6. Bar

46 7 3
                                    

Okul'un ilk günleri çok hızlı geçiyor. Ve benim tek arkadaşım Berra ve ben onu çok seviyorum. Berrayla okulun ikinci gününde samimiyeti kurmuştuk. Çok eğleniyoduk. Selim de yanlız değildi onunda bir arkadaş grubu vardı. Oda çok eğleniyordu ve bu beni çok mutlu ediyordu.

Sonunda sonuncu dersimiz olan matematiğe geldik. Zilin çalmasını istemiyordum matematik dersleri çok sıkıcı geçiyordu. Matematikteki tüm soruları çözebilmeme rağmen sevmiyorum.

Sınıfa girip Berra ile yerimize doğru ilerliyorduk ki Toprak beyde arkamızdan sınıfa girdi. Ben yerime oturup kafamı sırama koydum ve arkadan bir ses "burası okul uyuma yeri değil!" Gayet sakin bir şekilde kafamı kaldırdım ve göz göze geldik "burası o zaman kız tavlama yeri değil" diyerek geri yattım ve ukala bir ses tonuyla "benim işlerim seni ilgilendirmez" dedi. Umrumda değildi dediğim gibi kendini bilmiş bir pislik.

Ders başladı hepimiz defterleri çıkarıp soruları çözmeye başladık ki o sırada hoca "çocuklar kitapları kaldırın quiz yapacağım" ded. Herkes korkmaya başladı hoca quiz kağıtlarıno dağıttıktan sonra sorular çözülmeye başladı dersin bitmesine 15 dakika quiz'in bitmesine 5 dakika. Toprak hiç bir şey yapmadan kağıdını geri verdi. Ve quiz bitti hoca kağıtları toplayıp çıkabilirsiniz dedi.

Berra çıkışta yanıma gelip "gezelim mi?" dedi tedirgin bir ses tonuyla onu yanıma çekip " benim iş bakmam lazım dün ilanlarda bir bar vardı şimdi oraya gidiceğim sende benle gelmek istersen gelebilirsin" dedim. Beraber ilanlarda gördüğümüz bar'a gittik müdür'ün yanına girdiğimizde "hoşgeldiniz buyru" dedi büyük bir heyecanla girip oturduk. "Ben iş ilanınız için gelmiştim acil bir iş bulmam gerekiyor eğer sakıncası yoksa hemen burda işe başlayanilir miyim?" dediğimde müdür ıfal bir şok geçirdikten sonra" tabiki" deyip beni işe aldı. Bu kadar kolay olacağını tahmin bile edemezdim.

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin