Medya:Kızların kombinleri (ne koyacağımı bilemedim)
KEYIFLI OKUMALAR
GEÇMIŞ;
Bir baktım hiphizli araba bana dogru geliyor tabi birşey yapamadan araba bana çarptı, sonra heryer karanlık olmaya başladı.
4.bölüm
Şaka şaka öyle şeyler hep filmlerde yada kitaplarda oluyor yeminlen araba zaten son model bir durdurdu bacağıma deyip durdu onu da fazla hissetmedim zaten arabanın içinden biri çıktı tabi ben bakmadım neden çünkü bacağıma bakıyorum hissetmedim ama baya fazla hasar almışım bacağım resmen mosmor ve kan geliyor. Arabadaki adam yanıma gelmeye tenezzül etmeyip orda durmuş bana bakıyor of yavrum be ne kadar yakisik--- kes sesini Erva adam seni takmıyor bile tabi ben dururmuyum hayır ama o benden önce başladı. " Ee kızım niye atlıyon arabanın önüne, anladık son model araba diye önüne atlamalar" etrafıma baktım bana mı diyor bir baktım it yavrusu bana diyor " ben mi atladım lan arabanın önüne bilerek malmısım senin bokum araban için canımı tehlikeye atıyım manyağa bak be, kendisi son sürat gidiyor bana çarpıyor sonra suçlu ben tabi ya oh ne güzel suçu bana kakala kaç " sustum adam dediklerime sinirlenmiş gibi ama acelesi varmış gibi saatine bakıp bana döndü. " bak kızım uçağa yetişcem acelem var çık önümden " ama ne güzel işte kaçır sanki çok fifi " banane kaçır benim mi suçum kaç saat var" " 25dk var kaçırırsam seni bulup öldürürüm yada parasını senden alırım " yuh lan allah bilir ne kadardır bunun uçak bileti " halla halla ben niye veriyorum kendin bana çarptın uçağını da kaçır " ne istiyom adamdan bende bilmiyorum adam dediğime bakmayın benle aynı yaşta yada bir yaş büyük "kızım çık önümden acelem var para mı istiyon al " önüme 200 TL attı benim sinir tavan " bana bak zengin ehliyetsiz züppe sen beni ne zannediyon lan bana bak bu parayı alıp senin önemli yerine sokarım anladın mı lan beni, herşeyi parayla yapamazsın hele bana dilenci muamelesi hiç yapamazsın" sinirden patlama derecesine geldim, gözlerimi heryerde gezdirirken arabada durdu lan bu araba tanıdık geliyor plakaya baktım aha yaktım çırani bu o araba lan bana çarpmak üzere olan araba "halla halla yaparsam nolur arabamın üstüne atladın önümden çekilmiyorsun ve acelem var ne vermemi bekliyorsun" oha fesat anlıyım mi yok anlamıyım dimi anlamıyım sorayım mı dur düşünürüz laf sokayım ilk önce " fesat anlayım mı yada dur sen bana çarptın hem bu ikinci çarpma derecen tamam mı " " kızım daha yeni görüyorum seni ne ikinci çarpması " tabi hatırlamaz " bir kere ben yolda gidiyordum sen son sürat benim dibimden geçtin hemde dün hatirladiysan " böyle bir düşündü "ha demek o kişi sendin benim arkamdan saydıranda " ha hatırladı bari bu da iyi " yok ya arkandan nedeseydim allah razı olsun mu bana çarptığın için " saatine baktı " geç kaldım lan çık önümden " yazık lan acıdım çıktım zaten sinirden dibine kadar girmiştim çocuğun " aferin akıllı kız seni, bacağına pasuman yaptırsan iyi olur " diyip gaza bastı. "ŞEREFSİZ" diye bağırdım . Gerçekten şerefsiz ya kitaplarda böyle olmuyordu ya çocuk kucağına alıp evine götürüyordu. Offf herneyse kafaya taktığıma bak hem zaten evime götürse mahalle kafama üşüşür. Zor bela eve gittim yürüyerek, koşunca daha fazla acıyordu zaten yolda insanlar bana bakıyordu çok pis canım sıkkındı. Şerefsiz ya aferin diyor bide akıllı kızmış sikiyim senin akıllı kızını bide pasuman yaptır diyor sen demesen yapmicaktim zaten yarabbim ya.. Eve geldiğimde anneme seslendim "anne" "gel buraya " oturma odasına gittim oturdum bacağıma bakmaya başladım, o bana baktı ben ona baktım bu bakışmayı anam bozdu "kız ayağına noldu" "bir şerefsiz bana çarptı" dedim kızlarda burdaydı hemen imalı bakışlar atmaya başladılar neden diye sorarsanız böyle şeylerde aşk başlıyormuş bilmem ne bilmem ne onlar tabiki de abiciğimi bilmiyor aslında esmadan sonra onu hala sevdiğimi bilmiyorlar. Bilmelerine gerek de yok, çünkü onu unutcam erken yada geç unutulacak. Kızlara 'kesin öyle bakışlarınızı ' bakışı atıp önüme dönüp anneme " okul niye çağırıyor çok mu özlemiş beni" gerçekten ama niye cagriyorlar "bilmiyorum gidip bakın bakıyım ne diyorlar" ben "bacağımı temizleyip gidelim" ayağa kalkıp banyoya doğru gittim pansuman eşyaları felan yok bizim evde, suyla sildikten havluyla kuruladım elimi yüzümü yıkayıp çıktım kızlara işaret verdim tabi bunlar mal anlamadılar bana bakıyorlar "kalkın lan gidip bakalım yine kimin günahını alıcaklar anne gidiyoz " ayakkabımı alıp dışarı çıktım çünkü bizimkiler oyle bir giyiniyorlar ki dışardan baksan kız kavgası var sanarsın o kadar düşünün ayakkabımı giyip doğrulduğumda kızlar giyip beni bekliyorlar tabi bunların merakları önce geliyor hemen Didem başladı" kız kimdi o çocuk yakışıklı mı " nerden biliyor erkek olduğunu belki kız "ya kızsa nerden biliyonuz erkek olduğunu" Mina " gerizellam bu konuşmada belli ettin hem hangi kıza şerefsiz denir " hepimiz bir anda "Senem" dedik senem kim diye sorarsanız bizim sevmediğimiz bir kişi sürüyle yaptığı pislikleri ben biliyorum bide kızlar, bundan sonra birşey konuşmalarına müsaade etmeden kulaklıklarımı çıkarıp müzik dinledim okula geldiğimizde " hadi bismillah bakalım ne bokluk çıkacak " diyip içeri girdik, içeri girdiğimizde arka bahçeye doğru ilerledik baktık nerdeyse bütün okul burda birisi gelip " Erva, İrem içinizde var mi" " var bunlar olma ihtimali yüksek " dedi biricik kuzenim Didem bende "aynen olma ihtimalimiz yuksek" dedim İrem ordan vurmaya çalıştı ama ben hemen çömeldim bir baktım İrem kızın yüzüne yapıştırmış kız şok sonra furpa " İrem çok ayıp niye yapıştırdın kızın yüzüne ne güzel bizim ismimizi söyleyip biz olup olmadığımızı söyledi çok ayip" kız sinirle " Melahat hoca sizi çağırıyor" diyip gitti. Allah müdür yardımcısı çağırıyor daha birşey yapmadım ama "o kim" dedi bizim 2002 liler İremle bizde aynı anda "müdür yardımcısı" dedik ve odaya doğru gittik, odaya hepimiz girdiğimizde tabi bunlara nölüyor anlamadım hemen söyledim "kızım size nölüyor hepiniz giriyonuz içeri hadi İremle beni anladık da size noluyor yarabbim ya sabır" bi baktık bizim kızlar şok içinde içeriye bakıyor neye şok oldular bunlar diyip bende baktım tabi ben şok olmadım resmen şaypa , bim, furpa , en kaliteli A101 bile oldum o kadar..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Stay Wild(Vahşi Kalcan Mı)-
HumorDüşünün 4 tane manyak ,deli, kafasına eseni yapan, insanları deli etmede bir numara kuzenler(erkek fatmalar) Ve 4 tane yakışıklı mı yakışıklı psikopatlıkta mastır yapmış ama eğlenceli kuzenler Ne normal hayatları var nede normal geçen zamanları bir...