1.0 D-Day

40 2 0
                                    

~Skyler~

Jag ställde mig upp från sängen och satte på mig en svart lång klänning som jag fått av tjejen som tjänade Mark. Idag så var det dags att utföra planen och för mig att gifta mig. Jag hade bara bott här i 5 dagar som har varit som att vara i helvetet. Mark ville bara ha sex.... Jag satt på en stol och blev fixad av några tjejer.

Jag kollade mig själv i spegeln som hängde på vägen framför mig.

- Det är dags nu prinsessan Leonora. Sa kvinnan som jag tidigare möt med Mark. 

- Jag kommer, jag ska bara göra en snabb sak. Sa jag och hon och de andra tjejerna lämnade mig ensam i mitt rum. 

Jag tog upp min mobil som jag hade mina byxor som hängde på en stol. Jag knappade in Scott's nummer och ringde, efter andra signalen så la jag på och la sedan undan min mobil igen på samma ställe som förut. 

Jag kollade mig en sista gång i spegeln och gick sedan ut från mitt rum. När jag kom ut så stod en mycket äldre man utanför och lede mot mig. 

- Du är vacker, precis som din mor min fina. Sa mannen och smekte min kind och hår. 

- Det är dags nu Leonora, din bror och blivande man väntar på dig. Sa han snabbt och tog min arm och krokade den runt hans arm och gick med mig genom en lång korridor till vi stod framför några gigantiska dörrar som sakta öppnades och lätt mig se en massa vampyrer och varulvar som ställde sig upp när jag klev in i rummet med mannen som jag tror var min biologiska pappa. 

Jag gick sakta fram till Mark, och när jag nådde honom så vände jag mig om och kollade på alla och sedan på Mark som log. 

- Du är Vacker som vår mor. Sa han och kysste mig löst på läpparna. 

- Tack. Sa jag kort innan vi båda gick till en man som var klädd i röda kläder, rött som blodet. 

- Vi är här samlade för att fira två själar som efter lång tid hittat varandra, Leonora Hunter och Mark Hunter. Sa mannen i rött och kollade på mig och sedan Mark. 

- Dagen har kommit då Leonora ska gifta sig med sin bror och lämna över prinsen Xander till oss. Sa han och då öppnade jag ögon stort och kollade på Mark. 

- Vad är det Leonora? Frågade Mark och försökte hålla mina händer men jag knuffade bara bort dem. 

- Du lovade mig att om jag gifte mig med dig och fick ett barn med dig så skulle du låta bli min son! Skrek jag och gick hotfullt mot honom men jag han inte slå honom som jag ville då tre vampyrer tog tag om mina armar och hals så att jag inte skulle kunna röra mig alls. 

- Det var innan jag fick reda på vart din son befann sig. Sa han med ett flin och tog min hand och skar min handflata. 

- Du är min syster och du ska vara min fru. Sa han och la min hand på stenen som låg framför oss och mannen i rött. 

- Här med är ni man och hustru. Sa han och mitt blod rann ner för stenen och allt runt om oss ändrades. 

- Du ser dit blod är nyckeln till allt det här och nu när vi gift oss så är allt som är dit mitt och ingen annans. Sa han och släppte min hand hårt så att jag föll bakåt. 

- Du lurade mig, precis som jag lurade dig. Sa jag och ställde mig snabbt upp och sprang hastigt fram mot mannen som var min biologiska pappa. 

- Du ser Mark, jag var heller inte helt ärlig mot dig men vad kan man säga sådan bror sådan syster. Sa jag innan jag drog huvudet ur mannen och slängde iväg den till honom. 

Jag sprang sedan till dörren och öppnade den och då sprang Scott och resten av vår flock in och attackerade alla som befann sig i rummet. 

Jag sprang mot mark men då stötte jag på kvinnan som jag tidigare brutit armen på. 

- Du förrådde och dödade vår kung! Skrek hon innan och skulle slå mig men jag var snabbare och bröt naken av henne. 

- Skyler se upp! Ropade Milo och precis när jag vände mig om så kom Mark mot mig och greppade tag om min hals. 

- Hur vågar du, efter allt jag gjort och get dig! Skrek han och klämde hårt runt min hals. 

- Du har inte gjort ett skit för mig! Skrek jag tillbaka och knuffade honom så hårt att han flög över alla som slogs runt om oss. 

Jag sprang över till honom och ställde honom upp började slå honom och han kopierade mig och slog tillbaka. 

Allt gick så snabbt. Det var ingen kvar nästan, några från min flock var döda och dem som stod kvar var svår skadade. Scott var vid liv ännu. 

Mark och jag hade slagits mot varandra och nu låg vi båda på golvet helt trötta, jag försökte ta upp mig från golvet men jag hade inte kraften för att ställa mig upp så jag låg kvar. Mark ställde sig upp och gick mot mig med ett flin på läpparna. 

- Du kanske är en hybrid men inte lika vältränad som jag är som tur. Sa han medan han böjde sig ner och lyfte upp mig och slängde iväg mig så att jag landade på Lydia. 

- Förlåt Lydia. Sa jag snabbt och ställde mig upp försiktigt. 

- Skyler se upp! Skrek Lydia innan jag kände hur mitt hjärta klämdes åt och sen blev allt svart för mig...... 

#Scott# 

Jag såg Skyler och Mark stå framför varandra och jag tog mig snabbt över när jag såg att Skyler föll till marken. 

- Vad har du gjort dit Svin. Du dödade henne! Skrek jag när jag såg att han höll Skyler's Hjärta i ena handen. 

- Hon förtjänar döden och mycket mer. Sa han med ett flin och vände sig om för att sedan gå.

Jag höll Skyler i min famn och ställde sedan upp mig och tog hastiga steg mot Mark och bet honom på axeln. 

- Vad fan gör du! Skrek Mark och föll till marken. 

- Jag har hört att dö av ett varulvs bett är plågsamt och riktigt långsamt. Sa jag och gick mot Skyler och Lydia. 

Jag bar upp Skyler's kropp och Lydia höll hennes hjärta. Vi lämnade kyrkan bakom oss. Jag kunde inte tro att min syster var död..... 

Jag måste ta henne till min mamma. 

Jag satte mig i bilen med Skyler och Lydia i baksättet. Jag körde snabbt till vårt hus och när vi kom fram så klev jag snabbt av och bar Skyler in till min mamma som var och väntade på oss i vardagsrummet. 

- Vad hände, varför är Skyler såhär? Frågade min mamma med tårar. 

- Det var Mark, men mamma vi måste kunna göra något för att rädda henne, jag kan fortfarande höra hennes puls. Sa jag och la Skyler på köksbordet. 

Min mamma tog Skyler's hjärta och stoppade den i hållet på bröstet som hon hade fått på grund av Mark. 

- Nu måste ni baka. Sa min mamma och placerade sina händer över Skyler och gjorde några rörelser över henne och sa något men på ett annat språk som jag inte förstod. 

Jag kollade på Skyler's kropp, den flöt i luften och reparerades, hennes sår läktes och hållet var inte längre ett håll.

Min mamma satte ner hennes kropp igen på bordet och föll sedan ner till golvet och jag fångade hennes innan hon nuddade golvet. 

- Mamma var försiktigt. Sa jag och hjälpte henne att ställa sig upp. 

- Tack min son. Sa hon och kollade mig i ögonen och pussade min panna. 

- Vi måste nu vänta lite och se om hon vaknar. Sa min mamma och vi väntade på att hennes ögon skulle öppnas när som helst nu igen för att kunna berätta att allt är över... Att vi vann kriget mot dem... Och att Mark skulle dö långsamt......

The Hybrid 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora