#Scott#
Jag stod bara och kollade på min mamma. Hon gick mot mig och kramade mig hårt. Jag hade ännu inte reagerat men sen så kramade jag henne tillbaka.
Jag drog ifrån och kollade henne i ögonen men det kunde hon inte göra.
-Förlot Scott. Så hon kort och gick förbi mig.
Jag vände mig om och sprang till Skyler som skrek av smärta.
- Ni måste alla hålla ner henne och Scott, bara om det behövs så måste du få henne medvetslös. Sa min mamma och kollade på mig och sedan på Skyler.
- Varför? Frågade jag men jag fick inget svar då Skyler började att sätta sig upp och förvandlas.
Hon ylade högt vilket fick mig att sätta handen för hennes mun och hålla ner henne så att hon inte skulle kunna röra sig och skada sig eller barnet.
- Håll henne hårt nu. Sa min mamma och särade på Skyler ben och kollade mellan för att se om bebisen syntes till.
- Stiles försök att prata med henne och få henne att krysta. Sa min mamma till Stiles och han nickade.
Han gjorde som hon sa men det var svårt då Skyler hade förvandlats och det enda som skulle få henne att lyssna var om personen hon älskade var i fara.
Jag satte min hand runt Stiles hals och då fick jag hennes uppmärksamhet
Hon kollade på mig och började få sin normala form.
- Sky lyssna nu, du måste hjälpa din son att komma ut, han behöver din hjälp. Sa jag och höll hennes hand och kollade ner på hennes mage.
Skyler kollade på mig och sedan på vår mamma och nickade och började att krysta. Hon skrek av smärtan men jag höll hennes hand och Stiles försökte prata med henne. Det funkade och allt gick bra.
Till slut så kom han ut, han var jätte fin med blåa ögon. Han var ljus och liknade Stiles.
- Här gumman. Sa min mamma och gav honom till sky.
Skyler tog emot sin son och kollade på honom och grät av glädje.
- Xander. Sa hon och kollade upp på mig och Stiles.
Vi nickade och Stiles kysste henne och bar upp sin son och började att prata med honom och jätte skumma saker som bara han visste om.
- Han är jätte vacker älskling. Sa min mamma och kramade om henne och sedan så drog hon in mig i deras kram.
- Jag har saknat mina fina barn. Sa vår mamma och pussade båda oss på pannan.
- Vi har saknat dig mamma, och vi som trodde att vi hade förlorat dig. Sa Sky och satte sig upp försiktigt.
- Ja mamma vad hände med dig och varför har du väntat ett år på att dyka upp? Frågade jag och drog ifrån henne.
- Scott hur tror du ni har kunnat vara säker i ett år utan att bli hittade? Frågade hon och kollade på mig och sedan på Sky.
- Jag höll alla borta från er men jag kunde inte hålla ut så länge, dem hittade mig och jag var tvungen att fly men jag kom tillbaka för att rädda er men då var det för sent. Mark hann till Sky innan mig så jag kontaktade Milo. Svarade hon och satte sig ner på en stol som var i närheten.
- Så det var så han hjälpte mig att hitta Skyler och rädda henne från Mark. Sa jag och drog mina fingrar genom håret.
- Mamma kan jag få en till kram. Sa Skyler som kollade på henne och min mamma gjorde så, gav Sky en kram.
- Vi har saknat dig mamma, snälla stanna med oss nu. Sa Skyler och kramade om mamma.
Jag kollade bara på dem tills Stiles kom tillbaka med Xander. Han hade tagit på honom en ljusblå mjukis overall till bebisar. Han gick till Skyler och gav henne sin son igen. Hon kollade bara på sin son och kollade sedan på Stiles oroligt.
- Stiles, du vet vad vi måste göra. Sa Skyler helt plötsligt och gav Stiles Xander igen.
Stiles nickade och försvann upp och några minuter senare kom han ner med två väskor och en vaga där Xander låg i och sov.
- Skyler vad gör ni? Frågade jag och gick emot henne.
- Du hade rätt. Jag kan inte ha min son med mig om jag vill skydda honom. Det är därför Stiles ska åka iväg med Xander idag och lämna oss bakom dem. Svarade hon medan hon ställde sig upp och gick emot Stiles och Xander.
- Nej Skyler, du kan inte göra så mot din son. Han behöver dig. Sa jag och kollade på henne och sedan på min mamma som inte sa något alls utan kollade på mig och sedan Skyler.
- Scott det är det bästa vi kan göra för Xander. Sa min mamma och placerade sina händer på mina axlar.
- Jag vet mamma.Sa jag och kramade henne.
Det är det bästa på Xander, att komma bort från allt det här.
| 1 vecka senare |
Allt hade varit lugnt i en hel vecka, men det kändes lite konstigt att Stiles och Xander inte var med oss längre och allt för att skydda Xander från Skyler's biologiska familj som är helt galna.
Jag befann mig på vår trädgård och beundrade blommorna och fåglarna som sjöng. Men mitt i allt kände jag doften av blod och helt plötsligt så fick jag syn på Derek. Han haltade sig fram till mig och höll handen för ett sår som han hade på magen.
Han föll till marken när han nådde mig och jag han att fånga honom.
- Derek vad har hänt med dig! Vem gjorde så här mot dig? Frågade jag och försökte få upp honom men han ville inte ställa sig upp för smärtan.
- Scott. Spring.... Dem är på väg... Sa han innan han slutade att andas....
Derek dog i mina händer.... En av mina närmaste vänner dog....
Varför dör alla som kommer nära oss....
- Derek Jag lovar att jag kommer hämnas dig. Sa jag för mig själv och la ner Derek's huvud på marken och ställde mig upp och gick in till huset.
- Det är dags mamma. Sa jag kort och kollade på min mamma och Milo.
YOU ARE READING
The Hybrid 2
WerewolfEtt år har gått och sakerna har börjat gå snett igen..... Någon jag minst anar dyker upp helt plötsligt... Men varför kom den personen efter ett år och inte den dag vi lämnade Beacon Hills?... Vi som trodde att det var slutet men som sagt är det här...