Merhaba arkadaşlar yeni kitabımla karşınızdayım. Aslında kitabı cuma günü gece 12 civarı yayımlamayı düşünüyordum ama yayımlayamadım. Bu konu hakkında fazla konuşmak istemiyorum doğrusu bu yüzden emen bölüme geçelim.
Bölümü beğenmeniz dileği ile ❤
🌈🌟🌈🌟🌈🌟🌈🌟🌈🌟
" İnsanlar kırar ,döker, incitir. Bunu nereden mi anladım ben? , bunu ben tam 8 ay önce yani 70 yıllık uykudan uyandıktan sonra anladım. Ama sanki o farklıydı diğer herkesten farklıydı, bunu onu ilk gördüğümde anlamıştım. Onu ilk gördüğümde biraz sinirli ve uykusuz görünüyordu ama yine de fazla harikaydı. Esmer teni, dağınık saçları, çikolata rengi gözleri... herşeyi ile muhteşemdi yani. İlk uyandığımda kimseyi tanımıyordum ve tanımak istememiştim ta ki Tony karşıma çıkana kadar...
Tony'i gördüğüm andan itibaren onu tanımak istedim ama ilk başta sadece arkadaş olarak.
İlk bir kaç ay çok sert davrandı bana, hatta hiç konuşmadı. Onun için evinde kalan yardıma muhtaç biriydim sadece. Sonra ben bir gün odamda kitap okurken odamın kapısı çaldı. Gelen kişiyi tahmin edebiliyordum doğrusunu söylemek gerekirse heyecanlanmıştım.
Boğazımı temizleyip "Gir" dedim. Kapı biraz açılınca içeri harap olmuş bir Tony'i girdi. Tır çarpmış gibiydi daha çok. Tony sendeleyip yere düşeceği sırada yanına fırladım adeta. Tony'i kollarından yakalayıp yatağımın üstüne oturttum.Tony " Hepsi senin yüzünden hepsi." dedi bir anda ağlamaya başladı. Bir yandan ağlarken bir yandan da göğsümü yumrukluyordu. " Senin yüzünden babam beni hiç sevmedi." "Hepsi senin suçun." dedi ağlamaya devam ederken. Dedikleri ile şok ediciydi. Gerçekten benim yüzümden miydi bunlar?
Hiç düşünmeden Tony'in kafasını göğsüme bastırdım. (Sahiplenici erkek tutuşu xjadaidhw)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mühür (Stony)
FanfictionZamanla bazı şeylerin değişmeye başlaması... Mesela zamanla birbirine daha çok bağlanan iki adam gibi... *hikayenin hakları ironkebelek (sudenaz) ve iremderman'a aittir*