Dua ve aşkla. Şiirli günler.
İnsanlara kendimizi sevdirmek için mücadele edermişcesine emek sarfettiğimiz ve sevdiklerimize bizi sevdiğini belli etmesi için yalvardığımız illegal bir arena'nın olduğu çağın içinde bir avuç insanız. Karşıdakini mutlu etmek sizden ne eksiltebilir ki efendiler? Ölüm neden sevdiklerimizden bizi ayırırken yaşayamadığımız duygular için isyan etmeye meyil edecek bir eylem haline gelsin? Hayat kısa, bırakın kuşlar uçsun, gemiler batsın, siz bir insanın limanıysanız limanı taşıyın geminin bağrına. Sonra gemi batınca ne denizin ne limanın bir önemi kalmıyor. Neden iyileri kaybetmek için bu kadar heves?
Musalla taşının başucunda iyi bilirdik demek ne kazandırır insana? Yerli yersiz ağlayışlarınızı duyuramadıktan sonra var mı gerek gören göz gibi klavuza? Size ölümüne ihtiyacı olan insanları darmadağın etmeyin. Zaten Allah kaktüs'ü yaratmış, insandan kaktüs mü olurmuş bırakın o çölün olsun, siz bahara teslim olun çiçek gibi doğun sizi seven insanların kendi içlerinde yaşattıkları o masum bahara.
İç çekiş gibi olmasın kelimeleriniz, söyleyin sevdiğinizi. Müslüm GÜRSES'in dediği gibi sevmeden,sevilmeden bu hayat çekilir mi? Yılmaz ERDOĞAN abim'in dediği gibi sevdiğinize ''sana bakmak, Allaha inanmaktır'' diyin.
Ve size bembeyaz olan insanları siyaha çalmayın, ateşten gömlek giydirmeyin, cennet elbisesi gibi ak olup siz üstüne elbise olun. Velhasıl kelâm tüketmeyin, ölmek isteyecek kadar bunaltmayın değerli insanları.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
''BİR AVUÇ HÜZÜN''
شِعرBu kitap intihar teşebbüsünde bulunmuş kelimeler ve cümlelerden oluşmaktadır sayın okur. Sana 24 saat zaman veriyorum kararını ver.