2. Starej motýlák...

350 25 9
                                    

Chtěla bych moc poděkovat za pozitivní komenty. Díky moc 😇

*Adrien
Musím jí nějak hezky naznačit, že už musím jít.

Plagg mi právě oznámil že Lišaj vyslal dalšího Akumu a tím pádem i dalšího padoucha. (Jak to mám nazvat? Nic lepšího než padouch mě nenapadá...)

Jak jí to mám jako říct? Když jí řeknu že už mě to tady nebaví tak ji sklamu. A ještě k tomu bych lhal. Práce s Mari je jako pracovat s mým otcem. Akorát mnohem zábavnější.

Moment! Otec, práce, focení! No jasně! Stačí říct že mám focení. "Mari já už asi budu muset jít." začal jsem opatrně. "Proč? Už tě to nebaví?" zeptala se smutně a dívala se mi při tom do očí. Její oči... Jsou mi odněkud povědomé. Tak krásně modré. Vypadají jako, kdyby patřili Ladybug. Ladybug?!!

"Dneska mám ještě focení," řekl jsem nakonec zmateně.

"Rychle nemáme čas!" vříská mi v hlavě Plag. "a jestli nedorazím včas tak mi Nathalie vynadá." podotk jsem. "Dobře." řekla a doprovodila mě rychl ke dveřím. "Bylo to fajn." řekl jsem. "Ji-o tz-to bytlo." vykoktala. Zčervenala. Asi se styděla. Ale je při tom roztomilá.

"Tak co zítra? Zase po škole?" zeptal jsem se. "Ju-o san-ně, teda chci říct jasně!" odpověděla mi. "Tak ahoj zítra ve škole!" řekl jsem a odešel z jejího patra.

"Naschledanou." rozloučil jsem se s jejími rodiči. "Naschle chlapče!" Odpověděli mi a vyprovodili mě. Hned jak jsem vyšel z pekárny vyletěl z mé vesty Plagg. "Pomaleji to nešlo? To se ti ta Marinett tak líbí nebo se ti nechce do boje?" Řekl můj kwami trochu naštvaně. "Nech si ty blbý fóry..." Řekl jsem otráveně. "Plaggu drápky!" Vykřikl jsem.

Objevila se zelená záře a už tam nestálo mé modelingové já, ale Chat Noir. Rozběhl jsem se směrem ze kterého jsem slyšel hluk. Stál tam... Howthmonth?! (Jak se to vlastně píše?)

"Chat Noire! Ladybug! Vylezte ze svých skrýší!" Zařval. Byla z něj i na tu dálku cítit velká zlost. "A hele! Starej Motýlák vylezl." Řekla černými tečkami posetá hrdinkad s humorem. "M' Lady." Řekl jsem a políbil ji na ruku. "Až po boji Chate!" Řekla už s vážnou tváří a vyběhla do boje.

Bylo na čase utkat se s naším největším protivníkem. "Už mě nebaví pořád vysílat do boje mé neschopné pomocníky! Přijďte se utkat v boji Miracul proti Muraculu!" Bylo poznat že to myslí váženě.

"Emm... Sorry?" she said. (POZASTAVENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat