8. İstek

46 6 2
                                    

Multimedia: Selin Ünal ve Toprak Kaya

Selim'in ağzından;

"Selin uyan! Uyansana kızım,Seliiiin!"
Selin hızlı bi şekilde yataktan kalktı ve bana korkmuş bi şekilde bakıp "Ne bağırıyosun gerizekalı korkuttun ya" dedi. "Niye gelmedin sen okula? Eve de sabah geldin, ne işler karıştırıyosun sen ?"

Ne diycem ben şimdi buna ya "Şeeyy hani berra'nın annesi doktor ya dünde nöbet'e kalması gerekiyormuş berra da benim onlarda kalmamı istedi bende kaldım seni arıyacaktım ama saat baya geçti uyumuşsundur diye aramadım " deyip şirince güldüm. "İyi tamam bir daha haber vermeden bir yerde kalma bide bu arada akşam okuldan arkadaşım gelicek teyzem de mesaiye kalıcakmış markete gidip birşeyler al sonrada yemek hazırlarsın." dedi ve kredi kartını bırakıp aşağıya indi . Yataktan kalkıp altıma gri eşofmanımı giydim üstümede beyaz t-shirt giyip saçımı açıp evden çıktım. Markete gidip donmuş pizza, patates, cips bir kaç tanede içecek alıp kasaya gittim. Kasadaki kıza kartı uzatıp malzemeleri poşete yerleştirirken kız bana dönüp "Pardon kartınızda limit yok başka kartınız varmı acaba?" dedi. Selim'in verdiği karttan ne beklenir ki zaten kıza dönüp "Şuan yanımda yok evim zaten şurda gidip alsam sorun olur mu? " dedim. Sıradaki adam kızgın bir şekilde "Hadi kardeşim ya sizimi bekleyeceğiz paran yoksa niye alıyorsun ki?" dedi. "Kusura bakmayın çok özür dilerim" deyip kıza döndüm "İşlemi iptal edebilirmisiniz?" dediğimde arkadan biri "İşleme burdan devam edin hanımefendi " dedi. Duyduğum sesle bir anda irkildim iyide bu Toprağın sesi yinemi bu ya. Tam arkamı dönüp bişey diyecektim ki elindekileride benim eşyalarıma ekleyip parayı ödedi.

Marketten Toprakla birlikte çıktık . Toprağa dönüp "Teşekkür ederim en kısa sürede borcumu ödeyeceğim." dedim."Gerek yok, sonuçta arkadaşız." dediğinde şaşkın bir şekilde " Arkadaşmıyız?" diye sordum. "Şahsen ben öyle düşünüyorum her neyse akşam ne yapıyosun?" dedi ."Misafir gelicek" deyip cevap vermesini beklemeden "Neyse sonra görüşürüz." deyip eve doğru yürümeye başladım.

Eve gidip odama çıktım pijamalarımı giyip Selim'in odasına geçtim. "Selim arkadaşın ne zaman gelicek ona göre pizzaları pişiriceğim?" dedim. "Gelir bir yarım saate, hazırla sen." dedi. Mutfağa gidip yemekleri hazırlamaya başladım. Pişmelerini beklerken zil çaldı Selim "Ben bakarım" diye bağırarak kapıyı açtı. O sırada fırından pizzayı çıkarırken Selim "Kardeşim hoşgeldin." dediğinde bende kapıdan kafamı uzattığımda Toprağı görmem bir oldu iyide bunun burda ne işi vardı, Selim'in kardeşim dediği bu çocuk muydu? Toprak beni gördüğünde baştan aşağı süzdü üstüme baktığımda pijamalarım olduğunu gördüm şaşkın bi şekilde "Hoşgeldin" deyip koşa koşa merdivenlerden yukarı çıktım .

Odama gidip altıma eşofmanımı geçirdim üstümü değiştirmedim. Aşağıya indiğim de sofrayı kurmuşlardı hatta yemeğ'e bile başlamışlardı "Ne gıcıksınız ya insan bi bekler." dedim Selim de "Kızım sende çabuk gelseydin toprak acıkmış bizde beklemedik." dedi. Bende sandalye'yi çekip oturdum yemeklerimizi yerken Selim "Siz yemeğinizi yiyin ben bir tuvalete gidip hemen geliyorum" dedi ve kalktı. Toprakla yemeğe devam ederken 1 saat sonra işe gideceğim aklıma geldi iyi de nasıl gidicem ben ya Selime çaktırmamam lazım acaba Topraktan istesem Selim'i alıp başka bir yere götürürmü ki? "Toprak" dediğimde kafasını kaldırıp sırıtarak bana baktı "Efendim" dedi ve gayet samimi idi. "Şey Selimide alıp başka bir yere gitseniz olur mu?" dedim. "Niye sevgilini mi çağıracaksın?" dediğinde "Ne diyorsun sen ya ne sevgilisi?" dedim "Ne yani sevgilin yok mu?" dedi ve şaşkın bir şekilde bana baktı. " Belki var belki yok sanane sanki bilmiyorsun çalıştığımı işe gidiceğim" dedim ve direk bana dönüp "Selim çalıştığını bilmiyor mu?" dedi "Sence bilse senden böyle birşey istermiydim?" dedim "İyi tamam bende o iş." deyip bana samimi bir şekilde güldü. Selim merdivenlerden inerken toprak bana göz kırptı ve Selim'e dönüp " kardeşim git hazırlan sana çok güzel bir gece yaşatacağım" dedi. Selim şaşırdı bana bakıp "Selin evde tek kalabilir misin?" dedi. Sesim biraz heyecanlı biraz da titreyerek "evet kalabilirim" dedim.

TESADÜFHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin