Глава 10-Повярвай

56 4 0
                                    

"Гледна точка на Траян"


Тази вечер е най-странната в живота ми.Първо направих кекс,второ обясних се в любов на ангел като Софи и трето ме нарекоха "мечо" което наистина е странно.

Но най-хубавото е,че в момента в ръцете ми е момичето в което съм влюбен.Много ще съм щаслив,ако успея да я убедя,че не съм като боклука Зейн и въобще като другите.От както се запознах с нея,мисля само за нея,мечтая само за нея,но не да е в леглото ми,а да сме заедно за цял живот.Да седим да гледаме филм заедно,да се разхождаме заедно,да се храним заедно,да се къпем заедно,да караме колело заедно,да правим всичко възможно заедно и мисля че ако тя иска да е с мен ще ме направи най-щасливия на света.

Обещавам си,че ще я накарам да иска само мен...

Събудих се преди Софи,станах много леко и тихо за да нея събудя.Погледнах я и наистина е ангел,същински нежен,чист,невинен,чувствителен ангел.Излезнах от стаята тихо и слезнах,започнах да чистя кухнята,след като бях готов,реших да направя закуска на слънчицето ми.За час направих,пържени филийки. Наредих масата и се качих да събудя слънчицето ми.Приближих се до нея и я целунах по-бузата,после по-нослето,после по-вратлето и се събуди.

-Добро утро слънчице.

-Добро утро мечо,защо си станал толкова рано?-попитаме и се засмях.

-Ами не е рано,хайде оправи се,аз те чакам долу на закуска,направил съм филийки и чай.

"Гледна точка на Софи"

Мечо стана и излезе от стаята.Повъртях се малко за да се посъвзема,станах изкъпах се и облякох черен клин и червена широка туника,косата я оставих спусната и вече съм готова.

Слезнах долу и видях масата,толкова се е постарал милия.Закуската беше доста вкусна,може да са само филийки но важен е жеста,а й бяха толкова сладки,все пак са направени от мечо.

-Какво ще правим днес?

-Днес няма да мога да излезнем,защото имам работа,но ти обещавам че утре ще се реванширам.-съобщи ми и му кимнах.Стана ми тъпо,снощи ми каза че ще направи всичко за мен сега има работа,ама за каква се мисля,пф много съм тъпа.

Мечтан животWhere stories live. Discover now