Глава 16-Ергенско парти

86 3 0
                                    


"Неутрална гледна точка"

Дните който прекарваха сгодени София и Траян бяха страхотни,по-цял ден се прегръщаха,целувах и си доставяха удоволствие един на друг.Дори и за минута не се оставяха намира,но на никой не му пречеше това.След като вече са сгодени е време за сватба,всичко беше организирано,дори и ергенското и моминското парти.София стоеше в хола с приятелките си и майка си.Те решиха моминското парти да не е навън,а в къщата,просто пижамено парти между жени.Или поне само Софи си мислеше така.Всички се бяха насъбрали в хола на лека музика,в ръцете си държаха по-чаша червено вино.

-София имам една изненада за теб-съобщи Суледад и се усмихна широко.Всички започнаха да се смеят,но само София не знаеше за какво става на въпрос.
На вратата се звънна и Суледад отвори,от нея влязоха три високи,мусколести момчета,облечени с полицейски дрехи.

-Нека купона да започне-извикаха момичетата в хор,но без Софи.Изведнъж музиката стана бавна като за стриптийз. Едното от момчетата се приближи до бъдещата булка и започна да се съблича и да танцува.Но тя няма никакво желание за друг,освен нейния мечо,щеше да се радва ако това действие го правеше мечо а не този тук.Стриптизьора вече беше само по боксерки,тялото му беше стегнато и красиво,той ръката на Софи и вдигна на крака,започна с ръце да опипва тялото й.Софи не и беше приятно това действие и се отдръпна от него,но момчето беше нахално и отново я придърпа към себе си.

-Остави ме на мира-извика Софи и всички се обърнаха към нея.

-Софи добре ли си?-попита я Дони и се приближи до нея.

-Да,просто се сетих за Зейн,когато се опита да ме изнасили...-сълзи започнаха да се стичат от очите й.Суледад и другите момичета изпратиха стриптизьорите и отново всички седнаха на дивана до Софи.Никой не разбра защо Софи реагира така,да тя им обясни,но тази случка беше толкова отдавна,не може да е само това.Ана пусна тиха и успокояваща музика и започна да разказва някаква смешна случка и всички се вече бяха щастливи.

Траян беше в неговата къща с приятелите му.Всички обсъждаха как от утре няма да е свободен за цял живот.Единия от приятелите му предложи да  отидат на клуб,първоначално не беше съгласен но се съгласи да отиде,ако седят малко там.Малко по-късно всички влизаха в някакъв известен клуб.Стаята беше пълна с момичета,наполовина голи,наполовина пияни и напълно готови да си легнат с него.Цигарения дим,изпаренията на питиетата и силната музика бяха достатъчно омайващи,но той изглеждаше напълно трезвен и с бистър ум.Мина покрай загорелите голи тела,усмихна се доволно,без дори и да погледне и продължи да върви с приятелите си.Всички седнаха на най-крайното сепаре в клуба.Лукас е един от компанията и отиде до бара за да вземе нещо за пиене,когато се върна с поръчката с него имаше едно момиче.То беше облечена с потник на който имаше дупки и много къса пола,беше обула и много високи токчета.Приличаше на уличница и за това останалите момчета не и обърнаха внимание.Траян си погледна телефона на който имаше снимка с София се размечта как сега е с нея в леглото и се прегръщат.Приятелите му го видяха и  един от тях му грабна телефона.

-От утре ще си постоянно с нея бе човек,сега трябва за последно да се позабавляваш!-обади се друг от компанията.Но на Траян не му е до забавления сега,той просто  иска да е с нея,да е с неговата кралица.

-Не искам нищо,искам да се прибера-съобщи,стана от мястото си и се запъти към изхода.Докато вървеше се чуваше силната музика и много слабо гласовете на приятелите му който го викаха да се върне при тях.Траян ги игнорира и излезе от отвратителното място.Качи се в колата му и потегли към къщата на бъдещата си съпруга.

Няколко минути по-късно стоеше пред входната  врата на Софи,звънна на звънеца и зачака някой да му отвори.Когато Софи му отвори се учуди защо той е тук,но все пак бързо го прегърна и се целунаха.Целувката им беше толкова страстна все едно не са се виждали от години,а всъщност е от часове.

-Не мога да седя без теб мила-каза Траян когато прекъсна целувката.

-И аз съм така,но от утре всичко ще е различно-отговори Софи и отново се целунаха.

Отново влюбените се отнесоха в света на любовта.


Мечтан животWhere stories live. Discover now