Heey! Povestea participa la #Wattys2016 si la categoria TRAILBLAZERS.
Ar fi de un mare ajutor daca ati lasa o parere cat de scurta sau un vot. Va asigur ca nu o sa va ia prea mult ;)
--------- ---------- ---------- ---------- ---------
Ochii mi s-au deschis brusc cand m-am simtit zgaltaita puternic. Mi-am intors capul si am vazut-o pe Emma privindu-ma speriata.
- Te-ai trezit? Intreba ea dupa ce mi-am frecat ochii ca sa mai reduc din ameteala. Am vazut-o si pe Dory intr-un colt, privind pe mica fereastra din usa.
- Ce s-a intamplat? Am intrebat, ridicandu-ma in sezut.
- Harry a disparut, zise, iar eu mi-am marit ochii de uimire. M-am intors pe toate partile sa verific cu ochii mei ca el chiar nu mai era in pat. Instant, mi-am adus aminte de ce se intamplase cu cateva ore in urma intre noi, simtind o multime de fiori strabatandu-mi corpul.
- Stai, cum?! Poate e la baie.
- Am verificat si acolo. Nici urma de el. Interveni Dory.
- Stai... Cum v-ati trezit?
- Emma a auzit niste sunete in camping si ne-a alertat. James a iesit primul ca sa se asigure ca ajungem la voi. Cand colo, doar tu erai...
Oare ce naiba l-o fi apucat pe Harry sa iasa la ora asta acum in padure? De ce nu m-a trezit sa ma anunte?!
- Unde sunt ceilalti? Trebuie sa vina-
Emma a fost intrerupta de tropaitul baietilor peste lemmnul putred al casutei. Usa s-a deschis larg, iar cei 4 si-au facut loc in micuta camera de doar 2 persoane.
- Sunteti bine? L-ati gasit? Am intrebat rapid, ridicandu-ma in picioare. Dean a dat negativ din cap si s-a asezat pe marginea patului meu.
- Am verificat in jurul campingului sa vedem daca zace lesinat pe undeva, raspunse. Am inspirat adanc inainte ca el sa continuie. Se pare ca el era seful in situatia asta.
- Voi stati aici, iar noi vom da o tura imprejur sa vedem daca...
- Vin cu voi! Am spus rapid. E vorba de Harry aici. Mi-as da si viata pentru el!
- Louisa, chestia asta nu e de gluma. Jace o sa ramana cu voi aici.
- Si daca dati din nou nas in nas cu lupul ala cu ce va duceti? Cu crengi rupte din copaci? Pufni Dory din stanga lui Alec.
Dean se ridica in picioare si isi duse mana la spatele blugilor, scotand ceea ce speram sa nu vad vreodata in viata mea.
- E... E de jucărie, nu? Am intrebat balbaindu-ma si holbandu-ma la revolverul din mana lui. Trase de o chestie si a parut ca il incarca. Am înghițit in sec si mi-am indreptat privirea catre Emma, dar ochii mei au aterizat si pe arma din mana lui Alec. De unde drace au ei arme?!
- Super, mai ramane sa scoateti si o grenada din par si o sa ma simt in siguranta. Dory isi dadu-se ochii peste cap si isi impinse ochelarii negri inapoi pe nas.
Dean o ignora si isi facuse loc printre ceialti pana la usa.
- Nu iesiti din casa. Daca nu ne intoarcem, incuiati tot si asteptati pana dimineata. Zise si parasi incaperea. Super plan. Noi asteptam cat timp ei pot fi sfasiati de zeci de ori.
Restul baietilor l-au urmat si i-am vazut indreptandu-se spre masina acestuia. Dean a deschis portbagajul si a mai scos un pistol si cateva lanterne care le-a impartit la fiecare. De unde are el asemenea chestii si de ce nu am stiut niciodata de ele?
CITEȘTI
THE ROAD TRIP (H.S)
Hombres LoboO excursie la munte impreuna cu cei mai buni prieteni, fara parinti, fara reguli. Suna tentant, nu-i asa? O saptamana in natura, in Maple Valley, un loc in care pe timp de zi ti se pare in tocmai paradisul, dar de la lasarea intunericului isi arata...