Medya kwfjfhojlhrfıghfo çok tatlı :D
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Steve'den devam;
Yenilmezler kulesine girerken, Natasha'nın katına doğru asansörle çıkmaya başlamıştım. Aklımda bir fikir var ama Natasha'nın da yardımına ihtiyacım var. Asansör Natasha'nın katına gelince asansörden indim. "Natasha müsait misin? Senle konuşmam lazım." diye seslendim salona bakarken. Natasha mutfağın kapısından kafasını sarkıtıp "Müsaitim Steve. Mutfağa gel." diye cevap verdi.Mutfağa doğru ilerlerken
Natasha "Sanada sandviç hazırlayayım mı?" diye sordu. "Hayır teşekkürler pek aç değilim." dedim, başıyla onaylayıp masaya oturdu. Dolaptan portakal suyunu alıp iki bardağa doldurdum. Bir bardağı Natasha'ya diğer bardağı da kendim aldım. Boş bir sandalye çekip otururken, "Ne hakkında konuşacaktık?" dedi sorarcasına bakarken. "Şey ben galiba açılmaya karar verdim." dedim bardağımla oynarken.
Natasha içtiği meyve suyunu yan tarafına püskürtürken öksürmeye başladı. Anın paniği ile Natasha'nın yanına giderken hafif bir şekilde sırtına vurdum. Natasha eliyle dur işareti yaparken öksürmekten sulanmış gözlerini yüzüme şaşkın bir şekilde bakarken, "Ciddi misin?" diye sordu.
Başımla onaylayıp "Artık dayanamıyorum o kadar tatlı ki söylemek istiyorum ama bilmediği için ağzıma tıkılıyo tüm kelimeler. Hem aklımda bir sürpriz fikiride var." dedim. Ellerini iki yana açıp masaya koydu oturduğu yerden, "Plan ne?" dedi bir anda ciddileşirken. Kafamda plandığım kısmı Natasha'ya anlattım.
"En önemli kısmı senin Tony'i oyalayacaksın ben burda sürprizi hazırlarken. Artık onu sevdiğimi söylemek istiyorum." dedim. "Tabi kide yardım edeceğim sana merak etme." dedi sıcak ve içten bir şekilde gülümserken. Mutfak kapısından içeri Tony girince telaşla ayağı fırladım. "N-ne zamandır o-oradaydın Tony." dedim kekelerken.
Tony neden telaş yaptığımı anlamayan bakışlar atarken " Daha yeni geldim sadece son cümleyi duydum. Demek birisini seviyorsun Yüzbaşı." dedi ilk başta keyifli gelen sesi sonlara doğru durgunlaşırken. Yanıma gelip omzumu sıkarken "Sonunda birini sevmene sevindim." dedi. Doğrusunu söylemek gerekirse birazcık rahatlamıştım ciddi anlamda böyle öğrenmesini istemezdim.
Natasha boğazını temizleyip tüm dikkati üstüne çekti. "Tony benimle alışverişe gelir misin?" dedi gülmemek için kendini tutarken. Tony tam itiraz için ağzını açmışken "Steve benle gelemez çünkü Fury az önce bir görev için onu çağırdı ve şuanda yeterince geç kalıyo." dedi 'geç kalıyo' kısmına baskı yaparken. Ensemi kaşıyıp "Benim gidip hazırlanmam lazım sür-öhm görev için." dedim. Az kalsın pot kırıyordum. "Sonra görüşürüz." dedim Tony ve Natasha'ya el sallarken.
"Kendine dikkat et moruk." dedi Tony gülerken. Natasha "Aynen dikkat et kendine." dedi el sallarken. El sallaması daha çok 'az kalsın pot kırıyordun!' dermiş gibiydi yani ben öyle anladım.Mutfaktan çıkarken derin bir nefes aldım. Tony az kalsın öğreniyordu. Kendi katıma inip üstümü değiştirdim ve kuleden de çıktım. Bugün yoğun bir gündü ve elimi hızlı tutmam gerekiyordu. Akşama kadar yetişmesi gereken bir sürpriz vardı.
🙈 🙈 🙉 🙉 🙈 🙈 🙉 🙉
Merhaba kfhhgefh aslında bölümü biraz daha uzun yazacaktım ama dayanamadım atayım dedim :3 Yarın büyük ihtimalle bir bölüm daha atarım ve o biraz daha uzun olur diye düşünüyorum :D
Şimdiden yorumlarınız ve voteler için teşekkür ederim *-* Herkese iyi akşamlar ♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mühür (Stony)
FanfictionZamanla bazı şeylerin değişmeye başlaması... Mesela zamanla birbirine daha çok bağlanan iki adam gibi... *hikayenin hakları ironkebelek (sudenaz) ve iremderman'a aittir*