Arkam onlara dönük olduğu için kim olduğunu göremedim emire "bir dön bakıyım" dedim, "nereye gidiyoduk biz" dedim "gidiyodunuz da benim mi haberim yok" dedim "keserim hepinizi ulennn didimm" dedim dedimde dedim.
Irem "gerizekalı hani biz yeni okulu görecektik haaa hatırladın mı o yüzden okula geldik tamam mı" biraz düşündüm doğru diyo lan bu biz okula gitcektik "bak hala düşünüyo" dedi iro, ama iremi takmıyom bile biz onu unuttuk yavaşça emirin arkasına değilde ona baktım "biz gitcektik ya " mina "hadi canım " dedi "valla...hadi gidelimm" dedim ama gidemiyom niye "emir ben gidemiyorum yoksa yok..." "aptal kucakta olduğun için olabilir mi" dedi biri doğru lan ben emirin kucağındayım "emir" "söyle güzelim " "niye indirmiyon lan beni" " sen inmiyon bu bir ben seni bıraksam yeri öpersin buda iki" ben beklerken o birşey söylemedi oda beni yavaşça yere bıraktı "eee" "ne eee" " eee üç " " üç müç yokk antepli fıstığım " "okey.... hadi gidelim" emir " dur fıstık nereye okul mokul ne alaka" " şey ya hani ben hep diyodum ya bir hayır sever çıksın da beni bu okuldan alsın diyodum ha o durum gerçekleşti bunların annesiyle babası bizi aldı hıııı işte o okul mokul buu" "iiyi gitt bak bakalım beğencen mi yeni okulunu" ayyy kıyamam yerim bunu ben valla ben bugün herşey yiyom hadi inşallah "hadi bakalım" yanağını öpüp "görüşürüz " diğer çocuklarla da vedalaşıp hepimiz bir arabaya atladık ama şansıma küfredeyim olum ehliyetsizinkine binmişim hemen arabadan inip diğer arabalara baktım ama yoklar emirin arabasından başka yok emire el sallayıp mecbur arabaya geri bindim ehliyetsiz durur mu sizce tabiki de "noldu beğenemedin mi hanım efendi" ben durur muyum hahahha no " valla araba süperde içindeki inek bozmuş onu " veeee veeee erva vurdu gol olduuu, gülüp önüme döndüm oda arabayı çalıştırıp sürmeye başladı hayret bir şey demedi. Bir baktım arkadan hava geliyor "tövbe bismillah" dedim "kışa mı girdikde haberimiz yok" ehliyetsiz güldü hatta anırdı " noldu niye sevmiyon mu kışı " ben ve kışı sevmemek gülünç durummm " bir kışa bayılırım iki kış gelirse okulda başlar o korkum" güldü bak yine teallahim gülme olum sen çirkin oluyon "bir kış felan gelmiyor yukarıyı açtım iki daha yeni girdik yaza " yukarıya baktım vayy anasını satıyımmm ne güzel hismiş lan bu hep derlerde inanırdım güldüm bir anda şarkı çalmaya başladı oda kanalları değiştirerek guzel bir şarkı bulmaya başladı tabi bizdeki şans dimi değil ne çıktı sizce hadi hadi zor değil cikata muz çıktı oda gülüp son ses açıp dinlemeye başladık bende ona kötü kötü baktım oda bana dönüp göz kırptı bir baktım bir kıyamet koptu yan taraftan arkaya baktım bir sürü bir genç gurup bizim arabaya bakıp gülüyor "delirdi sonunda millet" diyip geri oturdum ve gelmeyi bekledim ve beklemedim o nasıl oldu bilmiyom ama çok güzel olduğu için bitmemesini istedim git git bitmiyor "ne kadar uzun bir yol" dedim ama duymadı "ne" diye bağırdı doğru lan burda ne ses duyulcak " ne uzun yolmuş" diye de ben bağırdım oda " evet uzak biraz" dedi. Biraz ilerledikten sonra durduk okula baktım bakmaz olaydım zaten hemen başımı ehliyetsize döndürdüm "burası mı " dedim gözlerimi kocaman açarak "evet" dedi bende " vay anasını süper lan " deyip arabadan indim kızlara baktığımda şoku mu atlatmışlardı ne normal bakıyorlardı kızlar yanıma gelince "olum bu kadar güzel miydi bu okul lan " irem " tabi kızım ne sandın bursanın en güzel okulunu" ben " bana niye göstermediniz lan bakıp bakıp yavşardım okula " irem" bilmem" mina "sen bide çocukları gör" benim gözler şaşkın sincap " valla mı alllahhh yaşadım kızım ben" dedim, arkadan biri öksürdü bende "helal helal" dedim, baktım kim diye öksüren şansıma tükürem ehliyetsizmiş bende hemen geri dönüş yapıp "geber geber "dedim o anda arkadan biricik onur abi geldi allahım bu adamı yerim ama şimdi karısı var arada ama simdi seviyomda karısını neyse konuya gelek "kızlar buyrun gidelim" hadi tahmin edin cok basit kim dedi sizce onur dedi tabiki pardon onur abi dedi. Ben hemen başladım konuşmaya "şimdi bu okul sizin mi emin misiniz" dedim, arkadan bir manyak espri yaptı ama ne espri gülmekten öldüm " emin değil onur "benle o anırmaya başladık. Baktım bir yakışıklı geçiyor tövbe yarabbi ben hemen zengin yerde olduğumu unutup çocuğa "offf yavrum hepsi senin mi" dedim dedim valla kızlar öksürük krizine girdi birde çaktırmadan ama çaktırarak o nasıl oluyor bende bilmiyom gerizekali mısın sen diyolar "amk banane" dedim ama sesli bu sefer ölüyorlar dedim kesin "ambulans çağırmaya gerek yok onur abi gidelim mezarlarını buraya gömeriz "dedim ve yürümeye başlayamadım niye çünkü gülerken de yere yatmışım neyse diyip kalktım ayağa "gitmiyoz mu "dedim onur abi gülümseyip "gidelim" dedi. Etrafa baktım bana mi güldü diye bana gülmüş ya yerim bu adamı gülüşü bile harika yani arkadan bir baktım kim geldi esra abla gelmiş seviyom kadını ama kapmış yakışıklıyı napcaz bunların çocukları.... tobe tobe bunun çocukları ehliyetsiz la allah korusun diyip yürümeye başladık, ben yürürken biri cimcik attı bana "sikiyim" diyemeden ağzım kapandı kulağıma irem" lan mal mısın sen ne diye elalemin çocuğuna bağırarak yavşıyon sessizce içinden yavsiyamion mu " dedi, hayır şeklinde başımı salladım ağzım kapalı arkadaş sabır çekip elini çekti yoluna devam etti. "Ne var yani yakışıklı gördüm de haberim mi yok gördüm de yavsicam tabi salak" dedim kızların duyabileceği sesle ama benim ses ayar degilki ayarında dursun bütün millet vekili duydu. Irem beni öldürmeden hemen onur abinin yanına gittim. " eee onur abi nasıl gidiyor" dedim.Güldü gülüşüne öldüğüm neyse " güzel gidiyor kötü gitmesi için sebep yok" para bok gibi tabi guzel gider dedim ama içimden eminim "oda guel dedim benimde ehliyetsiz yüzünden kötüydü ama iyi oldu yani" dedim. Kaslarını çattı" "ehliyetsiz?" diye sordu. Adını unuttum ya la "şey bur..." diyeceğim anda ağzım kapandı baktım ehliyetsiz "eee baba nasıl gidiyor " ben şok baba dedi olum böyle bir adamın böyle çocuğu boynumu gösterip "kesin beni ulan" diye bağırdım ama sesim ogihigkdhsishvdh diye çıktı. Çünkü ağzım ehliyetsiz psikopat ağzımı hala kapalı tutuyor. "Efendim " dedi onurum iç ses" ay yakışıklım ya " dedi "kime dedin gizz yonarım" dedim. İç ses "ses kes be pis seni ahh ahhh yerim seni be onur" "lan yonarımmm seni pis iç ses keserim seni evli adam evli karısı var hani yüzük var elinde " iç ses "böğrüme böğrüme vurma niyse efkarlanmaya gidiom bay kit buyss öpmek çok isterdim de makyajım bozulur yapamam " "boya küpü hadi git slk " gitti ya la hiçbirşey değil bunlar hala bana bakıyorlar acaba naptım yine naptın lan ben en son bak unuttum ehliyetsize sorarım şimdi dee soramıyorum neden ağzım kapalı ehliyetsiz yüzünden ee ben durur muyum noo hemen elini ısırdım "ahhhhhh" ve ağzım kurtuldu ama bu çocuk saydırmaya başladı. Onur abi öksürdü ve ses kesildi ehliyetsize "adam ol" diyip ilerledim. Ve bommmm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Stay Wild(Vahşi Kalcan Mı)-
HumorDüşünün 4 tane manyak ,deli, kafasına eseni yapan, insanları deli etmede bir numara kuzenler(erkek fatmalar) Ve 4 tane yakışıklı mı yakışıklı psikopatlıkta mastır yapmış ama eğlenceli kuzenler Ne normal hayatları var nede normal geçen zamanları bir...