Toprak Selim ve Berra bir anda bana baktı ve Toprak "Zaten 4'ümüz gidicez Selin sakin olabilirsin" dedi ön kapıyı açıp "hadi bin" dedi ve beni bindirip kendi oturdu. Selim ve Berra arkada oturuyorlardı. Berra "Selin Selim ve Toprak siz niye böyle güzel giyindiniz bir yeremi gidiyordunuz?" dedi. Evet dersem bana neden haber vermiyorsunuz diyip trip atardı hayır desek tekrar aynı soruyu soracaktı. Tam cevap verirken Selim araya girip "Selin de evden çıkarken seni arayacaktı sana sürpriz yapıcaktık ama sen arayınca bize sürpriz oldu." dedi ve masum bir şekilde gülümsedi. Berra çok mutlu oldu gülümseyerek " Teşekkür ederim beni de düşündüğünüz için" dedi Selim " Ne teşekkürü canım arkadaşız sonuçta ." dedi ve şirince sırıttı.
Eve vardığımızda kapıda 2 güvenlik vardı Toprak sellektör yapınca güvenlikler hızlı bir şekilde kapıyı açtılar. Kapı açılınca çok güzel yemyeşil bir yoldan dümdüz hızlı bir şekilde gittik. Arabayı yeşilliğin bittiği bir yere park etti ve "evet arkadaşlar eve gelmiş bulunuyoruz hadi inin" dedi. Kapının önüne geldiğimizde kapıyı bir hizmetçi açtı "Buyrun hoşgeldiniz Toprak bey " dedi. Biz içeri geçtikten sonra Toprak hizmetçiyle fısıldayarak birşeyler konuştu ve hizmetçi merdivenlerden inip 5-10 dakika sonra yukarı çıktı " Toprak bey ben çıkıyorum bir şey olursa beni arayın ben hemen gelirim" dedi ve çıktı. Evde sadece 4 kişiydik elbise beni çok rahatsız ediyordu. Toprağa dönüp iğneleyici bir şekilde " Toprak senin evinde bir sürü kız kalmıştır eğer onlardan kalma rahat kıyafetler varsa verebilir misin?" Deyip gözlerimi devirdim. Toprak sinirli bir şekilde "bu eve giren ilk kız Berra ve sen oldun benim kızlarla işim olmaz!" Dedi. Sinirli bir şekilde koltuktan kalktı Şaşkın bir şekilde otururken Toprak "Selin gel giyecek birşeyler vereyimde giy" dedi. Kalkıp odasına doğru yol almaya başladık. Ev çok büyük olduğu için odasına 3 dakikada ulaşabildik. Odasına girdiğimde Toprağın kokusuyla doldu içim. Toprak dolabından kıyafetleri alıp gelene kadar odasında küçük bir tur attım. Toprak elinde kıyafetlerle sessizce kapıdan bana bakarken bende oda hakkındaki yorumlarımı sesli bir şekilde yapıyordum. Bir süre sonra Toprak "Selin kıyafetlerin hazır yatağın üzerine bırakıyorum sen giyinene kadar kapının önündeyim" dedi ve odadan çıktı. Bende hızlıca üstümü çıkarmaya başladım. Eteğin fermuarını açmaya çalışırken tırnağım kırıldı o anda "Allah kahretmesinin ya!" Dediğimde Toprak bir anda kapıyı açtı "İyi misin?" Dedi boş bulunup çığlık atmaya başladım susmam için ağzımı kapatıp kapıyıda kapadı. Ondan kurtulmak için itekledim ve ondan kurtulamayınca ikimizde yatağa düştük .Nefeslerimiz birbirimizin yüzüne çarparken "Toprak üstümden kalkarmısın?"dediğimde " Toprak dediklerimi sanki sonradan duymuş gibi birden kafasını sallayıp üstümden kalktı " yüzümün kızardığına emindim hemen yataktan kalkıp tshirt'i giydim ve odadan çıktım. Merdivenlerin oraya gidip Berra'ya seslendim ve onu yukarı çağırdım koşarak yanıma geldi "iyi misin? Kıpkırmızı olmuşsun ne oldu?" Dediğinde odaya çekip olayı anlattım. Berra haince sırıtıp "Toprağa iyi bir çocuk denemez ama seni seviyor gibi görünüyo sana bakışları falan değişik senden gözlerini alamıyor , hatırlamıyomusun okulun ilk haftaları sana böylemi davranıyodu " dedi ve gitti.
Gerçekten berranın dediği gibimiydi aslında berra haklıydı Toprak ilk haftalalardaki toprak değildi davranışları, konuşmaları, kibarlığı ama içimdeki bir his bana bunların hep yalandan ibaret olduğunu söylüyo.Düşüncelerimin arasından sıyrılıp aşağıya indim mutfağa gittiğimde toprak altında sadece siyah bi eşortmanla yemek pişiriyodu
hemen gözlerimi kapadım tam arkamı dönüp çıkıcakken toprağın kahkaha sesini duymamla yerimde durmam bir oldu.Kolumdan tutup beni kendine çekti çıplak vücudunu üstümde hissetmemle " Toprak napıyosun git üstüne bişey giy ya " dedim." Valla hiç kusura bakma hava çok sıcak hiç bişey giyemem üstüme."dedi." Ya ben senin vüduna bakmam zorundamıyım?" dediğimde ne dediğimi sonradan anladım ama iş işten geçmişti ." Toprak sırıtarak " bakma o zaman." Dedi. " Amaaan her neyse diyip içeriye geçtim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TESADÜF
Teen FictionAilesinin kaybından sonra yeni bir hayata başlayan ikiz kardeşler ve teyzesinin değişimi. ikizlerden kız olan Selin'in hayatına giren bir erkekten sonra başına gelenler hiç güzel şeyler değildir ve bir tesadüf'ten böyle bir aşk olamaz...