3.Bölüm

719 33 6
                                    

Medya bayağı hoşuma gitti :D

∞♪∞♪∞♪∞♪∞♪∞♪∞♪∞♪∞

Odaya dolan güneş ışıkları ile yavaşça gözlerimi araladım. Tony kollarını belime dolamış bir şekilde uyuyordu. Tony'i uyandırmadan kolunu üstümden çekmeye çalıştığımda belime daha sıkı sarılıp kaşlarını çattı. Normalde çatık kaşları ile sert duran adam gitmiş 5 yaşında kaşlarını çatmış bir çocuk gelmişti sanki. 

Tekrar kalkmayı denediğimde bu sefer başarılı olmuştum. Tony'in üstünü örtüp kollarının arasına bir yastık yerleştirdim. Sessizce odadan çıkarken son kez Tony'i kontrol ettim. Kapıyı kapatıp odama doğru ilerlemeye başladım.Her sabah yaptığım gibi bu sabah da koşuya gidecektim.

Odama girip üstümdekileri çıkartıp yeni bir eşofman altı ile t-shirt giydim. Spor ayakkabılarımı da kutusundan çıkartıp ayağıma giydim. Üstümden çıkardığım kıyafetleri katlayıp yatağımın üstüne yerleştirdim. Her yeri toplayıp odadan çıktım.

Evden çıkmadan önce mutfağa uğradım. Dolaptan su şişesi alırken gözüm kahvaltılıklara kaydı. Acaba Tony'e kahvaltı hazırlayıpta mı gitsem? Şimdi Tony uyanınca kendine kahvaltı hazırlamaya üşenirdi. Hem fazlada zamanımı almazdı, Tony kalkana kadar sabah sporumu yapardım. Hemen boş bir kap ve çatal alıp tezgaha yerleştirdim. Dolaptan yumurta, peynir, zeytin, süt, tereyağı, domates ve salatalık alıp onları da tezgaha koydum.

Yumurtayı kaba kırıp çırparken çok az bir miktar tuz ve süt ekledikten sonra biraz daha çırpıp kenara koydum.Bir tane tava çıkartıp ocağa yerleştirip altını açtım. Tavaya az bir miktar tereyağı koyup erimesini bekledim. Sonunda çırptığım yumurtayı tavaya boşalttım. Omlet pişerken domates ve salatalığı yıkayıp bir tabağa doğradım. Pişen omleti de alıp tabağa koydum. Dolaptan vişne suyunu alıp bardağa koydum. Hazırladıklarımı bir tepsiye koyup Tony'in odasına doğru ilerlemeye başladım.Sessizce kapıyı açıp Tony'in odasına girdim. Hala uyuyordu. 

Kahvaltı tepsisini yatağın yanındaki komidine koydum. Çalışma masasının üstünde duran not kağıdından bir parça kopardım bir tanede kalem aldım. "Günaydın Tony. Ben sabah koşusuna çıkıyorum haber vermek istedim belki gelince bir şeyler yaparız?

 Sabah uyanınca büyük ihtimalle kendine kahvaltı hazırlamaya üşeneceğin için ben hazırladım. Kahve yapıcaktım ama sen uyanana kadar soğurdu, sende soğuk kahve sevmiyorsun zaten o yüzden vişneli meyve suyu koydum.Kalkınca mutlaka kahvaltını yap. 

Gelince konuşalım."

Not kağıdını tabağın kenarına sıkıştırıp odadan çıktım. Su şişemi ve müzik çalarımı alıp evden çıktım.

🌈 🌈 🌈 🌈 🌈 🌈 🌈 🌈 

Tony'in ağzından devam ;

Uykumun ırzına geçmek istercesine odaya dolan güneş ışıkları ile yavaşça araladım gözlerimi. Huysuzca üstümdeki örtüyü atıp bacaklarımı yataktan aşağı sallandırdım. Esneyip oturduğum yerden gerinirken etrafıma bakındım. Gözüm komidinin üstündeki özenle hazırlanmış tepsiye takıldı. Ayaklanıp tepsinin yanına gittim. Kenarında Steve'in el yazısı olan bir not vardı. Notu okurken istemsizce yüzüme bir gülümseme yayıldı. 

Notu çalışma masamın üstüne bırakıp banyoya gittim. Yüzüme soğuk bir su çarptım. Soğuk suyun etkisi elektrik akımı gibi tüm vücuduma yayılmıştı saniyeler içinde.Banyodan çıkıp, Steve'in hazırladığı tepsiyi alıp aşağı indim. Tepsiyi mutfak masasının üstüne bırakırken, kendime bir bardak su doldurdum. 

Suyumu içtikten sonra Steve'in hazırladığı yiyecekleri yedim. Bulaşıkları makineye yerleştirip, odama gittim. Üstüme uzun kollu siyah bir t-shirt, altıma koyu gri bir kot giydim. 

Fazla sıkılmıştım acaba Natasha kendi katında mıydı? En iyisi gidip bakmaktı.


  ∞♪∞♪∞♪∞♪∞♪∞♪∞♪∞♪∞ 

Biliyorum biraz kısa bir bölüm oldu kusura bakmayın ama sizi daha fazla bekletmek istemedim.

Şimdiden yorumlarınız ve voteler için teşekkürler ♥ Yorum atmayı unutmayın :3  

Mühür (Stony)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin