Capitolul 1

454 34 9
                                    

- Haide, Em'! O sa intarziem, la naiba! Am strigat de la parter, incaltandu-mi tenisii negri.

Mi-am apucat ghiozdanul mic de pe podea, l-am pus in spate si m-am sprijinit de usa. Pasii fetei s-au auzit tropaind pe scari, iar Emma si-a facut si ea aparitia, in cele din urma, si mi-a repetat miscarile.

- Chiar nu vreau sa vad rezultatele, zise Emma continuand sa-si faca nod la adidasi. Mi-am dat ochii peste cap la replica ei, si am inceput sa bat usor din picior de nervozitate.

- Mereu zici asta si iei note mari. Taci din gura!

Ea mi-a scos limba, iar eu am facut la fel. Eram pregatite sa iesim pe usa, cand vocea mamei ne-a captat atentia.

- Fetelor! Poftiti! Spuse si ne inmana doua pungi de carton. Ne-am uitat amandoua in ele si am vazut 2 sandwhichuri cu branza, preferatele noastre.

- Mersi, mama! Am imbratisat-o scurt si am iesit din casa.

- La revedere, doamna Clark!

- Bafta, fetelor! Am auzit-o strigand inainte sa inchida usa apartamentului.

Am coborat rapid scarile blocului mic si vechi si am iesit in strada. Privirile deja cercetau locul in cautara unui taxi, dar, naiba sa le ia, nu era nici unul!

- Mai usor, Speedy-Gonzales! Au, au! Se vaita cand ma ajunse din urma. Unde te grabesti, mai? Nu se fac ore. Doar mergem sa vedem daca mergem in iad sau rai, ridica din umeri incercand sa para indiferenta.

- Emma...

- Da, bine, imi e frica! Ok? Izbucni si gesticula ciudat. Lou', stii cat de mult vrem la arte.

Se aseza pe o banca de langa bloc si isi sprijini fata in palmele ei micute. M-am dus langa ea si mi-am pus o mana dupa ea si am imbratisat-o strans.

- Em', de cate ori nu am avut eu dreptate?

- Uhm, niciodata? De ce? Ce legatura are asta?

- Ei bine, eu zic ca amandoua o sa intram la facultatea aia afurisita si o sa avem o vara minunata ca am scapat de toti derbedeii din liceul ala putrezit! Si o sa calatorim in toata lumea si o sa ne casatorim cu o pereche de gemeni, unul Rupert, iar celalalt Jake-

- Pariez ca Rupert e luat, interveni ea zambind.

- Epf, Jake tot al meu ramane.

- De ce-l iei tu pe Jake?

- Care-i problema? Am ras. Arata la fel!

- Dar numele nu arata, ma privi ridicandu-si o spranceana, iar eu mi-am rotit ochii.

- Uite! Ceea ce vreau eu sa-ti zic e ca totul va fi bine. Si daca pierd, iti voi da 20$. Ok? Am intins o mana, iar ea mi-a apucat-o increzator, un ranjet aparandu-i inapoi pe fata.

- Ok.

...

Am coborat din autobuz, direct in fata liceului Cooper Cove: locul care m-a facut sa-mi urasc ultimii 2 ani din viata, iar daca nu imi aveam grupul de prieteni probabil inca zaceam intinsa pe undeva prin subsol. Nu o sa vorbesc despre asta.

Emma m-a tras dupa ea prin multimea de elevi cunoscuti, pana am dat de ciuful cret al lui Harry,James, Dean, Alec, Jace si Dory. Avem un grup mare, ce pot spune. Dar cu cat eram mai multi, cu atat ne aparam mai bine in fata popularilor. Pot zice ca ne completam reciproc.

- Au aparut?! Au aparut? Intreba Emma deja super-agitata.

- 'Neata si tie, Roberts, pufni Harry langa mine si am chicotit.

THE ROAD TRIP (H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum