medan han hade den andra handen på mina panna för att lugna ner mig... Men han kallade mig för Leonora?...♧♧♧

#Scott#

- Va Fan gjorde du så för, du kan inte bara bryta nacken av mig, tur för dig att jag fortfarande lever. Sa jag och låg i en väldigt obehaglig position.

- Det betyder att du är på något sätt kopplad till henne, dem kanske vet att vi är på väg till dem. Sa han och drog upp min överkropp som låg över mina ben.

- Vem fan är du och hur känner du igen min syster. Frågade jag och hade handen bakom nacken då det värkte men inte v smärta utan av obehag.

- Leonora är min prinsessa och min vän. Svarade han kort och körde iväg.

Jag lutade mig bakåt och sedan satte jag mig upp igen och kollade på honom och skulle säga något men han hann före.

- Mitt namn är Milo Dreyer och var en före detta prins till hybriderna tills Leonoras bror , Mark dödade hela min familj, förutom min äldre bror men han är gömd för tillfället då han är svår skadad. Sa han och kollade allvarligt på mig.

- Men vi fick på oss tills hon fyllde 25 och hon är inte ens 20, är det för barnet? Frågade jag och han kollade på mig men sedan på vägen.

- Det är för det och att hennes bror ska bli kung men han måste ha en drottning som också ska bära på hans barn alltså så måste det barnet tas ut och hon tvingas bära på ett barn som är från hennes bror, Mark. Svarade han men han verkade väldigt orolig när han berättade det.

- Men Milo vet du vart dem för henne och hur lång tid vi har på oss? frågade jag och han kollade på mig och skakade på huvudet, det var ett svar på min fråga.....

Vad fan ska vi göra nu då?....

# Skyler#

Jag klämde killens hand ännu hårdare vilket ledde till att jag bröt hans fingrar, han rykte ifrån sig handen och slog mig.

- Vad fan gör du, du får inte skada mig innan bröllopet. Sa han och smekte min kind.

Jag örfilade honom och ställde mig upp men föll av att min mage värkte mer, men det var omöjligt att min bebis skulle komma om det fortfarande var 2 månader kvar eller lite mindre än det.

- Leonora! Skrek killen och fångade mig innan jag föll ner till skåpbilens golv.

Jag kollade på honom och sedan så knäade jag honom och ställde mig upp och hoppade ut ur bilen.

jag rullade runt i marken men jag skyddade magen så att min bebis inte skulle komma till skada.

- Stanna bilen! Hör jag honom skrika bakom mig medan jag ställer mig upp och springer iväg men kommer inte så långt då en av hans killar hinner ikapp mig och drar mig tillbaka till bilen.

Jag kollar på honom en sista gång och sedan så ylar jag så högt jag bara kan i hopp om att Scott eller någon skulle höra mig men sedan så blev allt svar.

# Scott#

Milo hade kört ett tag utan att säg ett ända ord men plötsligt så kände jag en doft, det var Skylers doft och bebisen och några andra, en av dem var han som slog mig.

- Milo, jag har hennes doft, sväng vänster här nu. Sa jag och Milo gjorde det.

Sedan bromsade han när båda hörde någon yla högt... Det var Skyler som ropade efter hjälp.... Håll ut en stund till lilla syster, vi är på väg nu...

Milo gasade till botten och körde fort efter ylandet. Han körde precis in där det kom ifrån och vi får syn på en skåpbil som kör iväg och stänger bakdelen och då blir Skylers doft starkare, hon var här nyss...

#Milo#

Jag körde snabbt efter en skåpbil som hade Leonora, och jag kunde även känna två andra lukter en av dem tillhörde ingen annan än Mark...

Mark håll i dig för den här gången är jag här för att döda dig....

Jag gasade och körde in på bakdelen av skåpbilen.

- Scott, försök och ta dig till bilen medan jag försöker köra närmre. Sa jag och han nickade och stack ut kroppen genom fönstret och klättrade ut försiktigt över till fram delen av min bil.

Han kollade på mig och nickade, jag gasade på och han hoppade över till den andra bilen...

Mark öppnade bak delen och skulle precis dra ner Scott innan jag tog upp en pistol och skött honom.

Mark kollade på mig och han nickade åt en av hans killar som sedan hopade till min bil...

Jag gasade och sedan satte jag bilen så att den skulle köra själv innan jag tog mig ut genom fönstret och hoppade till skåpbilen och över Mark..

- Saknat mig kusin. Sa jag och slog honom.

The Hybrid 2Where stories live. Discover now